Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En blijf erbij dat ze zeker 2 beoogde headliners zijn misgelopen.

Het blijft voor ons altijd gissen natuurlijk. Maar als ik de berichten mag geloven zijn ze in ieder geval bezig geweest met Coldplay Pearl Jam Justin Timberlake Foo Fighters en Taylor Swift. De ene zal wat vlugger op niets zijn uitgelopen zijn dan de ander om wat voor reden dan ook... We gaan het nooit weten maar zeker is wel dat Post Malone nooit de beoogde headliner is geweest voor de zaterdag en dat ze pas heel laat uitkwamen bij GnR....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Op het Gnr forum komen er al wat geruchten bij uit andere landen. Duitsland UK Polen oa. Het enigste wat mij opvalt is dat Pinkpop het enigste festival is wat ze daar noemen. Voor de rest hebben ze het over stadions......Een Europese Tour met maar 1 festival zal toch ook niet.....
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Op het Gnr forum komen er al wat geruchten bij uit andere landen. Duitsland UK Polen oa. Het enigste wat mij opvalt is dat Pinkpop het enigste festival is wat ze daar noemen. Voor de rest hebben ze het over stadions……

Omdat veel festivals geen trek hebben de jackpot te betalen voor een 2.5 uur durende uitgemolken nostalgieshow van wat oude mannen met een onzekere livereputatie.

Groot gelijk, zou ik ook geen zin in hebben als festival. Hoop toch nog op een andere naam.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Waarschijnlijk denkt 80% van Nederland dat Nightwish een liedje van Guns ’n Roses is.

Hahaha top dit :lol:

Waarschijnlijk denkt 80% van Nederland dat Nightwish een liedje van Guns ’n Roses is

Hype rondom de beste zangers gemist?

Ja gelukkig wel. Een of andere stomme TV show? Lijkt met toch sterk dat het festivalpubliek daar nou heel erg door beïnvloed wordt. Of de positie die zo'n band verdient. Kensington heeft ook een keer voor de lol meegedaan aan een talentenjacht in Polen maar die zijn ook niet opeens een grote naam op Open'er.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
RubenFrusciante wrote:

Timmetje wrote:
Pinkpop verkoopt met Guns n Roses niet uit.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.


Had jij niet al een paar keer Nightwish als laatste headliner voorgesteld, zou dat uiverkopen?..
1f609.svg

GnR is natuurlijk gewoon een erg grote naam.

Ik weet niet of het zou uitverkopen (ze doen ook al 2x een uitverkochte Ziggo dit jaar) (alhoewel ze hun dag Fortarock wel uitverkochten in het Goffert twee jaar terug), maar het zou iig een veel sterkere afsluiter zijn dan de vergane glorie van de Guns.
Ik ben dat jaar niet op FortaRock geweest, maar voor zover ik weet was het Goffertpark (ook de dag dat Nightwish speelde) bij lange na niet uitverkocht, of werd slechts een deel van het terrein gebruikt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
ik denk dat hier vooral jouw persoonlijke mening over de act spreekt

De kwaliteit van zijn (en dan doel ik dus op Axl) liveprestaties zijn redelijk objectief meetbaar (en doorgaans is dat niet best, al zijn er altijd wel fans, de één wat groter dan de ander, die hem een keer niet vals hebben horen gaan).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Axl is inderdaad een blehrende kettingzaag...

Maar, dan blijft het nog altijd Guns N Roses
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Axl is inderdaad een blehrende kettingzaag…

Maar, dan blijft het nog altijd Guns N Roses

Dus? Ondanks dat het niet meer werkt, is het goed als ze komen, omdat het ooit heeft gewerkt?

Dat Ajax maar gauw weer Van Basten gaat opstellen dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Het is geen gratis optreden he....
Het kost zo'n 110 euro om hem te zien bléren.

GnR van weleer bestaan helaas niet meer.
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Axl is inderdaad een blehrende kettingzaag…

Maar, dan blijft het nog altijd Guns N Roses

Zou jij Patty Brard ook nog steeds doen?
Want ja, vroeger (tijdens Luv) zag ze er nog goed uit en het blijft altijd Patty Brard.

Sorry, voor mij werkt dat zo niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik denk dat er nog genoeg mensen zijn, zoals ik ook, die wel vinden dat het nog werkt en het ook nog willen zien.

Die mensen nemen de oude stem van kettingzaag-Axl op de koop toe.
Er zijn genoeg "oude" zangers waar de stem ook niet meer is zoals in de 80's.
Het is ook een stukje " legendarisch" dat mee speelt hoor, want het is nog altijd een legendarische rockband.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Dat zou ik nog verkiezen boven twee uur naar Axl Rose kijken/luisteren.
(Edit: Patty Brard dus).
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Guns N Roses is wel ff meer dan Axl. Dat is zelfs de zwakke schakel muzikaal gezien. Er wordt hier geregeld geopperd dat een band pas op zijn best wordt gepresenteerd als het in de originele bezetting is. Wel nu, de legendarische band Guns N Roses van weleer is sinds 2016 weer compleet met de absolute topgitarist Slash weer in de gelederen. Je hebt bij het eerste reünie concert gezien wat dat teweeg brengt. Dat ze dat amper een jaar later kopiëren in dezelfde weide kan natuurlijk nooit dezelfde impact hebben, alhoewel die ook niet slecht bezocht werd. Maar om die band nu voor de eerste keer op Pinkpop te hebben als afsluiter wat toch wel een stevige rockdag gaat worden, is natuurlijk een dikke prima. Als Floor Jansen mocht kiezen wie afsluit: Nightwish of Guns, zou zelfs zij voor Guns kiezen...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Dat zou ik nog verkiezen boven twee uur naar Axl Rose kijken/luisteren.
(Edit: Patty Brard dus).

Onzin, en dat weet je best. Daar is al het mooie al lang geleden van af gekeken, en die krijgt weinig meer bij jou omhoog. En mocht dat wel zo zijn, dan neem ik hierbij je status als fijnproever af. Hup naar de Snollebollekes jij! :p
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Je hebt bij het eerste reünie concert gezien wat dat teweeg brengt.

Ja. Dat was een vrij slechte liveshow toen in het Goffertpark.
Recensies waren ook niet al te best.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Je hebt bij het eerste reünie concert gezien wat dat teweeg brengt.

Ja. Dat was een vrij slechte liveshow toen in het Goffertpark.
Recensies waren ook niet al te best.

Ik mag toch hopen dat je begrijpt dat ik het over de kaartverkoop en het enthousiasme van de reünie heb...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Op Concert at Sea waren ze toch ook al aangekondigd als headliner…

Op de donderdag, daar was vorig jaar Guus headliner...beetje het stiefkindje van het weekend
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken