DennisvdBr wrote:
Joh, Timmetje en Oassis, jullie mening weten we nu wel. Mijn mening heb ik ook gegeven, weten jullie ook…
Los van wat wij beide vinden over de kwaliteit, het blijft een grote legendarische rockband die voor de eerste keer op Pinkpop komt.
Dat is gewoon een goede zet!
Prima headliner en zeker ook voor Pinkpop dus.
Ik ben er blij mee omdat er geen act staat waar ik totaal niets mee kan, zoals Billie Eilish of zo. Die jullie waarschijnlijk wel liever hadden gezien.
Persoonlijk had Malone van mij niet eens gehoeve zelfs…
Als ik spreek voor mezelf, dan zou ik de combi Guns N Roses / Volbeat nu al als goud bestempelen!! Die dag met Disturbed, Gojira en Pretty Reckless, is dan in een klap mijn favo dagje van 2020.
Ik hoop dat je na het lezen van je eigen reactie nog even achter je oren gaat krabben, want dit is echt een bericht die nergens op slaat. Jij, ik of wij vinden iets. Dat
IS per definitie niet zo. GnR is niet of wel een goede headliner. Jij vindt dit. Ik denk dat jij heel goed kan schrijven(na een cursus) voor een weekblad als Privé of Weekend.
Sorry hoor, maar probeer als moderator wel een beetje het niveau op een klein niveautje te houden. Dit is echt tenenkrommend.