Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje wrote:
1 ding is wel zeker. Als er vandaag een PP aankondiging is dan moeten we Set van Efestivals voortaan maar op zijn woord geloven. Die heeft er dan nog geen 1x naast gezeten.

volgens mij praat hij alleen maar na?
nooit vooraf iets goed gezegd wat niet ergens anders te lezen was.
volgens mij gewoon iemand als jij en ik

Dat is zo makkelijk om over alles en iedereen te roepen.
Dus als Pinkpop nu met GnR aan komt zetten, praat Pinkpop jou na?

Ik zou de uitspraken van hem iets serieuzer nemen dan jij doet :)

er zijn members met een langere en betrouwbare staat van dienst daar, zie ik meer in

Waren dat die bronnen die zeker wisten dat Coldplay zou komen? :-P (grapje)

Benieuwd of we 12u nieuws hebben vandaag.
Ik hoop het vandaag niet.

Portugal komt 12 uur.
Met eventueel tijdverschil in Portugal kan het 12:00 of 13:00 worden?

Waren dat die bronnen die zeker wisten dat Coldplay zou komen?
1f61b.svg
(grapje)

Benieuwd of we 12u nieuws hebben vandaag.
Ik hoop het vandaag niet.

Ik denk die bron die Neill Young met stift had opgeschreven

Net eens de winnaar van Nu of Nooit (?) geluisterd. De afgelopen jaren vond ik dit, zonder uitzondering, tien keer niks, maar dit klinkt nog best aardig. Mocht ik er vroeg bij zijn, ga ik wel even kijken.

Ik zie het nou voor mij dat een aantal personen van dit forum al een paar minuten lang op die F5 knop aan het rammen zijn op de Pinkpop site/socials.

Ik zie het nou voor mij dat een aantal personen van dit forum al een paar minuten lang op die F5 knop aan het rammen zijn op de Pinkpop site/socials.

Hoe heb jij toegang gekregen tot mijn webcam?

uno wrote:

Hoe heb jij toegang gekregen tot mijn webcam?

www.webcamhacks.ru/classified/user/Fornax/

ik heb inmiddels een rsi-duim van het verversen.

Het kan ook de ouderwetse Guns N Roses zijn. Die lieten het publiek altijd uren wachten voordat ze verschenen (lees: nuchter/ clean genoeg waren).

Timmetje wrote:

PJ wrote:
Die komen gewoon samen met Rock Werchter om 16 uur..

Denk dat Werchter de Guns gewoon laat lopen.

Ik denk niet dat een organisator Guns ’n Roses laat lopen. Je onderschat de impact op kaart en drankverkoop
Of Pinkpop heeft een Benelux exclusief weten te regelen...

Het kan ook de ouderwetse Guns N Roses zijn. Die lieten het publiek altijd uren wachten voordat ze verschenen (lees: nuchter/ clean genoeg waren).

Laat ze dan gewoon met zn 5en komen, Izzy en Steven incluis, en in de tent een uur lang alleen maar Appetite for destruction laten knallen.

Timmetje wrote:

PJ wrote:
Die komen gewoon samen met Rock Werchter om 16 uur..

Denk dat Werchter de Guns gewoon laat lopen.

Ik denk niet dat een organisator Guns ’n Roses laat lopen. Je onderschat de impact op kaart en drankverkoop

Ik moet inderdaad behoorlijk beschonken zijn om ernaar te kijken.

Users who are viewing this thread