Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Een jaar later bleek echter dat een dergelijke artiest, of in ieder geval uit dezelfde richting, wel kan werken.
Hoewel ik zelf niet veel met Bruno Mars heb, was zijn optreden volgens mij dik in orde.

Het probleem met Justin Bieber is dat hij gewoon kwalitatief kut is. Los van smaak, de guy stond er ongeïnteresseerd, bewoog amper en zong amper. De mate van openminded was niet het probleem bij die boeking, maar de artiest an sich.

Ben het derhalve best wel eens met wat men hiervoor zei, dat je vooruit moet kijken en ook dergelijke acts moet headlinen. Als je bestaansrecht wil blijven houden moet je meegaan met je tijd en ook acts als Bruno Mars, Ed Sheeran, Taylor Swift (blijven) boeken.
Mja. Mocht Werchter van zen leven zulke acts frequent gaan boeken haak ik af als weekend bezoeker.
Mijn plaats zal wel ingenomen worden door iemand anders, daar niet van.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Maar wie zegt dat zo'n acts "niet" moeten headlinen?
Niemand zegt dat.

Enige wat ik zeg, is dat ik in 2020 andere opties zie (en ook mijn hoop anders ligt).
Maar als Taylor Swift komt sta ik met mijn vlaggetje vooraan hoor ;)

Pinkpop zal heus niet alle headliners uit 1 vijver pakken?
Laat we wel wezen, ik zou watertanden van de GMM18 headliners, maar volstrekt onrealistich voor PInkpop.

Edit : headlinen op Pinkpop, Joe was me voor :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Oasiss wrote:
Een jaar later bleek echter dat een dergelijke artiest, of in ieder geval uit dezelfde richting, wel kan werken.
Hoewel ik zelf niet veel met Bruno Mars heb, was zijn optreden volgens mij dik in orde.

Het probleem met Justin Bieber is dat hij gewoon kwalitatief kut is. Los van smaak, de guy stond er ongeïnteresseerd, bewoog amper en zong amper. De mate van openminded was niet het probleem bij die boeking, maar de artiest an sich.

Ben het derhalve best wel eens met wat men hiervoor zei, dat je vooruit moet kijken en ook dergelijke acts moet headlinen. Als je bestaansrecht wil blijven houden moet je meegaan met je tijd en ook acts als Bruno Mars, Ed Sheeran, Taylor Swift (blijven) boeken.

Mja. Mocht Werchter van zen leven zulke acts frequent gaan boeken haak ik af als weekend bezoeker.
Mijn plaats zal wel ingenomen worden door iemand anders, daar niet van.

Ik zeg óók deze acts. Ik zie zelf ook veel liever acts als Tame Impala of Arcade Fire, maar in NL worden die denk ik eerder opgepikt door de concurrentie. Als ik Werchter met Pinkpop vergelijk en Pukkelpop met Lowlands (niet op de minste plaats vanwege de data), dan heeft Pinkpop nog DTRH en BKS om rekening mee te houden. Op DTRH stonden de afgelopen edities Vampire Weekend en Nick Cave (bijvoorbeeld) en op BKS, Bon Iver, Radiohead, Arcade Fire en Arctic Monkeys. Acts die ik allemaal heul graag op Pinkpop zou zien, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer zo snel gebeuren.

Ik denk wel - ook al vaker aangehaald - dat BKS en DTRH zijn gegroeid dankzij Pinkpop en niet ondanks.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Op DTRH stonden de afgelopen edities Vampire Weekend en Nick Cave (bijvoorbeeld) en op BKS, Bon Iver, Radiohead, Arcade Fire en Arctic Monkeys. Acts die ik allemaal heul graag op Pinkpop zou zien, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer zo snel gebeuren.
zie je wel, je kan ook goed nieuws posten

:p
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Maar wie zegt dat zo’n acts “niet” moeten headlinen?
Niemand zegt dat.

Enige wat ik zeg, is dat ik in 2020 andere opties zie (en ook mijn hoop anders ligt).
Maar als Taylor Swift komt sta ik met mijn vlaggetje vooraan hoor
1f609.svg


Pinkpop zal heus niet alle headliners uit 1 vijver pakken?
Laat we wel wezen, ik zou watertanden van de GMM18 headliners, maar volstrekt onrealistich voor PInkpop.

