Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Volledig eens met bcmrmaybe. Queen + AL in 2015 gezien in de Ziggo Dome en dit is een steengoede act. Adam Lambert probeert niet Freddie na te doen, maar doet de nummers op zijn eigen manier en stijl, en het lukt hem verdomde goed. Queen + AL op Pinkpop zou ik toejuichen. Fleetwood Mac was ook Fleetwood Mac niet meer, maar Queen + AL is live nog wel de moeite.

Ik wil er nog wel ééntje opgooien waar hier nog niet zo veel over gesproken is en die volgend jaar mogelijk wel op tour gaat: Beyonce.......

Ik wil er nog wel ééntje opgooien waar hier nog niet zo veel over gesproken is en die volgend jaar mogelijk wel op tour gaat: Beyonce…….

Dat zou een mooie popheadliner zijn..nog beter dan Taylor Swift

Beyonce heeft toch geen tour gepland volgend jaar?

Zou ik wel toejuichen!

Nog niet maar volgens kenners op het internet is er wel een grote kans dat dit gaat gebeuren. Ik volg haar niet zo maar op zich ook niet vreemd. Is al even geleden dat ze Europa heeft aangedaan.

15.00 Download dus met namen. Kijken of die nog wat interessants te melden hebben.
SOAD, Korn misschien Volbeat...
idd Priest kanshebber, staan ook al in Polen tijdens Download UK.

verwacht ik voorlopig nog geen tour van, denk dat Copping ze pas aankondigd na deze tour (eind oktober, rond Halloween)

De vraag is wat je hieraan voor Pinkpop kan zien?

Dennis, kom jij hierbij via Efestivals of heb je andere bronnen? Je doet altijd zo mysterieus.... nieuwsgierigmakend :wink:

Iron Maiden met Legacy of the Beast tour terug in Europa naar plaatsen waar ze 2018 niet zijn geweest.
Tijdens Pinkpop dus niet op Hellfest en niet op Graspop.

Kiss, Iron Maiden en SOAD op Download als headliners.

Iron Maiden zal in Nederland dan wel Goffert doen.
Kiss en SOAD hoeven van mij niet zo nodig op PP.

Hopelijk vrijdag beter nieuws.

Kiss gaat trouwens wel errug snel na hun pensioen weer on tour. Damn. :lol:

Users who are viewing this thread