Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Je hebt bij het eerste reünie concert gezien wat dat teweeg brengt.

Ja. Dat was een vrij slechte liveshow toen in het Goffertpark.
Recensies waren ook niet al te best.
nogmaals, was ik bij en ik vond het wel oke.
denk dat je in de war bent met de tweede show op Goffertpark
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Nee sorry, dat was in je tekst niet helemaal duidelijk.

Er zullen iig een hoop fans erg blij zijn met GnR op PP als ze er staan. Hopelijk zetten ze dan eindelijk weer eens een goede show weg.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Nee sorry, dat was in je tekst niet helemaal duidelijk.

Er zullen iig een hoop fans erg blij zijn met GnR op PP als ze er staan. Hopelijk zetten ze dan eindelijk weer eens een goede show weg. Drie keer is scheepsrecht.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
Oasiss wrote:
Dat zou ik nog verkiezen boven twee uur naar Axl Rose kijken/luisteren.
(Edit: Patty Brard dus).

Onzin, en dat weet je best. Daar is al het mooie al lang geleden van af gekeken, en die krijgt weinig meer bij jou omhoog. En mocht dat wel zo zijn, dan neem ik hierbij je status als fijnproever af. Hup naar de Snollebollekes jij!
1f61b.svg

Ik heb gewoon een flinke aversie tegen Axl Rose, dus kom maar op met Patty. Principes kosten soms wat ;-).

En het klopt dat de band veel meer is dan alleen Axl, het probleem is alleen dat je hem 90% van de tijd hoort.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:
Dat zou ik nog verkiezen boven twee uur naar Axl Rose kijken/luisteren.
(Edit: Patty Brard dus).


Onzin, en dat weet je best. Daar is al het mooie al lang geleden van af gekeken, en die krijgt weinig meer bij jou omhoog. En mocht dat wel zo zijn, dan neem ik hierbij je status als fijnproever af. Hup naar de Snollebollekes jij!
1f61b.svg


Ik heb gewoon een flinke aversie tegen Axl Rose, dus kom maar op met Patty. Principes kosten soms wat ;-).

En het klopt dat de band veel meer is dan alleen Axl, het probleem is alleen dat je hem 90% van de tijd hoort.

Dan stel ik als compromis voor minimaal een uur aan Slash solo's...
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik vond ze oprecht best een goede show geven op graspop 2 jaar geleden. Het duurde alleen op een gegeven moment voor mij te lang, maar het klonk echt wel prima. Zeker inderdaad de meebler hits (en daar hebben ze er best veel van) zijn heel geschikt voor festivals. Dus als ze een iets minder lange show zouden geven denk ik dat het een prima headliner is
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Joh, Timmetje en Oassis, jullie mening weten we nu wel. Mijn mening heb ik ook gegeven, weten jullie ook...

Los van wat wij beide vinden over de kwaliteit, het blijft een grote legendarische rockband die voor de eerste keer op Pinkpop komt.
Dat is gewoon een goede zet!
Prima headliner en zeker ook voor Pinkpop dus.

Ik ben er blij mee omdat er geen act staat waar ik totaal niets mee kan, zoals Billie Eilish of zo. Die jullie waarschijnlijk wel liever hadden gezien.
Persoonlijk had Malone van mij niet eens gehoeve zelfs...

Als ik spreek voor mezelf, dan zou ik de combi Guns N Roses / Volbeat nu al als goud bestempelen!! Die dag met Disturbed, Gojira en Pretty Reckless, is dan in een klap mijn favo dagje van 2020.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
Joh, Timmetje en Oassis, jullie mening weten we nu wel. Mijn mening heb ik ook gegeven, weten jullie ook…

Los van wat wij beide vinden over de kwaliteit, het blijft een grote legendarische rockband die voor de eerste keer op Pinkpop komt.
Dat is gewoon een goede zet!
Prima headliner en zeker ook voor Pinkpop dus.

Ik ben er blij mee omdat er geen act staat waar ik totaal niets mee kan, zoals Billie Eilish of zo. Die jullie waarschijnlijk wel liever hadden gezien.
Persoonlijk had Malone van mij niet eens gehoeve zelfs…

Als ik spreek voor mezelf, dan zou ik de combi Guns N Roses / Volbeat nu al als goud bestempelen!! Die dag met Disturbed, Gojira en Pretty Reckless, is dan in een klap mijn favo dagje van 2020.

