Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Op Concert at Sea waren ze toch ook al aangekondigd als headliner…

Des te slechter van Mojo om ze ook op Bospop te zetten als headliner.
Kensington hoort niet thuis op Bospop als headliner.
En die zagen we ook niet aan komen.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
PJ wrote:
Dan is het idd GnR. Mooie laatste headliner vind ik zelf.

ik persoonlijk ook.
vond het in 2017 prima op Goffertpark en blijft jeugdsentiment met perfecte gitaren-klassiekers.
Eerste keer Pinkpop voor ze, dat is qua affiche ook wel sterk.
Ik denk zelfs exclusief Benelux mogelijk, zou helemaal sterk zijn.

en, persoonlijk wel blij als er tenminste iets uit komt van mijn voorspellingen
mrgreen.png

Vind t niet sterk kwa headliners.
Rhcp en guns is me er 1 te veel die niet meer in hun beste jaren verkeren.
2 jaar goffertpark onlangs nog gedaan.
2de jaar liep al niet meer zo hard met de kaartverkoop.
Mis een act kaliber springsteen, PJ etc.
Post malone vernieuwend maar niet men ding.
Dagprogramma wel op orde tot heden maar ook veel niet men ding.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Als ze live nog goed waren geweest was het een sterke headliner. Maar helaas is het tegenwoordig maar afwachten of ze goed spelen.

GnR past ook niet in het van sub naar headliner verhaal.

Ik vermoed nog steeds dat de derde headliner Faith No More zal zijn. Van ena laatste Noord 2015 naar afsluiter zondag 2020.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Als ze live nog goed waren geweest was het een sterke headliner. Maar helaas is het tegenwoordig maar afwachten of ze goed spelen.

GnR past ook niet in het van sub naar headliner verhaal.

Ik vermoed nog steeds dat de derde headliner Faith No More zal zijn. Van ena laatste Noord 2015 naar afsluiter zondag 2020.
het sub naar headliner verhaal was van toepassing als de beoogde headliner niet lukte...

stel het is gelukt, dan is het morgen aankondiging GnR, dus...

of je het wel sterk vind of niet dat is ook meer persoonlijk oogpunt misschien.
het is nog altijd een hele grote rock act, die perfect op een festival als Pinkpop past.
De combinatie van de status van de act (imo blijft het ook een stadion-act) en dat ze nog nooit op Pinkpop stonden, dat maakt het imo sterk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
1 ding ben ik wel bang voor...

weekend en ook zondag uitverkocht morgen avond?
zal een drukke dag worden dan

moeten ze wel echt iets aan het aantal toiletten doen, dat was zelfs met 45.000 a 55.000 een te kort
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Pinkpop verkoopt met Guns n Roses niet uit.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Pinkpop verkoopt met Guns n Roses niet uit.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Een act die nog mogelijk is die meer tickets verkoopt dan Guns N' Roses is nauwelijks te bedenken. Zeer grote naam hoor. Pinkpop 'doen uitverkopen', dat is waarschijnlijk wel wat overdreven.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Pinkpop verkoopt met Guns n Roses niet uit.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Had jij niet al een paar keer Nightwish als laatste headliner voorgesteld, zou dat uiverkopen?.. :wink:
GnR is natuurlijk gewoon een erg grote naam.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Iedereen is in ieder geval weer behoorlijk zeker van zijn zaak :D

Ik denk dat het een prima 3e naam is. Ze zijn qua status absoluut een headliner, zelfs een festivalafsluiter. Het hele veld kan de legio hits meezingen. Ze zijn echter niet zo extreem bijzonder dat ze de dagkaarten en daarna weekendkaarten in luttele minuten laten uitverkopen. Misschien dat de teller zelfs op een gezond aantal blijft steken en ze niet de capaciteit omhoog hoeven gooien naar een ongezond hoog aantal van 70.000. En de fijnproevers die het niet je-van-het vinden, daarvoor geldt nog altijd, ga lekker genieten op BKS of DTRH, of verkies Werchter boven Landgraaf komende zomer...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Open'er in Polen komt morgen ook met headliner.
Ik denk alleen dat ze hinten naar FNM daar.

edit: of ze hinten naar "moon' als in Keith????
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Timmetje wrote:
Pinkpop verkoopt met Guns n Roses niet uit.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Had jij niet al een paar keer Nightwish als laatste headliner voorgesteld, zou dat uiverkopen?..
1f609.svg

GnR is natuurlijk gewoon een erg grote naam.

Ik weet niet of het zou uitverkopen (ze doen ook al 2x een uitverkochte Ziggo dit jaar) (alhoewel ze hun dag Fortarock wel uitverkochten in het Goffert twee jaar terug), maar het zou iig een veel sterkere afsluiter zijn dan de vergane glorie van de Guns.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Ik weet niet of het zou uitverkopen (ze doen ook al 2x een uitverkochte Ziggo dit jaar) (alhoewel ze hun dag Fortarock wel uitverkochten in het Goffert twee jaar terug), maar het zou iig een veel sterkere afsluiter zijn dan de vergane glorie van de Guns.

Nee, dat zou het niet.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Morgenavond wordt een concert van Kane in TivoliVredenburg aangekondigd. Weet niet of het een eenmalig concert of een reünietour betreft, maar mochten ze de draad weer oppakken zou het wel iets voor Pinkpop zijn.

https://twitter.com/IAMDINAND/status/1205019748129529857
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
RubenFrusciante wrote:

Timmetje wrote:
Pinkpop verkoopt met Guns n Roses niet uit.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.


Had jij niet al een paar keer Nightwish als laatste headliner voorgesteld, zou dat uiverkopen?..
1f609.svg

GnR is natuurlijk gewoon een erg grote naam.

Ik weet niet of het zou uitverkopen (ze doen ook al 2x een uitverkochte Ziggo dit jaar) (alhoewel ze hun dag Fortarock wel uitverkochten in het Goffert twee jaar terug), maar het zou iig een veel sterkere afsluiter zijn dan de vergane glorie van de Guns.
Fijn dat je altijd zo zeker van je zaak bent.
Waarschijnlijk denkt 80% van Nederland dat Nightwish een liedje van Guns 'n Roses is. Maar fine, Guns 'n Roses komt natuurlijk eerder voor in het lijstje "Grootste rockbands ooit" omdat Nightwish nu eenmaal met een 'n' begint...
Ik denk dat GnR een betere afsluiter is, al is het maar omdat het hele publiek op z'n minst muziek van ze kent.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Waarschijnlijk denkt 80% van Nederland dat Nightwish een liedje van Guns ’n Roses is

Hype rondom de beste zangers gemist?

Maar fine, Guns ’n Roses komt natuurlijk eerder voor in het lijstje “Grootste rockbands ooit” omdat Nightwish nu eenmaal met een ‘n’ begint…

En omdat Nightwish geen rockband is natuurlijk. :wink:
Maar in alle gekkigheid: De Guns zijn zeker 1 van de grootste rockbands ooit. Jammer is wel dat ze hun grootsheid en naam met die slechte reunietour een beetje te grabbel blijven gooien.

Ik denk dat GnR een betere afsluiter is, al is het maar omdat het hele publiek op z’n minst muziek van ze kent.

Als het hele publiek dan lekker hard meezingt hoeven ze Axl er iig niet overheen te horen kwelen.

Lets just agree to disagree want hier komen we niet uit. :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken