Oasiss wrote:
Brian wrote:
Maar streams bepalen toch niet perse de grootte van een act was hier al meermaals de conclusie. Anders zouden nlse rap acts ook al hoger o de bill moeten staan.
Wat is de legacy van marshmallow dan? Want voor mij is het een dj met een raar pakje en een paar hits.
Conclusie van de verstokte conservatieveling ja. Streams zeggen niet alles, maar het zegt m.i. zeker wel iets.
Gewoon een act die nu heel populair is en straks gaat er gewoon een uur lang hits ten gehore gebracht worden.
Uiteraard kan iedereen hier, vaak boven de 40, ook een usb stick in een laptop steken (althans, dat wordt gesteld), maar tegenwoordig zijn dit wel grote acts.
Better get used to it. De acts die al jaren niet meer presteren maar toch nog op basis van nostalgie en vergane glorie worden geboekt zijn over een tijdje echt klaar.
Haha, nu ben ik ineens verstokte conservatieveling. In mijn beleving is die beste man met een emmer op zijn hoofd gewoon niet zo’n grote artiest. Vandaar dat ik de vraag stel of dat echt zo is . Helemaal los van wat ik van die muziek vind.
Ik kan me wel verdedigen dat ik geen voorstander ben van alleen maar wie oude mannen rock, maar die discussie hebben we hier al genoeg gehad lijkt me.