Jij haalde de kritiek die destijds op JB kwam zelf aan. Daarbij zeg ik niet dat iemand zei dat Bruno, Ed of Taylor niet zouden moeten headlinen. Ik geef alleen mijn idee van hoe Pinkpop vooruit moet kijken. Misschien zo nu en dan even je tenen intrekken.

Edit: Mijn laatste opmerking is nergens voor nodig, excuus
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Oasiss wrote:
Op DTRH stonden de afgelopen edities Vampire Weekend en Nick Cave (bijvoorbeeld) en op BKS, Bon Iver, Radiohead, Arcade Fire en Arctic Monkeys. Acts die ik allemaal heul graag op Pinkpop zou zien, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer zo snel gebeuren.

zie je wel, je kan ook goed nieuws posten

1f61b.svg

:-|

Liever 10x Nick Cave en Radiohead dan 1x Foo Fighters.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Zelfs als het op één van de vier dagen is?!?!
1f62f.svg
Neen, 1 zo'n dag kan je dat nog wel ontlopen zoals met Pink vant jaar. Maar als ze pakweg en Lamar en Swift en een Mars zouden boeken, tja dan geef ik daar geen geld aan natuurlijk.
Ooit staat dat wellicht te gebeuren maar hopelijk kunnen we dat zo lang mogelijk uitstellen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Zelfs als het op één van de vier dagen is?!?!
1f62f.svg
Neen, 1 zo’n dag kan je dat nog wel ontlopen zoals met Pink vant jaar. Maar als ze pakweg en Lamar en Swift en een Mars zouden boeken, tja dan geef ik daar geen geld aan natuurlijk.
Ooit staat dat wellicht te gebeuren maar hopelijk kunnen we dat zo lang mogelijk uitstellen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Timmetje wrote:
Zelfs als het op één van de vier dagen is?!?!
1f62f.svg


Neen, 1 zo’n dag kan je dat nog wel ontlopen zoals met Pink vant jaar. Maar als ze pakweg en Lamar en Swift en een Mars zouden boeken, tja dan geef ik daar geen geld aan natuurlijk.
Ooit staat dat wellicht te gebeuren maar hopelijk kunnen we dat zo lang mogelijk uitstellen.
Tsja Joe, ik snap het, ik sta zelf ook niet te springen op 3 pop dagen. Maar misschien komt er ook een tijd dat wij ook te oud worden voor Pinkpop/Werchter. En dat we lekker naar Bospop gaan om The National/Arcade Fire en Arctic Monkeys daar nog te zien als ze diep in de 50 zitten.

er is 'n tiet von komm'n en d'r is 'n tiet von goan.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Timmetje wrote:
Zelfs als het op één van de vier dagen is?!?!
1f62f.svg


Neen, 1 zo’n dag kan je dat nog wel ontlopen zoals met Pink vant jaar. Maar als ze pakweg en Lamar en Swift en een Mars zouden boeken, tja dan geef ik daar geen geld aan natuurlijk.
Ooit staat dat wellicht te gebeuren maar hopelijk kunnen we dat zo lang mogelijk uitstellen.

Pop Werchter is inderdaad niet wat je moet willen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nou ben ik daar op Pinkpop echt niet bang voor.

Pinkpop zal toch 3 verschillende headliners hebben.
Zal er uit verschillende genre's geput worden en beslist overwogen.
Maar Pinkpop al ook absoluut altijd aansprekend moeten blijven voor 50.
Dus ik schrik niet van een nieuwe headliner naast een "oude rot in het vak" headliner.

Begrijp me niet verkeerd hé
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Voor de liefhebbers is er een nieuwe volbeat song, dit maal met gary holt van slayer als gast.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=F7V18BEaKn4[/video]
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Aardig nummertje, al vind ik Leviathan wel veruit het beste nummer van wat tot nu toe is uitgebracht van het nieuwe album.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Aardig nummertje, al vind ik Leviathan wel veruit het beste nummer van wat tot nu toe is uitgebracht van het nieuwe album.
Inderdaad, alles die tot nu toe gereleased is is vele malen commericieëler dan wat ze al uitgebracht hebben, zelfs in vergelijking met de laatste 2 platen. Dit is vermoedelijk hun worp naar mainstream success zelfs al hebben ze Gary Holt in dit nummer zitten die zowat alles behalve mainstream zou moeten zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Voor de liefhebbers is er een nieuwe volbeat song, dit maal met gary holt van slayer als gast.
lekker fijn nummer!