Wel goed dat je jouw mening zekerheidshalve toch nog even vermeldt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Joh, Timmetje en Oassis, jullie mening weten we nu wel. Mijn mening heb ik ook gegeven, weten jullie ook…

Los van wat wij beide vinden over de kwaliteit, het blijft een grote legendarische rockband die voor de eerste keer op Pinkpop komt.
Dat is gewoon een goede zet!

Het is een beetje flauw om de discussie af te kappen door te laten weten dat we onze mening te vaak hebben gegeven om vervolgens zelf snel ff het laatste woord te pakken. Of het een goede zet is of niet is en blijft subjectief.

Los daarvan heb je gelijk en wordt dit een gebed zonder eind. Laten we het maar op agree to disagree houden.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Wel goed dat je jouw mening zekerheidshalve toch nog even vermeldt.

Misschien dat er gelijk nog wat meningen over Volbeat, The Who, Marco Borsato en Kensington herhaald kunnen worden?

Frappant dat je op een forum op het geven van je mening wordt aangesproken zeg.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik denk inderdaad wel dat de combi Guns, Volbeat en Disturbed met nog een aantal rock/metal namen best veel wat meer mainstream rockfans zal trekken, waar festivals als pinkpop het denk ik toch wel grotendeels van moet hebben. Het zou mij ook zeker overtuigen, als ik niet al naar RaR zou gaan. Op festivals als RaR en graspop zouden dit gewoon 2 afzonderlijke headliners zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Joh, Timmetje en Oassis, jullie mening weten we nu wel. Mijn mening heb ik ook gegeven, weten jullie ook…

Los van wat wij beide vinden over de kwaliteit, het blijft een grote legendarische rockband die voor de eerste keer op Pinkpop komt.
Dat is gewoon een goede zet!
Prima headliner en zeker ook voor Pinkpop dus.


Ik ben er blij mee omdat er geen act staat waar ik totaal niets mee kan, zoals Billie Eilish of zo. Die jullie waarschijnlijk wel liever hadden gezien.
Persoonlijk had Malone van mij niet eens gehoeve zelfs…

Als ik spreek voor mezelf, dan zou ik de combi Guns N Roses / Volbeat nu al als goud bestempelen!! Die dag met Disturbed, Gojira en Pretty Reckless, is dan in een klap mijn favo dagje van 2020.

Ik hoop dat je na het lezen van je eigen reactie nog even achter je oren gaat krabben, want dit is echt een bericht die nergens op slaat. Jij, ik of wij vinden iets. Dat IS per definitie niet zo. GnR is niet of wel een goede headliner. Jij vindt dit. Ik denk dat jij heel goed kan schrijven(na een cursus) voor een weekblad als Privé of Weekend.

Sorry hoor, maar probeer als moderator wel een beetje het niveau op een klein niveautje te houden. Dit is echt tenenkrommend.
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Misschien dat er gelijk nog wat meningen over Volbeat, The Who, Marco Borsato en Kensington herhaald kunnen worden?
Tuurlijk kan dat!
Volbeat vind ik echt een zaadband, die mogen er wel mee stoppen.
The Who, leuke (album) band, weet alleen niet of ze het live waar kunnen maken. Nooit live gezien.
Marco Borsato, wát een topvent, maakt gigantische schijtmuziek, maar is wel een van Nederlands bekendste artiesten.
Kensington, nou als Borsato schijtmuziek maakt, dan is Kensington eeuwig durende diarree. Wát een meuk, wát een domper voor de Nederlandse muziekbusiness.
Maar dat zijn mijn meningen.

Zal ik ze vast nog zo'n 27x herhalen? Of zullen we daar 140 pagina's over doen?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.546
7.181
Ik denk dat er nog genoeg mensen zijn, zoals ik ook, die wel vinden dat het nog werkt en het ook nog willen zien.

Die mensen nemen de oude stem van kettingzaag-Axl op de koop toe.
Er zijn genoeg “oude” zangers waar de stem ook niet meer is zoals in de 80’s.
Het is ook een stukje ” legendarisch” dat mee speelt hoor, want het is nog altijd een legendarische rockband.

