Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

kaarten voor my chemical romance in MK stadium 20 juni gaan morgen in verkoop, uit betrouwbare bron op efestivals is 21 juni ook al vastgelegd voor een 2e concert moest dit snel uitverkopen.

Daarmee lijkt pinkpop ook volledig uitgesloten om ze te boeken wat mij betreft

Oasiss wrote:
Ik hoop echter de vriendengroep te kunnen bewegen naar Hasselt af te reizen. Daar staat nu al meer dan waarschijnlijk op de hele Pinkpop line-up (voor mij persoonlijk dus, nogmaals).

Pukkelpop heeft nog geen namen bekendgemaakt hoor
1f609.svg

Haha, heb ik iets doms gezegd? Werchter is (ook) bij Hasselt, toch?

werchter12 wrote:

Oasiss wrote:
Ik hoop echter de vriendengroep te kunnen bewegen naar Hasselt af te reizen. Daar staat nu al meer dan waarschijnlijk op de hele Pinkpop line-up (voor mij persoonlijk dus, nogmaals).

1f609.svg

Eerder bij Leuven ;)

werchter12 wrote:

Oasiss wrote:

1f609.svg

Bij Leuven eigenlijk. ;-) Maar goed, erg ver kunnen dingen niet uit elkaar liggen in het kleine Vlaanderen/België.

werchter12 wrote:

Oasiss wrote:

1f609.svg

Hasselt ligt eigenlijk mooi tussen Werchter en Landgraaf in.

Goed dat mijn topografische kennis, vergelijkbaar met die van een badeend, nu al aan het licht komt!

Is mij net ter ore gekomen dat 3 Doors Down op 20 juni een concert geeft in Tivoli (verkoop start op 7 februari dus concert is nog niet officieel aangekondigd). Dagje eerder of later Landgraaf?

Ik zie 3 Doors Down eerder een mix doen van 013 en Tivoli in dat geval. Zijn wel meer bands die 013 combineren met een zaal in de Randstad.

Ik zag net op de site van Rise Against dat ze 27 juni in Canada staan. Niet dat er ook maar enige reden was om ze in Europa te verwachten, maar dit is zo'n band waar ik elk jaar wel op hoop. Voor Pinkpop 2020 kan ik ze helaas uit mijn hoofd zetten lijkt me...

Op Ticketswap zijn de weekendkaarten inmiddels wel al met 2 tientjes korting te krijgen.

Ik zag net op de site van Rise Against dat ze 27 juni in Canada staan. Niet dat er ook maar enige reden was om ze in Europa te verwachten, maar dit is zo’n band waar ik elk jaar wel op hoop. Voor Pinkpop 2020 kan ik ze helaas uit mijn hoofd zetten lijkt me…
Rise Against is typisch zo'n bandje dat ik vroeger enorm vet vond, met nummers zoals Satelite, die ik dan wel nog volledig mee kan zingen na al die jaren. Zou toch wel leuk zijn om ze te zien, al is het maar als jeugdsentiment.

Ik zag net op de site van Rise Against dat ze 27 juni in Canada staan. Niet dat er ook maar enige reden was om ze in Europa te verwachten, maar dit is zo’n band waar ik elk jaar wel op hoop. Voor Pinkpop 2020 kan ik ze helaas uit mijn hoofd zetten lijkt me…

Dus eventjes Hurricane en terug weg?

rickhuissen wrote:

Dus eventjes Hurricane en terug weg?

Zou ideaal zijn.

:-P

Is mij net ter ore gekomen dat 3 Doors Down op 20 juni een concert geeft in Tivoli (verkoop start op 7 februari dus concert is nog niet officieel aangekondigd). Dagje eerder of later Landgraaf?
Hello festival voor 3 Doors Down, met Kris Kross Amsterdam en Kaiser Chiefs.
6/7 juni in Emmen.

Sum41 begint qua data ook bij Pinkpop in de buurt te komen.
Laatste keer Pinkpop was 2017, zou nog een leuke toevoeging zijn voor zaterdag imo

ha ha ha...

komkommertijdberichtje
misschien nog extra dagje op Pinkpop terrein, 11e van de 11e...

https://www.1limburg.nl/11devande11de-kan-ook-op-pinkpopterrein-landgraaf

Pinkpopbaas Jan Smeets wil desnoods het Pinkpopterrein aanbieden als locatie voor de 11devande11de. Dat laat de Sjeng Kraft Kompenei weten.

Jan Smeets heeft zelf contact gezocht met Rob Knubben van de 11devande11de. Megaland kan makkelijk 20.000 man aan.

"De optie is besproken", zegt Smeets. "Maar wel even afwachten wat er uit het overleg met de gemeente en de organisatie komt. Mochten ze vertrekken uit Maastricht, dan is Megaland wel zeker een optie. Maar om nu al te zeggen dat het evenement naar Landgraaf komt, is te kort door de bocht."

De organisatie van de jaarlijkse opening van het carnavalsseizoen heeft vrijdag een laatste overleg met de gemeente Maastricht om te bekijken of het evenement toch nog in de stad kan blijven.

Als Maastricht definitief afvalt dan staat een aantal Limburgse gemeenten klaar om de opening van het carnavalsseizoen binnen te halen. Onder meer Venlo, Roermond, Heerlen, Sittard-Geleen en Weert willen de Sjeng Kraft Kompenei onderdak bieden. Daar heeft zich nu ook Landgraaf met het Pinkpopterrein aan toegevoegd.

En terecht. Carnaval is heilig. Dit weekend ook weer druk in de weer met onze pronkzitting. Huissen Helau!

Users who are viewing this thread