Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

En terecht. Carnaval is heilig. Dit weekend ook weer druk in de weer met onze pronkzitting. Huissen Helau!
Moet wellicht eens een keertje onder de rivieren duiken. Snap namelijk niet bepaald wat het precies is met carnaval en alle heisa eromheen.

The Lumineers, Lewis Capaldi en SUM41 zie ik van de Rock Werchter line-up ook graag naar Pinkpop komen. Verder toch wel al veel overeenkomsten.

The Lumineers, Lewis Capaldi en SUM41 zie ik van de Rock Werchter line-up ook graag naar Pinkpop komen. Verder toch wel al veel overeenkomsten.
Ja, inderdaad...
Mooie worp trouwens, die zondag daar is imo heel netjes.
Zie idd ook graag Lumineers, Capaldi, Black Pumas en Sum41 komen.
Ben alleen bang dat het afvallers zijn die van deze, wel heel erg Pinkpop-achtige worp, ipv dat ze te verwachten zijn.
Lumineers ook al op Hurricane/Southside tijdens Pinkpop, kunnen eventueel enkel nog zondag. Capaldi die dagen gigs in Ierland, misschien de vrijdag nog mogelijk? Black Pumas volgens mij in VS en eigenlijk al op Down The Rabbit Hole.
blijft alleen Sum41 nog een optie, denk ik?

Matige worp van Werchter ja, had graag wel Beck gezien maar die is al naar DTRH. Capaldi mag ver wegblijven, we hebben Dermot Kennedy al, wat precies hetzelfde is.

Pinkpop heeft het goed voor elkaar dit jaar. Rock Werchter kondigt de ene na de andere artiest, waarvan het al een tijd bekend is dat ze op Pinkpop staan, aan.

rickhuissen wrote:
Ik zag net op de site van Rise Against dat ze 27 juni in Canada staan. Niet dat er ook maar enige reden was om ze in Europa te verwachten, maar dit is zo’n band waar ik elk jaar wel op hoop. Voor Pinkpop 2020 kan ik ze helaas uit mijn hoofd zetten lijkt me…

Dus eventjes Hurricane en terug weg?
inderdaad ja, staan 19e Southside en 21e Hurricane.
Maar denk dat dat dan géén Pinkpop betekent. Maar verwacht toch niet dat ze enkel daarvoor in Europa zijn?
Al zou Rise Against een mooie combi zijn op zaterdag met Deftones...

De Staat op 19 juni toegevoegd aan Rock For People in Tsjechië.
Overigens staat Sum41 daar de 20e.

Zouden wel eens afvallers kunnen zijn voor Pinkpop...

Maandag nieuwe namen voor NovaRock, voor Red Bull Stage, aankondiging na 18:00.
Download UK zal 10:30 met meer namen komen.

Misschien zitten er enkele namen tussen voor de tenten Brightlands en/of Stage 4, op Pinkpop?

(ik hoop zelf nog op Dog Eat Dog op vrijdag of zaterdag)

40+ nieuw voor Download

Downloaders, are you ready for your biggest announcement yet? We’ve added over 40 acts to your already awesome Download 2020 line up!

So, it’s time to get hyped for: Alter Bridge, Frank Carter & The Rattlesnakes, Motionless In White, Funeral For A Friend, Bowling For Soup, The Darkness, Sepultura, Mastodon, The Distillers, Employed To Serve, The Menzingers, 3 Doors Down, Milk Teeth, Holding Absence, Lacuna Coil, Loathe and loads more.

Mij lijkt Sepultura wel weer eens leuk voor Pinkpop. Hopen op een pakketje met namen deze week.

Mij lijkt Sepultura wel weer eens leuk voor Pinkpop. Hopen op een pakketje met namen deze week.
In juli al op Dynamo in Eindhoven en tijdens Pinkpop al Hellfest op de 20e en Graspop op de 21e, met vlak daarvoor Nummirock in Finland.
Denk ik dat ze niet op Pinkpop staan.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ongeveer de tussenstand is qua verkoop?

Kan me niet voorstellen dat de zaterdag al een behoorlijke inhaalslag gemaakt heeft?
De zondag zal toch al ver verkocht moeten zijn sinds de aankondiging van GnR?

Overigens, nu AC/DC niet tourt rond die periode, begin ik wel vast met dromen dat Angus (weer) 1 a 2 nummers mee komt doen. Dat zou werkelijk helemaal een dikke plus zijn voor Pinkpop, denk dat Jan daar wel een hoge pet van op heeft.

De toevoeging aan NovaRock Red Bull Stage, zeg maar de Stage 4 van NovaRock.

P.O.D., Lagwagon, Wage War, Being As An Ocean, Deez Nuts, We Came As Romans, Any Given Day, Bury Tomorrow, The Score, Chelsea Grin, Creeper, Stone Broken, Please Madame, Coffeeshock Company, Engst, Ego Kill Talent, Reverend Backflash, Kill The Lycan & Daze Affect.

Misschien zit er een Stage 4 naampje bij voor Pinkpop?

De toevoeging aan NovaRock Red Bull Stage, zeg maar de Stage 4 van NovaRock.

P.O.D., Lagwagon, Wage War, Being As An Ocean, Deez Nuts, We Came As Romans, Any Given Day, Bury Tomorrow, The Score, Chelsea Grin, Creeper, Stone Broken, Please Madame, Coffeeshock Company, Engst, Ego Kill Talent, Reverend Backflash, Kill The Lycan & Daze Affect.

Misschien zit er een Stage 4 naampje bij voor Pinkpop?
Zou P.O.D en nog wel een paar andere stage 4 staan bij pinkpop zijn die niet wat te groot daarvoor ?

Royal Blood eind mei in Engeland. Mochten ze meer festivals gaan doen zie ik ze wel op Pinkpop verschijnen

Royal Blood eind mei in Engeland. Mochten ze meer festivals gaan doen zie ik ze wel op Pinkpop verschijnen
hoppa...

hoop idd dat ze ze snel bekend maken!
Al een tijdje hoog op de wishlist van Jan ook.

Users who are viewing this thread