joh, van mij mag het op Pinkpop hoor.
Lijkt me perfect, dagje mainstage starten met Danny Vera en zelfde dag mainstage eindigen met Volbeat, tenminste als ik het mocht uitkiezen...
Alter Bridge nog er tussen of op Noord met Korn
;)
hoppa!!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
dit topic heet: NIEUWS EN GERUCHTEN.
we zitten nu op pagina 26en ik heb tot nu toe 0 nieuwsfeitjes en 0 geruchten gehoord.

op deze manier is dit topic niets mer dan een slow-talk topic.
ik lees iedere dag alles ,maar op deze manier gaat het natuurlijk helemaal nergens over

dennis die 639x meldt dat Volbeat toch echt wel een Headliner is
Timmetje die 582 x verteld dat er "nieuwe"headliners moeten komen en dan t liefste Kendrick Lamar

t is een beetje een herhalingsoefening, komt ook omdat er gewoon geen reet te melden is over pinkpop op dit moment.
vroeger begonnen we pas rond november weer eens te kletsen over de festivals van t jaar erna

ik denk dat ik gewoon dit topic maar eens een tijdje links laat liggen.
dan kom ik in november weer eens kijken, tegen de tijd dat er weer ECHT nieuws is :p
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
dit topic heet: NIEUWS EN GERUCHTEN.
we zitten nu op pagina 26en ik heb tot nu toe 0 nieuwsfeitjes en 0 geruchten gehoord.

op deze manier is dit topic niets mer dan een slow-talk topic.
ik lees iedere dag alles ,maar op deze manier gaat het natuurlijk helemaal nergens over

dennis die 639x meldt dat Volbeat toch echt wel een Headliner is
Timmetje die 582 x verteld dat er “nieuwe”headliners moeten komen en dan t liefste Kendrick Lamar

t is een beetje een herhalingsoefening, komt ook omdat er gewoon geen reet te melden is over pinkpop op dit moment.
vroeger begonnen we pas rond november weer eens te kletsen over de festivals van t jaar erna

ik denk dat ik gewoon dit topic maar eens een tijdje links laat liggen.
dan kom ik in november weer eens kijken, tegen de tijd dat er weer ECHT nieuws is
1f61b.svg

Neil Young?
 
1 mei 2017
289
0
emmers met glijmiddel wrote:
Verder heeft Eminem’s werk de tand des tijd echt niet goed doorstaan, terwijl ik durf te wedden dat Kendrick’s laatste drie albums dat wel zullen doen.

Los van de discussie wie de betere rapper is.

Hahahha echt wat een bak met glijdmiddel ik bedoel onzin. Ga je nu echt beweren dat de albums van Eminem not aged well? Wat een lachertje dit soort posts. Zijn albums staan in ieder klassieke hip hop albums vermeld, is nog steeds dagelijks op de radio te horen (zelfs in NL, nog stukken meer dan Kendrick). Verkoopt binnen 5 minuten nog de Goffertpark uit….

Echt mensen, je hoeft zijn werk niet perse tof te vinden. Maar je kan er echt niet aan voorbij gaan hoe groot Eminem is geweest en wat hij heeft betekend voor de hip hop scene.

Nu ga ik kappen om op dit soort ontwetendheid te reageren. Want waarschijnlijk had je niet eens naar Kendrick geluisterd als Eminem nooit de portalen van de hip hop heeft geopend hier in Europa.

Ja, de albums van Eminem zijn idd niet goed verouderd. Zoals die debiele skit op Marshall Matters LP waar die twee Insane Clown Posse rappers omstebeurt een harde piemel lopen af te zuigen. Dat hij wat losse nummers heeft die nog steeds van populariteit genieten (Stan, Lose Yourself), en dat hij allerlei hedendaagse rappers heeft beinvloed is een ander verhaal.

En verder is het idioot om te stellen dat mensen nooit naar Kendrick zouden hebben geluisterd als Eminem er niet was, want wie weet hoe de geschiedenis anders zou zijn verlopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken