Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik ben gisteren bij Alter Bridge geweest, met Shinedown in het voorprogramma. In tegenstelling tot het overgrote deel van de mensen die gisteravond in dat specifieke stukje Amsterdam waren, heb ik een heerlijke avond gehad!

Beide bands hebben geen woord laten vallen in de categorie “see you in 2020 at…..” maar ik zou beiden toejuichen!
Als of die gasten weten waar Weert ligt. Ze hebben al lang een 2020 gig bekend hoor?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Als of die gasten weten waar Weert ligt. Ze hebben al lang een 2020 gig bekend hoor?

Het ging ook meer om de strekking. Het kan ook zijn "See you next year" of zoiets. Maar er kwam dus niets dergelijks. Ook niet bij Shinedown, geen idee of die al iets in NL hebben staan volgend jaar.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Op het eFestivals forum meldt een gebruiker dat hij voor Ticketmaster/Live Nation werkt en een mailtje heeft gehad over een grote Guns & Roses show in het Tottenham Hotspur stadion in de zomer. Officiële aankondiging komt aanstaande vrijdag (13 december). Wellicht ook de bekendmaking voor Pinkpop?
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Op het eFestivals forum meldt een gebruiker dat hij voor Ticketmaster/Live Nation werkt en een mailtje heeft gehad over een grote Guns & Roses show in het Tottenham Hotspur stadion in de zomer. Officiële aankondiging komt aanstaande vrijdag (13 december). Wellicht ook de bekendmaking voor Pinkpop?

Ah, wat leuk. Gebeurt er eindelijk iets boeiends in dat stadion.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Op het eFestivals forum meldt een gebruiker dat hij voor Ticketmaster/Live Nation werkt en een mailtje heeft gehad over een grote Guns & Roses show in het Tottenham Hotspur stadion in de zomer. Officiële aankondiging komt aanstaande vrijdag (13 december). Wellicht ook de bekendmaking voor Pinkpop?

Lijkt me niet dat ze zulk nieuws rond gaan mailen. En dan als forumgebruiker ook nog zeggen dat je werkt bij livenation :?:
Maar gezien de geruchten van de laatste week zou het wel kunnen natuurlijk. Dennis noemde ook al 13 dec al weet ik niet of hij dit ook van efestivals had...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Lijkt me niet dat ze zulk nieuws rond gaan mailen. En dan als forumgebruiker ook nog zeggen dat je werkt bij livenation
2753.svg

Maar gezien de geruchten van de laatste week zou het wel kunnen natuurlijk. Dennis noemde ook al 13 dec al weet ik niet of hij dit ook van efestivals had…
daar gezien inderdaad

maar strookt wel met het Firenze-gerucht en met de "classic-rock-act voor Pinkpop"
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Klinkt wederom als een hoop gebakken lucht (die post op Efestivals).
Vrijdag weten we het.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Laten we hopen dat het dan niet GnR is dat de uitzondering op de veelheid gebakken lucht is.
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Franzzz wrote:
Op het eFestivals forum meldt een gebruiker dat hij voor Ticketmaster/Live Nation werkt en een mailtje heeft gehad over een grote Guns & Roses show in het Tottenham Hotspur stadion in de zomer. Officiële aankondiging komt aanstaande vrijdag (13 december). Wellicht ook de bekendmaking voor Pinkpop?

Ah, wat leuk. Gebeurt er eindelijk iets boeiends in dat stadion.
Kudos!
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Morgenavond wordt een concert van Kane in TivoliVredenburg aangekondigd. Weet niet of het een eenmalig concert of een reünietour betreft, maar mochten ze de draad weer oppakken zou het wel iets voor Pinkpop zijn.
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Morgenavond wordt een concert van Kane in TivoliVredenburg aangekondigd. Weet niet of het een eenmalig concert of een reünietour betreft, maar mochten ze de draad weer oppakken zou het wel iets voor Pinkpop zijn.

Hoop wel dat ze Keane en Kane dan gelijktijdig plannen, om de verwarring compleet te maken.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Morgenavond wordt een concert van Kane in TivoliVredenburg aangekondigd. Weet niet of het een eenmalig concert of een reünietour betreft, maar mochten ze de draad weer oppakken zou het wel iets voor Pinkpop zijn.

Bron?

Zou niet verkeerd zijn..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Jesper wrote:
Morgenavond wordt een concert van Kane in TivoliVredenburg aangekondigd. Weet niet of het een eenmalig concert of een reünietour betreft, maar mochten ze de draad weer oppakken zou het wel iets voor Pinkpop zijn.

Bron?

Zou niet verkeerd zijn..
Mag ie niet zeggen, maar Jespertje zit dicht op het vuur.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Morgenavond wordt een concert van Kane in TivoliVredenburg aangekondigd. Weet niet of het een eenmalig concert of een reünietour betreft, maar mochten ze de draad weer oppakken zou het wel iets voor Pinkpop zijn.

Alsjeblieft niet. Wat een ontzettende zaadband met dat lopende ego van een Dinand Woesthoff
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
PJ wrote:
Lijkt me niet dat ze zulk nieuws rond gaan mailen. En dan als forumgebruiker ook nog zeggen dat je werkt bij livenation
2753.svg

Maar gezien de geruchten van de laatste week zou het wel kunnen natuurlijk. Dennis noemde ook al 13 dec al weet ik niet of hij dit ook van efestivals had…

daar gezien inderdaad

maar strookt wel met het Firenze-gerucht en met de “classic-rock-act voor Pinkpop”

Die zijn toch niet 'klassieker' dan de RHCP toch?

De Peppers bestaan zelfs langer dan Guns N Roses.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Die zijn toch niet ‘klassieker’ dan de RHCP toch?

De Peppers bestaan zelfs langer dan Guns N Roses.
tja, Peppers 1983 en Guns 1985 idd...
maar, neemt niet weg dat het laatste gerucht is dat de zondag headliner hoogstwaarschijnlijk een classic rock act is.

Tenminste, als dat niet inmiddels ook achterhaalde geruchten zijn??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken