Timmetje wrote:
AC/DC speelt toch vrijwel nooit festivals?
klopt…
Geruchten over Download festival duiken wel op, maar kans dat het in NL “gewoon” GelreDome gaat worden voor AC/DC acht ik vrij groot.
Wat ik wel enigzins vreemd vind, normaal gezien laatste jaren deelt Pinkpop een headliner met Boutique.
Nou kan ik me voorstellen dat Pinkpop 1 of misschien 2 headliners deelt met Rock Werchter.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Pinkpop dan nog een headliner deelt met TW of een los Werchter evenement, misschien zelfs een tweede Boutique.
Door gelijk zitten met Graspop weekend, kan er zelfs daar een headliner gedeeld worden, al is die kans niet heel groot.
Er komt nog een flinke bulk tours aan, dus er vallen nog wel wat puzzel stukjes op z’n plek komende weekjes.
Voor je het weet duiken er nog albums op komst op, van acts die je één, twee, drie, niet had verwacht.
Kijk, als Pinkpop 2 namen deelt met Rock Werchter en 1 met een ander Werchter event, dan is er niets exclusief natuurlijk en is niet onmogelijk.
Ik denk dat zelfs Swift niet op Pinkpop staat, omdat de 3 headline spot al zijn ingevuld door andere namen op papier.
Dat is mijn vermoeden…
Dat komt gewoon helemaal goed, alle vertrouwen in!