Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
AC/DC heeft een immense productie. Zouden al flink moeten downtunen willen ze op een festival spelen. En met drie grote metalfestivals in hetzelfde weekend zie ik AC/DC niet gebeuren. Denk dat er sowieso weinig ' harde' gitaren gaan staan.
RHCP en Coldplay zijn zekere headliners.
AC/DC als headliner valt in hetzelfde rijtje als The Who, Iron Maiden en Neal Young als hoop Dennis maar gaat nooit in werkelijkheid gebeuren.
AC/DC als headliner valt in hetzelfde rijtje als The Who, Iron Maiden en Neal Young als hoop Dennis maar gaat nooit in werkelijkheid gebeuren.
pjjps wrote:
Coldplay een ‘zekere’ headliner noemen… tja, ik weet niet, maar ik denk dat die kans een stuk kleiner is dan velen hier roepen.
Ook gebaseerd op een reactie van iemand op het forum die iemand binnen Buro Pinkpop kent. Vorig jaar had diegene Fleetwood Mac en The Cure gezegd en die kwamen ook. Nu dus (waarschijnlijk) RHCP en Coldplay.
Guy Berryman van Coldplay heeft laten weten dat ze paar shows willen doen. Dus ik verwacht zeker niet dat ze in de Goffertpark of andere arenas staan maar enkele festivals willen doen. En ik denk dat pinkpop en glastonbury daar zeker bij zitten.
Waarom wordt imagine dragons niet genoemd? Is deze al afgevallen? Lijkt me dat die nu groot genoeg zijn om een headline positie te nemen. En ze gaan denk ik na het jaar "pauze" weer op tour komend jaar.
Waarom wordt imagine dragons niet genoemd? Is deze al afgevallen? Lijkt me dat die nu groot genoeg zijn om een headline positie te nemen. En ze gaan denk ik na het jaar “pauze” weer op tour komend jaar.
Omdat ze nog niet meedraaien in het geruchtencircuit. Ze hebben nog geen verdere tourdata. Ze hikken inderdaad tegen de headlinerstatus aan.
AC/DC heeft een immense productie. Zouden al flink moeten downtunen willen ze op een festival spelen. En met drie grote metalfestivals in hetzelfde weekend zie ik AC/DC niet gebeuren. Denk dat er sowieso weinig ‘ harde’ gitaren gaan staan.
Heb in de wandelgangen gehoord dat ook Paul McCartney naar Nederland komt volgend jaar..
kanshebber opnieuw voor Pinkpop?
Deftones lijkt me ook gaaf... maar zal wel niet gebeuren
Ik denk dat je dit zegt, omdat je de verwachting hebt, dat Twenty One Pilots op vrijdag de headliner is.
Echter, zal dat niet zo zijn, gaat het gerucht...
Niet helemaal. Als Coldplay op Pinkpop staat zie ik die eerder het festival afsluiten dan als headliner ''openen''.
Daarnaast zie ik 21 Pilots, als Coldplay op vrijdag staat, niet op Pinkpop staan.
En geruchten uit welke bron?
Ik las op Efestivals dat Pearl Jam nu langzaam een steeds dikker gerucht voor Pinkpop wordt.
Dan is 21 Pilots - RHCP - Pearl Jam ook nog een mogelijkheid, met Coldplay dan in het Goffertpark.
Als ze inderdaad Coldplay hebben is dat natuurlijk de klapper van het festival. Dan verwacht ik als 3e headliner een wat minder exclusieve/bijzondere/dure naam. Dat zou dan bijvoorbeeld TOP kunnen zijn (als ze echt modern willen gaan) of bijvoorbeeld een "veilige" classic act als Bruce of GnR (als ze Coldplay al genoeg modern vinden en RHCP niet classic genoeg). Ik zie beide wel gebeuren, vooral Bruce lijkt me een logische zet bij Pinkpop, maar ik zie Mojo TOP ook echt wel neerzetten als headliner, zeker na Mumford & Sons vorig jaar.
Coldplay + AC/DC zie ik dan minder snel gebeuren, McCartney twijfelgeval (weet niet of die heel duur is, en 2 acts uit 2016 is misschien ook wat snel)
Heb in de wandelgangen gehoord dat ook Paul McCartney naar Nederland komt volgend jaar..
kanshebber opnieuw voor Pinkpop?
Deftones lijkt me ook gaaf… maar zal wel niet gebeuren
Welke wandelgangen heb je het dan over mbt McCartney?
Behalve Glastonbury gerucht heb ik er nog niks over gelezen. Die kan ook prima naar Goffertpark denk ik.