ik verwacht het wel, als Jan zegt dat Mojo hem er toe overgehaald heeft, dan geloof ik dat wel.
Past ook geheel als je andere festivals vergelijkt, Boutique heeft het gedaan, Graspop heeft ook bij de eerste naam al de voorverkoop bekend gemaakt. Rock Werchter en TWC zullen ook wel met de eerste naam de voorverkoop aankondigen. Het is niet ongewoon tegenwoordig en het zou ook niet meer slim zijn om vast te houden aan een perspresentatie en daarna pas een voorverkoop.
Dat er nu nog niets bekend is, dat is allemaal omdat bij de eerste naam pas ‘echt’ nieuws kan komen. Dat, verwacht ik, niet lang meer zal duren…
Bospop heeft al aangekondigd dat de kaartverkoop op 14 december zal starten en dat ze in de week ervoor de eerste namen bekend maken.
Niet dat het concurrentie is voor PP maar ze gaan niet in elkaars vaarwater zitten mbt vrijgeven van namen en start kaartverkoop. Tenminste dat denk ik zelf.
Met andere woorden, PP zit daarvoor. Ik denk namelijk niet dat ze beiden in dezelfde week met nieuws komen omtrent namen en kaartverkoop.
Kan inderdaad niet lang meer duren voor we iets horen. Binnen 2 weken denk ik.