Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Queen met Adam Lambert volgens geruchten ook op tour, 5 juni in Londen.

http://discuss.queenonline.com/viewtopic.php?f=39&t=9405&start=15

27 september komt er een bekendmaking van een mooie headliner.
o.a. NOS alive...

wellicht interessant

o.a. NOS alive…

wellicht interessant

Daaruit begrijp ik dat jij info hebt dat er donderdag een act word aangekondigd voor meerdere festivals?

DennisvdBr wrote:
o.a. NOS alive…

wellicht interessant

Daaruit begrijp ik dat jij info hebt dat er donderdag een act word aangekondigd voor meerdere festivals?

Op de facebook pagina van NOS alive staat groot in de omslag: 27-09 18h00
Dus ik vermoed dat hij het daarvan heeft ?

Dat het een mooie headliner is impliceert inderdaad wel dat hij meer weet trouwens..
Ben benieuwd

Dat komt dan weer van Ken19 op eFestivals. Die zei al dat het een grotere naam is dan Green Day. Dat Ken19 er als Belgische (?) insider meer van weet doet wel vermoeden dat donderdag niet enkel NOS Alive aangekondigd wordr.

o.a. NOS alive…

wellicht interessant

Op dezelfde dag als de (vermoedelijke) nieuwe release van Jesus is King...

Interessant indeed.

(Hey! Onwaarschijnlijk idd maar hoop doet leven :wink: )

DennisvdBr wrote:
o.a. NOS alive…

wellicht interessant

Op dezelfde dag als de (vermoedelijke) nieuwe release van Jesus is King…

Interessant indeed.

(Hey! Onwaarschijnlijk idd maar hoop doet leven
1f609.svg
)
Zal wel bij hoop blijven, denk ik. Zowel Taylor Swift als Kanye op NOS zou wel een heeeel drastische koerswijziging zijn...

Kanye West... (maar van zoveel tijd ervoor zijn tour vastleggen?)

Ik denk eerder aan Foo Fighters, Red Hot Chili Peppers of Queen + Adam Lambert.

Portugese media omschrijven de aankondiging van komende donderdag als "explosive". Dan moeten we misschien toch eerder kijken naar acts die we als te groot beschouwden voor dit type festivals?

zou zomaar een knaller kunnen worden...

toevallig NovaRock ook met eerste namen deze week.
toevallig ook Early Bird Download beëindigd.

of niet toevallig? We zullen moeten afwachten...

Queen + Adam Lambert, Coldplay, Foo Fighters (alweer?), U2? Hahahah, toch Eminem? Of Rolling Stones? Wie weet wie weet allemaal grote namen hahaha

Ik kan me niet voorstellen dat NOS Alive eind van de week en deze week NovaRock en morgen Download UK en Ressurrection Feest niet allemaal met dezelfde headliners komen.

Ik kan me niet voorstellen dat NOS Alive eind van de week en deze week NovaRock en morgen Download UK en Ressurrection Feest niet allemaal met dezelfde headliners komen.

NOS Alive boekt gewoonlijk niet echt in het metal/hardrock segment, dus ik kan het me wel voorstellen.

Anderzijds zou het ook steek houden als "explosive" op zware gitaren blijkt te slaan.

Juist wel.... hele andere soort festivals.

DennisvdBr wrote:

NOS Alive boekt gewoonlijk niet echt in het metal/hardrock segment, dus ik kan het me wel voorstellen.

Anderzijds zou het ook steek houden als “explosive” op zware gitaren blijkt te slaan.
Ja inderdaad.
Al verwacht ik bij NovaRock en Download misschien SOAD.
Kan het zijn dat er flinke schoten gelost worden door NOS Alive, misschien wel een naam die in Werchter opduikt verwacht ik.

Users who are viewing this thread