Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Niet dat ik haar albums grijsdraai, maar dit was wel een zeer sterke en verfrissende headliner geweest.

The arrival of Taylor Swift to Werchter Boutique is special for more than one reason. Because of its status – it’s obvious. But also because of an exclusive show for the Benelux.”
Bizar ja.. (al is het de schuld van Mojo ipv Smeets).

Een betere relevantere headliner kan je bijna niet hebben. Een van de grote artiesten van dit moment. En heeft als pop artiest zelfs behoorlijke credibility bij het Indie publiek. Dat Mojo dit laat schieten, waar dan ook is echt onbegrijpelijk.

Dat MOJO haar laat lopen kan misschien ook aan het prijskaartje liggen, ik verwacht niet dat ze een goedkope headliner is. Dat is de enige reden die ik me kan bedenken, aangezien haar Pinkpop dag waarschijnlijk wel uit zou verkopen.

Het enige wat Swift en Young gemeen hebben is dat je ze beide niet op Pinkpop kan vinden volgend jaar. :lol:

Hey dat is exact wat ik getypt had maar alleen de smiley in mijn comment staat nog in de comment. :?:

Anyway. Dat dus.

Voorverkoop Boutique dat midden tijdens Pinkpop plaatsvindt met deze prachtige headliner is natuurlijk vragen om een tegenreactie.
Voorverkoop Boutique begint 25 september.
Dit moet Pinkpop toch enigszins "beantwoorden"...

Wel jammer, al bij de afvallers Rammstein, Ed Sheeran, Green Day en Taylor Swift. Misschien Rammstein met Metallica en Springsteen doorschuiven naar geruchten 2021.

Swift dus exclusief, ik kan me niet aan de veronderstelling onttrekken dat Pinkpop ook wel iets Benelux exclusief heeft of kan hebben??

Dat MOJO haar laat lopen kan misschien ook aan het prijskaartje liggen, ik verwacht niet dat ze een goedkope headliner is. Dat is de enige reden die ik me kan bedenken, aangezien haar Pinkpop dag waarschijnlijk wel uit zou verkopen.

Geen idee hoe duur zo'n act is. Een kaart voor Werchter Boutique kost in ieder geval 92 Euro.

Voorverkoop Boutique dat midden tijdens Pinkpop plaatsvindt met deze prachtige headliner is natuurlijk vragen om een tegenreactie.
Dit moet Pinkpop toch enigszins “beantwoorden”…

Dan moeten ze in de eerste plaats iets hebben om mee te antwoorden. Uiteindelijk zijn we ook pakweg 1,5-2 maanden voor de periode waarin de headliners gewoonlijk aangekondigd beginnen worden.

DennisvdBr wrote:
Dit moet Pinkpop toch enigszins “beantwoorden”…

Dan moeten ze in de eerste plaats iets hebben om mee te antwoorden. Uiteindelijk zijn we ook pakweg 1,5-2 maanden voor de periode waarin de headliners gewoonlijk aangekondigd beginnen worden.[/quote

Ik heb het idee dat het aankondigen alsmaar eerder begint.
Dit geld ook voor losse concerten. Gisteren nog werden concerten aangekondigd voor november volgend jaar, oa Simply Red. Ik zou er niet van opkijken als de eerste headliner binnen een paar weken bekend is.

Ik vind het nou niet echt jammer dat ze Taylor Swift mislopen. Totaal niet mijn muziek. Maar ik ben de enige volgens mij :lol:

Smeets is er rap bij om te zeggen dat het niet gelukt is om haar te strikken voor Pinkpop.
Ze komt dan ook niet, dat is dus nu wel zeker...
https://www.ad.nl/show/taylor-swift-op-europese-festivals-maar-slaat-pinkpop-over~ae3549d7/

Pijnlijk.

Festivalbaas Jan Smeets ontkent dat de populaire zangeres ook in Landgraaf te zien is. ,,Nee, nee, ze komt niet naar Pinkpop. Toevallig niet", laat Smeets desgevraagd weten.

Helemaal gezien

Swift zegt op Twitter dat haar album Lover is gemaakt voor festivals, zonsondergangen én zomer. ,,Ik wil op plaatsen optreden waar ik nog niet ben geweest en festivals aandoen. En waar geen festivals zijn, hebben we onze eigen opgezet

het een perfecte match was geweest.

Spijtig.

Pinkpop is in elk geval in het nieuws vandaag. Vrijwel elke media (van NU.nl tot Boulevard) heeft als kop ''Taylor Swift niet op Pinkpop dit jaar''.

Ben benieuwd naar de hopelijk snelle tegenreactie. Laat die eerste vette headliner maar komen.

pijnlijk ? spijtig ?

het ligt er maar aan wat mojo op Pinkpop er tegenover zet...
LiveNation België staat nu 1:0 voor, Boutique versus Pinkpop.

het is gewoon een koud spel

Pijnlijk en spijtig imo ja. Jammer dat ze één van de grootste popacts, die een tour langs festivals doet waar ze niet eerder heeft gestaan, ''toevallig'' niet hebben weten te strikken. Vraag me af wat hier mis is gegaan.

Maar je hebt gelijk. De bal ligt nu bij Pinkpop/Mojo. Kijken waar zij mee gaan aankomen.

pijnlijk ? spijtig ?

het ligt er maar aan wat mojo op Pinkpop er tegenover zet…
LiveNation België staat nu 1:0 voor, Boutique versus Pinkpop.

het is gewoon een koud spel
Mojo blijft een dochterondernemening van LiveNation....

Users who are viewing this thread