Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Goulding lijkt me inderdaad minstens sub of Noordafsluiter. Dan had alleen de zaterdag nog kans gemaakt. Denk dat ze PP dan ook overslaat.

The Strokes zijn geconfirmed voor Rock Werchter en BKS passen imo best wel als sub of noord afsluiter op de zaterdag

The Strokes zijn geconfirmed voor Rock Werchter en BKS passen imo best wel als sub of noord afsluiter op de zaterdag
The Strokes komen niet uit hun bed voor een subheadliner spot en zullen ook geen twee concerten in hetzelfde land spelen.

The Strokes had prima na Post Malone kunnen spelen, of ervoor. Maar dat is gewoon geen Pinkpop naam (meer). Dat is jammer maar ook niet meer dan dat. Dat soort alternatieve indierock-namen hoef je niet meer te verwachten met BKS en DTRH om de hoek.

Hoop nog wel op een van deze namen , royal blood ,sam fender , catfish and the bottleman, highly suspect of biffy clyro (denk dat die te groot is)

Morgen 2de naam voor lokerse feesten en speelt op 1 augustus. Daarmee dan ook een afvaller voor pinkpop?

Racoon vanavond de eerste singel van de nieuwe plaat live bij dwdd. Nederlandstalig is the way to go bij Racoon momenteel. Nog een optie voor PP?

Placebo nu ook 27 juni naar Rockwave in Griekenland...
Komt al weer weekje dichterbij en nog maar weekje van Pinkpop vandaan qua data.

Pinkpop heeft het daadwerkelijk gepresenteerd. Een programma presenteren die zoveel mensen tevreden (genoeg) maakt waardoor de hectiek en het gezeik volledig verdwenen is uit het Pinkpop topic. Dennis, alvast het topic voor 2021 aanmaken? Aan 2020 is geen eer meer te behalen zo.

Not so fast Joslittel: wacht maar tot de Nederrap bekend wordt gemaakt die dit jaar de line-up mag komen verzieken. Dan kunnen we weer heerlijk los :D

Not so fast Joslittel: wacht maar tot de Nederrap bekend wordt gemaakt die dit jaar de line-up mag komen verzieken. Dan kunnen we weer heerlijk los
1f600.svg
En hoe! Ik kan niet wachten.

Pinkpop heeft het daadwerkelijk gepresenteerd. Een programma presenteren die zoveel mensen tevreden (genoeg) maakt waardoor de hectiek en het gezeik volledig verdwenen is uit het Pinkpop topic. Dennis, alvast het topic voor 2021 aanmaken? Aan 2020 is geen eer meer te behalen zo.
Gaat voor mij niet helemaal op, maar als ik me hier ga afreageren, staat dat zo lullig.

Heb juist de indruk dat de voorlopige line-up dusdanig tegen valt dat veel potentiële bezoekers hun heil elders aan het zoeken zijn. Of toch als ik voor mezelf en mijn omgeving spreek.

Zie ook niet zo goed wie je met dit trio headliners aanspreekt, kan wel eens lastig worden om veel weekendkaarten te verkopen denk ik. Buiten de vaste bezoeker die ongeacht wat er staat toch wel gaat en wat dagkaarten aan die-hard fans van Guns en RHCP zie ik niet zo goed welke doelgroep Pinkpop probeert te bedienen. Die genoemde fans doe je geen plezier met Post Malone en de fans van Post Malone niet echt met RHCP en Guns, lijkt me toch.

Dan helpt het niet mee dat je geen alternatief tijdens de headliner hebt en je kaarten 230 euro zijn.

En ook niet dat Werchter een behoorlijk sterk affiche begint te krijgen. En ook niet dat in hetzelfde weekend Graspop is.

Joslittel wrote:

Heb juist de indruk dat de voorlopige line-up dusdanig tegen valt dat veel potentiële bezoekers hun heil elders aan het zoeken zijn. Of toch als ik voor mezelf en mijn omgeving spreek.

Zie ook niet zo goed wie je met dit trio headliners aanspreekt, kan wel eens lastig worden om veel weekendkaarten te verkopen denk ik. Buiten de vaste bezoeker die ongeacht wat er staat toch wel gaat en wat dagkaarten aan die-hard fans van Guns en RHCP zie ik niet zo goed welke doelgroep Pinkpop probeert te bedienen. Die genoemde fans doe je geen plezier met Post Malone en de fans van Post Malone niet echt met RHCP en Guns, lijkt me toch.

Dan helpt het niet mee dat je geen alternatief tijdens de headliner hebt en je kaarten 230 euro zijn.

En ook niet dat Werchter een behoorlijk sterk affiche begint te krijgen. En ook niet dat in hetzelfde weekend Graspop is.

Dit een beetje ja! Het programma spreekt me echt niet of nauwelijks aan. Ik word enthousiaster van de festivals rondom Pinkpop. De kans bestaat dat ik er wel bij ben als mijn vriendengroep besluit te gaan. In dat geval ga ik (in ieder geval) naar The Strokes dag op BKS. Ik hoop echter de vriendengroep te kunnen bewegen naar Hasselt af te reizen. Daar staat nu al meer dan waarschijnlijk op de hele Pinkpop line-up (voor mij persoonlijk dus, nogmaals).

Er wordt sowieso altijd meer gepraat over potentiele namen dan de uiteindelijke lineup toch?

En dat die uiteindelijke lineup zoals Gesp en Oasis ook aangeven voor velen nogal saai/niet interessant is helpt ook niet echt mee....

Denk dat de meeste ogen daarom nu ook op Werchter, Graspop of BKS gericht zijn. Voor mij persoonlijk boksen die een interessanter programma in elkaar.... en Werchter is praktisch even duur!!!!

Ik hoop echter de vriendengroep te kunnen bewegen naar Hasselt af te reizen. Daar staat nu al meer dan waarschijnlijk op de hele Pinkpop line-up (voor mij persoonlijk dus, nogmaals).
Pukkelpop heeft nog geen namen bekendgemaakt hoor :wink:

Users who are viewing this thread