Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ook Open’er gaat morgen met een grote aankondiging komen, dus die kunnen er ook zomaar bij zitten
Hebben al, Taylor, A$ap Rocky, 21 Pilots, Thom Yorke etc
Die gaan op voor een mooi rijtje
dat zou PGE National Stadium in Poland moeten zijn, begreep ik via efests.

fyi, rond de middag, 12:00 a 13:00 zou het moeten worden...


 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
marcopoloo wrote:
Ook Open’er gaat morgen met een grote aankondiging komen, dus die kunnen er ook zomaar bij zitten
Hebben al, Taylor, A$ap Rocky, 21 Pilots, Thom Yorke etc
Die gaan op voor een mooi rijtje

dat zou PGE National Stadium in Poland moeten zijn, begreep ik via efests.

fyi, rond de middag, 12:00 a 13:00 zou het moeten worden…

Klopt ik vind het ook niet passen bij Open’er
Laatste keer stonden GNR in Chorzow, niet in Warszawa

Ik zal het in de gaten houden, het was al groot nieuws hier dat Taylor er stond
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
1 Show in Vienna (09.June), 2 Shows in Germany,  1 Show in Switzerland ,  allready confirmed by an Austrian newspaper 

Ik heb het krantartikel even weggelaten. Info van hun fanforum. Pinkpop kan dus ieder moment komen als andere concerten al bevestigd zijn...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
1 Show in Vienna (09.June), 2 Shows in Germany, 1 Show in Switzerland , allready confirmed by an Austrian newspaper

Ik heb het krantartikel even weggelaten. Info van hun fanforum. Pinkpop kan dus ieder moment komen als andere concerten al bevestigd zijn…
Krone Zeitung staat het in
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.500
Vrijdag de dertiende, perfecte dag wel voor hetgeen dat waarschijnlijk gaat gebeuren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
PJ wrote:
1 Show in Vienna (09.June), 2 Shows in Germany, 1 Show in Switzerland , allready confirmed by an Austrian newspaper

Ik heb het krantartikel even weggelaten. Info van hun fanforum. Pinkpop kan dus ieder moment komen als andere concerten al bevestigd zijn…

Krone Zeitung staat het in
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.500
Oasiss wrote:
Vrijdag de dertiende, perfecte dag wel voor hetgeen dat waarschijnlijk gaat gebeuren.

De forse overwinning van de conservatieven in het VK?
1f641.svg

Dat laat wel zien dat er ergere dingen zijn dan GnR op Pinkpop ja.
Een enorm knap staaltje boomerwerk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Heel blij dat het nieuws ook echt komt vandaag...
Nu Pinkpop echt afwachten?

Kom maar op, make my day!!!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
GnR geruchten zijn dus waar.
Hoop als ze NL doen op Ziggo of Geldre Dome.
Deze mogen ze wel laten lopen. :wink:
 

hehenkamp

Nieuw lid
13 dec 2019
3
0
Nieuw hier :)

Mijn bescheiden mening over de voorlopige en vermoedelijke headliners
RHCP - Enkele keren gezien jammer dat john frusciante er niet meer bij is voor de rest vind ik anthony niet geweldig zingen maar daarentegen hebben ze zo ongelofelijk veel goede platen gemaakt dat de sfeer er vast weer lekker zal inzitten en dat helpt veel voor me
Post Malone - Tsja.. niet mijn ding maar kan best begrijpen dat er veel mensen (ook vrienden van mij) speciaal voor hem komen.
Guns n Roses - Nog nooit gezien maar vind het persoonlijk wel leuk, toch een iconische band voor mij die nog op mijn lijstje stond. Zal wellicht een beetje hetzelfde uitpakken als RHCP niet de beste zang ter wereld maar wel een lekkere sfeer met al die platen.

Persoonlijk vind ik Volbeat altijd een lekkere show hebben en ben ik ook altijd blij verrast van TOP hun liveshows zijn altijd vet

Verwachten we nog meer vandaag dan de headliner? Overigens werkt de website momenteel niet... Indicatie?
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Bij mij werkt de website gewoon.
Echter https://www.pinkpop.nl/2020/line-up/guns-n-roses/ geeft nog aan: Helaas... Pagina niet gevonden haha.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
GnR geruchten zijn dus waar.
Hoop als ze NL doen op Ziggo of Geldre Dome.
Deze mogen ze wel laten lopen.
1f609.svg

Wat denk je zelf? Als hier ook zal gepost werd dat PP v vandaag met nieuws komt.. Weet niet meer wie maar heb geen reden om daar aan te twijfelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Zou niet de eerste keer in de aanloop naar deze PP toe dat een band op elk festival staat maar niet op PP.... niks is zeker tot echt bevestigd.

Komt een eenmalig eerbetoon aan Kane en het enige wat was gezegd was dat er een Kane event aan zat te komen.... was 100% waar dus.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De forse overwinning van de conservatieven in het VK? ?

Ik moest heel hard lachen. Godzijdank wel. Grappig dat Corbyn nog niet opstapt.
 

hehenkamp

Nieuw lid
13 dec 2019
3
0
De forse overwinning van de conservatieven in het VK? ?

Ik moest heel hard lachen. Godzijdank wel. Grappig dat Corbyn nog niet opstapt.

Hij heeft aangekondigd op te stappen. Alleen blijft hij nog aan tot er iemand nieuw is ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
De forse overwinning van de conservatieven in het VK?
1f641.svg


Ik moest heel hard lachen. Godzijdank wel. Grappig dat Corbyn nog niet opstapt.

Het is maar wat je lollig vindt.... Gigantische stap terug.
Domme zet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het is maar wat je lollig vindt….

Ik vind het niet lollig. Het geeft aan dat de meerderheid in Engeland een Brexit wil. Dat is democratie.

Even aanvullen op je opmerking. Ik denk niet dat het een stap terug is. Ik denk dat het goed is om Brussel te laten zien dat ze niet boven de soevereiniteit van een ander land behoren te staan. Ik ben voor samenwerking maar tegen het geldverslindende en regelbepalende monster wat het nu is. Dat denken de britten ook.

Maar goed we zullen zien hoe het gaat als Brexit wordt doorgevoerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken