Joslittel wrote:
Pinkpop heeft het daadwerkelijk gepresenteerd. Een programma presenteren die zoveel mensen tevreden (genoeg) maakt waardoor de hectiek en het gezeik volledig verdwenen is uit het Pinkpop topic. Dennis, alvast het topic voor 2021 aanmaken? Aan 2020 is geen eer meer te behalen zo.
Heb juist de indruk dat de voorlopige line-up dusdanig tegen valt dat veel potentiële bezoekers hun heil elders aan het zoeken zijn. Of toch als ik voor mezelf en mijn omgeving spreek.
Zie ook niet zo goed wie je met dit trio headliners aanspreekt, kan wel eens lastig worden om veel weekendkaarten te verkopen denk ik. Buiten de vaste bezoeker die ongeacht wat er staat toch wel gaat en wat dagkaarten aan die-hard fans van Guns en RHCP zie ik niet zo goed welke doelgroep Pinkpop probeert te bedienen. Die genoemde fans doe je geen plezier met Post Malone en de fans van Post Malone niet echt met RHCP en Guns, lijkt me toch.
Dan helpt het niet mee dat je geen alternatief tijdens de headliner hebt en je kaarten 230 euro zijn.
En ook niet dat Werchter een behoorlijk sterk affiche begint te krijgen. En ook niet dat in hetzelfde weekend Graspop is.