Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Mooie sub voor Guns N Roses.
Die spot is bezet.
Volbeat en Anderson .Paak zijn de second headliners voor GnR.
Volbeat sub op main en .Paak afsluiter Noord, zoals ik het aflees.

Ron wrote:
Het blijft stil…..Wordt tijd voor een nieuw setje namen om de verkoop weer een boost te geven….

Al meer namen dan gewoonlijk. Is toch prima zo?

Voor jou misschien, maar ik ben ws wat nieuwsgieriger dan jij :-)
Gewoon elke week/2 weken een paar namen droppen is toch veel leuker dat straks het restant in maart

Het blijft stil…..Wordt tijd voor een nieuw setje namen om de verkoop weer een boost te geven….
Het lijkt me wel een mooie week voor aankondigingen.
Vorige week ook al niets. Morgen is het 150 dagen tot Pinkpop, mooi moment, toch...

Vooral de namen voor zaterdag, main-sub en afsluiter-Noord zijn nog wel enigszins interessant.
Ontbreken die de zaterdag nog, 1 maintage-sub, 2 IBA/Noord namen waarbij de Noord-afsluiter, onder andere, denk ik.

Hoe sneller hoe beter. Maar dat zal voor de liefhebbers van alle festivals wel gelden, en in het bijzonder voor hen die moeten kiezen waar ze dit jaar wel en niet heen willen...

Liam Gallagher de zondag van Pinkpop (21e juni) in Lissabon op Rock in Rio (de dag met Foo Fighters en National).

Zou dus theoretisch kunnen de 19e of de 20e??

Grote kanshebber inderdaad, heeft in een interview met KINK aangegeven festivals in Nederland te gaan doen dit jaar. Misschien brengt hij het nieuws zelf 7 februari in de Ziggo.

Op de Pinkpop site staat hij ook al bevestigd. Wat een heerlijke afsluiter na Post Malone en mooi in de traditie van de afgelopen jaren, dit maakt me blij!!

Op de Pinkpop site staat hij ook al bevestigd. Wat een heerlijke afsluiter na Post Malone en mooi in de traditie van de afgelopen jaren, dit maakt me blij!!
Ja, wat ook zeer intressant is...
Op de lineup-pagina staat hij nu naast Malone, tussen RHCP en GNR in.
Dus niet tussen TOP/Volbeat of tussen NBT/Paak, met Rag N Bone Man daar nog altijd onder.
Waar ik uit concludeer dat er nog 2 grote namen bij komen, nog altijd afsluiter IBA en sub-main te verwachten denk ik dan.
Zou sterk zijn, heel netjes...

Dat gekke Pinkpop ook. Je kunt zeggen van dit festival wat je wilt, maar ze blijven verrassen. Elk jaar is het weer afwachten wat het nu weer wordt. Post Malone met Marshmellow als afsluiter had absoluut niemand hier kunnen voorspellen.

Die zaterdag wordt zeker wel een interessante dag zo! Zeker als je bedenkt dat er nog wel e.e.a. bij gaat komen.
Jammer dat Anderson Paak niet op die dat staat, dan zou ik zeker in ieder geval die dag zijn gegaan.

Het is allemaal maar speculatie, maar als er inderdaad een headliner is weggevallen dan moet je natuurlijk wat. Post Malone hebben ze daarna die spot gegeven, maar er is toch aanleiding geweest om daar nog iets aan toe te willen voegen. De tijdslots zijn nog niet bekend, maar wellicht dat Marshmello NA Post Malone (inclusief ombouwen podium) over de tijdsgrens gaat, en dat er dus nog even aan de vergunning moest worden gesleuteld. Toen dat min of meer in kannen en kruiken was, kwam Jan naar buiten met het nieuws, en vandaag is het bevestigd.

Prima opgelost denk ik. Voor mijzelf betekent dit waarschijnlijk dat ik, mits de temperatuur lekker is, Post Malone vanaf het Brand Speciaalbier Terras ga waarnemen, en daarna nog even Marshmello meepak. Toch gene campingtainment voor mij dus die zaterdag :D

Goede boeking. Op de site staat nu nog dat het terrein tot 00:00 open is. Denk daarom dat marsmellow tot 00:00 speelt en post malone van 21:00 tot 22:30

Ik zie mijzelf eigenlijk nooit op Pinkpop lopen, maar ik moet wel zeggen dat dit voor een popfestival echt een dikke line-up is. Die zaterdag is echt heel erg verfrissend.

Goede boeking. Op de site staat nu nog dat het terrein tot 00:00 open is. Denk daarom dat marsmellow tot 00:00 speelt en post malone van 21:00 tot 22:30
inderdaad, als ik uit zou moeten gaan van Bieber/Garrix-constructie (die ze waarschijnlijk toch weer gaan doen), idd 21:00 - 22:30 Malone en 22:45 - 00:00 Marsmello.

zijn er nog 4 spots op mainstage voor circa 13uur (de dagopener), 15uur, 17uur en 19uur.
Ik denk Danny Vera om 13, Crowded House om 15 en Rag N Bone Man om 17.
Met de act van rond 19uur nog aan te kondigen voor de Mainstage dan???

Users who are viewing this thread