Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.487
6.153
Het geeft aan dat al die bejaarden en boomers zo gigantisch angstig zijn voor verandering en gevoelig voor domme catchphrases en politieke swindels dat ze liever zichzelf in een cocon wikkelen, jongere mensen ook in die cocon vastzetten en vervolgens het voor een hele jonge generatie(s) verzieken.
Brexit is het allerslechtste wat de UK kan en kon overkomen. Die verdeeldheid en exit maakt straks het land volledig kapot.

Anyway, dit is gigantisch offtopic dus als je er over wil door discusseren moeten we misschien een politiek topic openen, maar fuck brexit.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Mijn vingers jeuken ook heel erg om hierop in te gaan, maar dit is inderdaad niet de plek (een politiek topic is wel een aardig idee).
Laat dat nieuws maar komen. Op naar de 270 pagina's vandaag.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Anyway, dit is gigantisch offtopic dus als je er over wil door discusseren moeten we misschien een politiek topic openen, maar fuck brexit.

inderdaad. maar ff Brexit FTW :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.487
6.153
Met alle respect, maar als je dat vanuit NL roept dan volg je het nieuws en de politiek echt met gigantische oogkleppen op.

Het goede nieuws is dat Dennis zijn onderbuikgevoel spreekt en het eerste shotje binnen is. We zullen ze nodig hebben vandaag.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dus Guns om 1200 uur? Of gewoon een hele lading? RW zal zich wel stil houden nu en pas in het volgend jaar komen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Anyway, dit is gigantisch offtopic dus als je er over wil door discusseren moeten we misschien een politiek topic openen, maar fuck brexit.

inderdaad. maar ff Brexit FTW
1f642.svg

Ok, boomer.

en door ;).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het goede nieuws is dat Dennis zijn onderbuikgevoel spreekt en het eerste shotje binnen is. We zullen ze nodig hebben vandaag.

Heee tis nog geen 12 uur...ff wachten tot de VrijMiBo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
subtiel hintje Ticketmaster?
vandaag in de verkoop, met een foto van deze dame met roze haar en GnR shirt???
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Goed gevonden Dennis. Het is gewoon echt een foto van Guns N' Roses concert.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Fornax wrote:
Prachtig Dennis, hoe en waar je overal en altijd aanwijzingen in ziet
1f642.svg


Je zou het ook Tunnelvisie kunnen noemen
1f61b.svg
Ik vind het ook mooi waar hij het allemaal vandaan haalt, maar deze van Ticketmaster kan geen toeval zijn natuurlijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.487
6.153
1 ding is wel zeker. Als er vandaag een PP aankondiging is dan moeten we Set van Efestivals voortaan maar op zijn woord geloven. Die heeft er dan nog geen 1x naast gezeten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
1 ding is wel zeker. Als er vandaag een PP aankondiging is dan moeten we Set van Efestivals voortaan maar op zijn woord geloven. Die heeft er dan nog geen 1x naast gezeten.
volgens mij praat hij alleen maar na?
nooit vooraf iets goed gezegd wat niet ergens anders te lezen was.
volgens mij gewoon iemand als jij en ik
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Timmetje wrote:
1 ding is wel zeker. Als er vandaag een PP aankondiging is dan moeten we Set van Efestivals voortaan maar op zijn woord geloven. Die heeft er dan nog geen 1x naast gezeten.

volgens mij praat hij alleen maar na?
nooit voraf oets gezegd wat niet ergens anders te lezen was.
volgens mij gewoon iemand als jij en ik

Alleen is zijn onderbuikgevoel kennelijk iets betrouwbaarder.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken