Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ja, staat er een beetje krom natuurlijk.

Los van mijn mening zijn Malone en Marshmellow voor mijn gevoel feitelijk ook wel de sterkste headliners.
Voor mijn gevoel blijft subjectief en niet objectief. Staat er eigenlijk nog steeds wat krom.

Ja, staat er een beetje krom natuurlijk.

Los van mijn mening zijn Malone en Marshmellow voor mijn gevoel feitelijk ook wel de sterkste headliners.

Zo beter? ?

(niet dat het er toe doet want die hele comment lijkt weer weg)
De 2e comment van het jaar voor mij.
Tim, misschien moeten we uitspraken over de objectief beste headliner van dit jaar ná Pinkpop doen, maar top dat jij ze te gek vindt natuurlijk.

We weten nu al dat alle drie de headliners gigantisch vals gaan klinken natuurlijk dus die discussie kan vooraf ook wel. :-P

Maar goed, ja, krom beschreven maar je snapt vast wat ik bedoel.
Twee van de headliners hebben met hetzelfde werk (en in één geval zelfs dezelfde show) al eerder in NL gestaan, de ander niet. RHCP staan waarschijnlijk volgend jaar met nieuw werk op de festivals en in die zin staan ze er wat te vroeg.

Had je nou die hele eerste comment gequote dan had het iig nog wat context gehad.
Stomme forumissues. :-P

We weten nu al dat alle drie de headliners gigantisch vals gaan klinken natuurlijk dus die discussie kan vooraf ook wel. ?

Had je nou die hele eerste comment gequote dan had het iig nog wat context gehad.
Stomme forumissues. ?
Haha nee dat heb ik van jou geleerd, 1 zin uit een heel verhaal eruit halen. :wink:
Ben nog steeds oprecht benieuwd welke festivals je nou allemaal van plan bent te gaan doen komende zomer, je bent enthousiast over zo'n beetje elke line up van de grotere festivals, wat ik wel waardeer. Maar heb je al kaartjes ergens voor?

Da's dan een slechte leerschool geweest. :-P

Werchter. Pinkpop als het kan met een Swapje, afhankelijk van dagprogramma Post Malone, anders ben ik dat weekend ook in België te vinden.
Alles blijft wel een beetje afhankelijk van de resale van Glastonbury in april. Geld kan maar één keer worden uitgegeven. :-)
Er is iig op elk festival veel moois te vinden dit jaar.

En jij?

Blijft een lastig weekend natuurijk.
Met Pinkpop, Graspop, Hurricane/Southside, Boutique en TW, StadsPark Live Groningen.

Da’s dan een slechte leerschool geweest. ?

Werchter. Pinkpop als het kan met een Swapje, afhankelijk van dagprogramma Post Malone, anders ben ik dat weekend ook in België te vinden.
Alles blijft wel een beetje afhankelijk van de resale van Glastonbury in april. Geld kan maar één keer worden uitgegeven. ?
Er is iig op elk festival veel moois te vinden dit jaar.

En jij?
Glastonbury zou erg vet zijn als dat je lukt.
Omwille van tentamens en geld alleen Rock Werchter dit jaar, of misschien nog een dag Pukkelpop.
Wil wel absoluut nog eens naar Pinkpop, dus hopen dat er volgend jaar wat voor mij betere namen staan.

RubenFrusciante wrote:
Wil wel absoluut nog eens naar Pinkpop, dus hopen dat er volgend jaar wat voor mij betere namen staan.

Een betere naam dan Frusciante kan ik me voor jou niet voorstellen Ruben…
Haha ik sta die dag 'helaas' vooraan bij Eric Clapton, anders had ik wel willen gaan hoor, vind de vrijdag erg sterk maar heb alle voor mij relevante namen van die dag wel al minstens 1x gezien. En over Clapton gesproken, als er dan toch één betere naam dan Frusciante voor mij zou zijn, dan is dat 100% Eric Clapton.
Ik hoop dat RHCP toch naar RW komen en met dat nieuwe album zullen ze denk ik niet heel lang afwezig zijn in NL/België dus dan haal ik het later in.

Tour van Alicia Keys aangekondigd. Geweldige artiest, maar zou dat kunnen matchen met Pinkpop? Wel sportpaleis op 12 juni, maar nog geen NL data bekend. Zal wel een zaalshow worden ALS ze al Nederland aandoet, maar wie weet...

Geweldige artiest, maar zal niet snel op popfestivals spelen. Bovendien heeft Pinkpop al drie headliners en laat haar tourschema een optreden op Pinkpop niet toe.

Ze lijkt me wel een optie voor de zondag op North Sea Jazz (12 juli).

Geweldige artiest, maar zal niet snel op popfestivals spelen. Bovendien heeft Pinkpop al drie headliners en laat haar tourschema een optreden op Pinkpop niet toe.

Ze lijkt me wel een optie voor de zondag op North Sea Jazz (12 juli).

Jammer was wel leuke optie geweest.

Robyn nog niet genoemd of zal ze eerder op Best Kept Secrets dan wel op Lowlands staan? Van mij mag ze doorkomen.

Tour van Alicia Keys aangekondigd. Geweldige artiest, maar zou dat kunnen matchen met Pinkpop? Wel sportpaleis op 12 juni, maar nog geen NL data bekend. Zal wel een zaalshow worden ALS ze al Nederland aandoet, maar wie weet…
Dat zal geen zaalshow worden in Nederland, anders was die wel tegelijk aangekondigd. Dat betekent dat als ze Nederland aandoet het een festivaloptreden zal zijn, maar denk inderdaad dat Pinkpop uitgesloten is (of ze moet 5 shows in 5 dagen doen, maar dat lijkt me te veel van het goede).

Dat zal geen zaalshow worden in Nederland, anders was die wel tegelijk aangekondigd. Dat betekent dat als ze Nederland aandoet het een festivaloptreden zal zijn, maar denk inderdaad dat Pinkpop uitgesloten is (of ze moet 5 shows in 5 dagen doen, maar dat lijkt me te veel van het goede).

Ze lijkt me de gedroomde afsluiter voor North Sea Jazz. Past perfect daar in Rotterdam. Zullen het snel horen, NSJ komt in de loop van volgende week met de eerste namen.

Maar met 11 juli Luxemburg, 12 en 13 juli vrij en 14 juli in Keulen kan dat bijna niet mis lopen.

Ellie Goudling 20 juni naar Boutique Belgie.
Dagje er voor of er na Pinkpop, zou kunnen?

Lijkt me op zich een goede zet, al zijn de plekken waar zij zou staan op vrijdag en zondag wel min of meer vergeven, nietwaar?
Ze zou sub, danwel afsluiter Noord zijn.

Lijkt me op zich een goede zet, al zijn de plekken waar zij zou staan op vrijdag en zondag wel min of meer vergeven, nietwaar?
Ze zou sub, danwel afsluiter Noord zijn.
op Lollapalooza Stockholm staat ze op een dag met Of Monsters and Men en met Zara Larsson.
Voor Anderson Paak op Noord (zondag), zou ik ook geen slechte spot vinden voor haar.

Users who are viewing this thread