Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.393
1.899
PJ wrote:

Rolo wrote:

dinofest wrote:

Timmetje wrote:

PJ wrote:
Die komen gewoon samen met Rock Werchter om 16 uur..


Denk dat Werchter de Guns gewoon laat lopen.


Ik denk niet dat een organisator Guns ’n Roses laat lopen. Je onderschat de impact op kaart en drankverkoop


Of Pinkpop heeft een Benelux exclusief weten te regelen…


Hebben ze dat ook eens voor elkaar…..

Hoe lang geleden zou dat zijn?
En is een benelux exclusief nog wel relevant in 2020?
 

Dwayne_K

Playlistbediener
23 apr 2013
12
1
Dus toch Guns And Roses
https://www.pinkpop.nl/2020/wp-content/uploads/2019/12/guns-n-roses-1600x900.jpg
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
https://www.pinkpop.nl/2020/guns-n-roses-naar-pinkpop-2020/

En het is officieel.

Allemaal aan de roze oorplugjes dan maar. :lol: :p
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Wel Pinkpop, geen Werchter, aldus het tourschema op hun website.

Iig weten we nu wel dat Set op Efest een betrouwbare insider is. :)
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
https://www.pinkpop.nl/2020/guns-n-roses-naar-pinkpop-2020/

En hierbij de link naar het bericht op de pinkpop site. Op die andere kon ik alleen de foto terug vinden ?

Overigens vind ik het wel een sterke headliner, maar laten we die discussie niet nog weer eens oppakken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.200
4.435
Geen verrassing, maar blijft kut.
Één headliner met een bedenkelijke livereputatie, één met een ronduit slechte livereputatie, maar hé ze waren ooit groot en goed.

Ga verder ook maar niet meer te veel mijn mening hierover ventileren. Er zijn ongetwijfeld mensen blij hiermee, leuk voor hen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Ben benieuwd of Pinkpop akkoord haat met de speeltijd die ze eisen. Was voor mij toch net iets te lang op GMM.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.134
10.414
Hele mooie headliner voor Pinkpop! Ze hebben een prima line-up neergezet zo. Erg genoten van Guns 'n Roses op GRaspop vorig jaar. Ik gun iedereen op Pinkpop eenzelfde mooie ervaring.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Pinkpop weet (het gebrek aan) relevantie zelf al goed te beschrijven:

"Met de terugkeer op het nest van verloren zonen Slash en Duff McKagan begin 2016, verdwenen de plannen voor een opvolger van Chinese Democracy in de ijskast. Guns N’ Roses begon liever aan de bijzonder succesvolle Not in This Lifetime… Tour, die tot op heden voortduurt."

Ofwel: na 4 jaar dezelfde tour, zonder nieuw werk, nu eindelijk op Pinkpop. Het sluit mooi aan op die 'relevantie'-discussie op het Werchterforum.

Maar toch: het is wel die grote headliner die je op PInkpop verwacht, en daarmee is het een goede boeking. Zal ongetwijfeld voor voldoende verkoop van kaartjes en bier zorgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Die bio op de Pinkpop site is idd vrij hilarisch.

Maar los van alle gekkigheid: Benieuwd of de kaartverkoop nu ineens een enorme sprong neemt en of die zondag gaat uitverkopen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.200
4.435
" Nieuwe nummers of niet, we zijn nu vooral erg blij én apetrots dat deze legendarische rockband de headliner is op de derde festivaldag van Pinkpop 2020!"

Ook dit is wel in lijn met de meningen hier. Boeiend of ze nog iets nieuws doen, boeiend of de zanger constant uit de bocht vliegt, de naam staat op het affiche.

(en nu probeer ik echt te stoppen).
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Qua naam is het toch zeker een mooie headliner voor Pinkpop. Wat ieder ook vindt van hun livereputatie.

Verder wel opvallend aan de tour is Duitsland, München en Hamburg en geen Stuttgart en Köln.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Grote naam, stond er nog nooit. Prima boeking.
Het zou live wat kunnen tegenvallen. Vind ik van de RHCP trouwens ook. Post M heb ik helemaal niks mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken