Haha ach gaan we nu de politiek correct kaart spelen, in de Hip Hop scene? Dan is Kendrick Lamar ook al slecht verouder met "Bitch Don't Kill My Vibe" in jou gedachtenkronkels. Of wat dacht van je van deze "Fuck you, with a million penises, no homo, Fucking faggot. You sucking dick and I'm laughing to the bank, Bob Saget" vast geschreven door de heer Lamar himself. Eminem heeft nota bene met Elton John op het podium gestaan om te laten zien dat de Hip Hop community en homoseksuele prima met elkaar samen kan gaan, maar je moet niet alles te serieus nemen.Indiaantje89 wrote:
emmers met glijmiddel wrote:
Verder heeft Eminem’s werk de tand des tijd echt niet goed doorstaan, terwijl ik durf te wedden dat Kendrick’s laatste drie albums dat wel zullen doen.
Los van de discussie wie de betere rapper is.
Hahahha echt wat een bak met glijdmiddel ik bedoel onzin. Ga je nu echt beweren dat de albums van Eminem not aged well? Wat een lachertje dit soort posts. Zijn albums staan in ieder klassieke hip hop albums vermeld, is nog steeds dagelijks op de radio te horen (zelfs in NL, nog stukken meer dan Kendrick). Verkoopt binnen 5 minuten nog de Goffertpark uit….
Echt mensen, je hoeft zijn werk niet perse tof te vinden. Maar je kan er echt niet aan voorbij gaan hoe groot Eminem is geweest en wat hij heeft betekend voor de hip hop scene.
Nu ga ik kappen om op dit soort ontwetendheid te reageren. Want waarschijnlijk had je niet eens naar Kendrick geluisterd als Eminem nooit de portalen van de hip hop heeft geopend hier in Europa.
Ja, de albums van Eminem zijn idd niet goed verouderd. Zoals die debiele skit op Marshall Matters LP waar die twee Insane Clown Posse rappers omstebeurt een harde piemel lopen af te zuigen. Dat hij wat losse nummers heeft die nog steeds van populariteit genieten (Stan, Lose Yourself), en dat hij allerlei hedendaagse rappers heeft beinvloed is een ander verhaal.
En verder is het idioot om te stellen dat mensen nooit naar Kendrick zouden hebben geluisterd als Eminem er niet was, want wie weet hoe de geschiedenis anders zou zijn verlopen.
De muziek scene heeft nu meer dan ooit een rebel ala Eminem nodig. En idioot om dit te stellen? Het is letterlijk de geschiedenis man. Het is eerder idioot om te stellen dat het niet zo is. Eminem heeft hip hop echt naar een breder blank publiek gebracht ja... dat valt volgens mij echt niet te ontkennen.