Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Edit: O Mojo heeft dit staan bij het opreden in Groningen: Het is het enige concert van de drie grootmachten in Nederland..

Het enige concert....
Is een festivalshow een concert?
En op een festival is het natuurlijk niet dit concert maar spelen ze alle drie een losse show....

Misschien niet het enige optreden :wink:

(Vergezocht waarschijnlijk)

Edit: O Mojo heeft dit staan bij het opreden in Groningen: Het is het enige concert van de drie grootmachten in Nederland..

Het enige concert….
En op een festival is het natuurlijk niet dit concert maar spelen ze alle drie een losse show….

Misschien niet het enige optreden ?

Valt mee. Het Green Day concert in Berlijn was een week terug ook aangekondigd als "enige Duitsland concert". Nu dus ook op RAR/RIP

bron: https://blog.ticketmaster.de/musik/green-day-weezer-berlin-5009/

Valt mee. Het Green Day concert in Berlijn was een week terug ook aangekondigd als “enige Duitsland concert”. Nu dus ook op RAR/RIP

Neeeee! Don't feed it!

Overigens zie ik voor mijzelf dan weer wel een paar erg leuke namen op de RaR poster staan. Maar goed, daarvan vallen er om verscheidene redenen een hoop af voor PP...

System Of A Down, Volbeat, Billy Talent, Disturbed, Deftones, The Offspring, Weezer en Yungblud zijn prima namen. Alleen hebben we sommige in 2018 of 2019 nog gezien in Landgraaf, en zitten anderen in combi-deals verpakt of staan ze op andere festivals die ze beter past...

Timmetje wrote:

Het enige concert….
En op een festival is het natuurlijk niet dit concert maar spelen ze alle drie een losse show….

Misschien niet het enige optreden
1f609.svg

Valt mee. Het Green Day concert in Berlijn was een week terug ook aangekondigd als “enige Duitsland concert”. Nu dus ook op RAR/RIP

bron: https://blog.ticketmaster.de/musik/green-day-weezer-berlin-5009/

Goeie bron!
Dus dag vrij tijdens Pinkpop, bewezen dat ze festivals doen, bewezen dat ze in hetzelfde land meerdere keren kunnen spelen ondanks eerste aankondigingen...

Het is iig niet onmogelijk.
Stel een gewilde band haakt weer af dan is het niet zo onwaarschijnlijk.

Stel een gewilde band haakt weer af dan is het niet zo onwaarschijnlijk.

en dan nog is het in dezelfde week... Niet zo'n situatie als Mumford die een maand eerder in Ziggo stonden.
Ook niet als invaller The Cure die nog geen NL datum hadden.
en nee, Green Day is van een ander formaat dan Pearl Jam die in dezelfde week 3 keer Ziggo en Pinkpop uitverkochten.
Daarbij 2017 nog headliner gestaan!

Haal het uit je hoofd...

Haal het uit je hoofd…

De kans dat Green Day op Pinkpop staat is net zo groot als de kans dat Iron Maiden, Neil Young of Coldplay op Pinkpop staat: klein.

Overigens bestaat de kans van een Green Day show in Landgraaf wél. De exclusiviteit van deze shows betreft de combinatie van alledrie bands. Er is geen exclusiviteit rondom de Green Day/Weezer combo. Alsnog: ik zie het niet gebeuren, de kans is klein, maar het is niet om uit te sluiten.

Overigens bestaat de kans van een Green Day show in Landgraaf wél. De exclusiviteit van deze shows betreft de combinatie van alledrie bands. Er is geen exclusiviteit rondom de Green Day/Weezer combo. Alsnog: ik zie het niet gebeuren, de kans is klein, maar het is niet om uit te sluiten.

Zolang Volbeat maar niet headlined.

Zolang Volbeat maar niet headlined.

A cause we can all agree on.

Swift.... ?

Misschien, 20ste op Boutique

( https://www.taylorswift.com/#block-views-events-block-upcoming-summary )

incl, Roskilde, Open'er, NOS alive, Nimes... onder andere

Gevoelsmatig al veel namen die zo vroeg bekend worden gemaakt voor festivals. Benieuwd of Pinkpop dit jaar ook vroeg met een of meerdere namen gaat komen.

Laat maar. Ik krijg net dit in een persbericht van Rock Werchter: "The arrival of Taylor Swift to Werchter Boutique is special for more than one reason. Because of its status - it's obvious. But also because of an exclusive show for the Benelux."

Sluit het maar uit voor Pinkpop/

Dat lijkt me een geweldige Pinkpop headliner.
Mij ook wel.

Alleen beetje jammer dat ze nu in het schema geen 2 dagen achter elkaar speelt.
Nou is Bouttique / Pinkpop niet zo gek 2 dagen achtereen...
Dus zeker een oor bij te luister leggen.

Gek is wel, normaal gaan aankondigingen van Boutique met gelijke headliner met Pinkpop in gezamelijke aankondiging.

Laat maar. Ik krijg net dit in een persbericht van Rock Werchter: “The arrival of Taylor Swift to Werchter Boutique is special for more than one reason. Because of its status – it’s obvious. But also because of an exclusive show for the Benelux.”

Sluit het maar uit voor Pinkpop/

SHIT!

Dat is jammer nou...

Ik vond P!nk vorig jaar al een flinke misser maar dit is wel heel zuur zeg. Jammer.

Laten we hopen dat ze het met 3 grote namen extra goed maken dat ze Swift hebben laten lopen.

Op naar Boutique it is.

Users who are viewing this thread