Hier kan ik mij wel in vinden. Op Graspop 2018 heb ik GNR gezien en je hoort natuurlijk gewoon dat Axl niet alles even goed meer kan, maar wat boeit het, het hele veld stond vol, iedereen zong mee. Je zag bovendien gewoon duidelijk dat ze er plezier in hadden. Bijna geen enkele zanger van de jaren 80 rockbands haalt het nog. Kijk ook maar naar Paul Stanley en Alice Cooper, maar ondertussen verkopen ze wel bergen aan tickets. Denk dat je blij mag zijn als je GNR kan boeken voor je festival.

Maar aan de andere kant is ook hier op het forum dan regelmatig dat veel mensen geen zin hebben in al die oudjes. :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
DennisvdBr wrote:
Joh, Timmetje en Oassis, jullie mening weten we nu wel. Mijn mening heb ik ook gegeven, weten jullie ook…

Los van wat wij beide vinden over de kwaliteit, het blijft een grote legendarische rockband die voor de eerste keer op Pinkpop komt.
Dat is gewoon een goede zet!
Prima headliner en zeker ook voor Pinkpop dus.


Ik ben er blij mee omdat er geen act staat waar ik totaal niets mee kan, zoals Billie Eilish of zo. Die jullie waarschijnlijk wel liever hadden gezien.
Persoonlijk had Malone van mij niet eens gehoeve zelfs…

Als ik spreek voor mezelf, dan zou ik de combi Guns N Roses / Volbeat nu al als goud bestempelen!! Die dag met Disturbed, Gojira en Pretty Reckless, is dan in een klap mijn favo dagje van 2020.

Ik hoop dat je na het lezen van je eigen reactie nog even achter je oren gaat krabben, want dit is echt een bericht die nergens op slaat. Jij, ik of wij vinden iets. Dat IS per definitie niet zo. GnR is niet of wel een goede headliner. Jij vindt dit. Ik denk dat jij heel goed kan schrijven(na een cursus) voor een weekblad als Privé of Weekend.

Sorry hoor, maar probeer als moderator wel een beetje het niveau op een klein niveautje te houden. Dit is echt tenenkrommend.
Advocaat van de duivel hier..

Maar ik vind niet dat je gelijk hebt. Hoe kut ik ook iets kan vinden, dan kan het "voor Pinkpop" nog steeds een goede headliner zijn. Ik heb ook weinig met Beyoncé... maar vind ik voor Pinkpop een "goede naam.

GnR is niet "slecht" maar ook niet geheel bijzonder, die 2 Goffertpark shows (en ook nog op Graspop eerder) vind ik het niet bijster bijzonder. Maar ik geloof wel dat ze best een aantal aardig kaarten weten te verkopen. Er zijn slechtere namen voor Pinkpop te bedenken (Justin Timberlake).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
Maar dan gebruiken we wat jij als goed definieert. Ik ben een andere mening toegedaan.
Punt is met name dat Dennis aangeeft: "joh jullie punt is duidelijk, het mijne ook" en dan zijn mening als feit poneert. Dat is niet heel fraai, maar denk dat Dennis dat ook wel erkent. Moeten het ook niet groter maken dan het is verder.

Agree to disagree lijkt me een prima uitkomst.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Agree to disagree is prima natuurlijk. Maar dan volgens niet je eigen mening nog eens ventileren door het als feitelijk te beschouwen.

Maargoed. Misschien moet ik daar ook niet op reageren trouwens.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Maar dan gebruiken we wat jij als goed definieert. Ik ben een andere mening toegedaan.
Punt is met name dat Dennis aangeeft: “joh jullie punt is duidelijk, het mijne ook” en dan zijn mening als feit poneert. Dat is niet heel fraai, maar denk dat Dennis dat ook wel erkent. Moeten het ook niet groter maken dan het is verder.

Agree to disagree lijkt me een prima uitkomst.
To Agree to disagree is voor watjes. Pinkpop zaterdag 18:00 uur voor Stage 4, Dennis vs. Timmetje vs. Oasis No Holds Barred/Last Man standing Match.

Special Referee: Jan Smeets
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken