Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Laten we eerst beginnen met het niet afkorten van bands als Green Day etc. Maakt het verhaal er niet veel duidelijker op als je -en GD, en Green Day is een post plaatst.

Ik was al even bang dat Dennis hintte naar Grad Damen. Die heeft ook nog geen gig in Portugal en Polen...

Within Temptation met Evanescensce op tour in 2020...
Mooie dubbel boeking voor Pinkpop imo...

Within Temptation met Evanescensce op tour in 2020…
Mooie dubbel boeking voor Pinkpop imo…

Dat zou ik heel erg kunnen waarderen! Within Temptation verzaakt nooit, dus gegarandeerd een mooie show. Evanescence is toch iets vaker een beetje geluk hebben of ze bij stem is, maar die Amy Lee heeft toch muziek tot in d'r tenen zitten, en een paar hele mooie stukken geschreven. E hoewel het in mijn agenda never nooit een speerpunt zou zijn: het komt de balans man - vrouw op de podia natuurlijk wel ten goede...

Laat maar doorkomen.

Alleen de vraag: Waar plaats je ze in de timetable als ze beide op dezelfde dag spelen?

Roskilde gaat haar voorverkoop openen....

PINKPOP kom op!!!
Laat Ticketmaster a.u.b. alvast die eerste weekend tickets er uit gaan binnenkort.

Ik denk dat zo'n dag met Iron Maiden als headliner met daaronder Evanescence en daaronder Within Temptation best wel aardig zou verkopen. Tackel je inderdaad meteen dat gezeur over "hoge spots voor vrouwelijke artiesten".

Laat maar doorkomen.

Alleen de vraag: Waar plaats je ze in de timetable als ze beide op dezelfde dag spelen?

Simpel, Within Temptation mainstage sub en Evanescensce in een tijdslot er voor op Noord

Timmetje wrote:
Laat maar doorkomen.

Simpel, Within Temptation mainstage sub en Evanescensce in een tijdslot er voor op Noord

Is dat niet teveel van het goede? Heb ze dan liever op aparte dagen.

Ik zie beiden het liefst op Noord. Groter podium past deze acts niet. Of het dan de laatste 2 slots worden, en eentje (Within Temptation dus) de Noord afsluiter is, maakt me niet zoveel uit. Kun je tussendoor iets van een totaal andere categorie op main zetten, krijg je wellicht ook niet zo'n massale volksverhuizing van mensen, maar even een eet- en drinkpauze voor de fans van dit genre rondom Noord...

Within Temptation en Evanescene passen beide imo echt wel op de main stage….

Off topic...Mijn vrouw heeft al kaarten gescoord voor Ziggodome. Iemand nog een presalecode?

Rock am Ring:

System Of A Down, Green Day und Volbeat (headliners)
Billy Talent, Broilers, Korn, Disturbed, Deftones, The Offspring, Trailerpark, Weezer, Bilderbuch, Wanda, Alan Walker, Heaven Shall Burn, Trettmann, Yungblud, Bosse, Powerwolf, Of Mice & Men, Motionless In White und August Burns Red.

Zitten hier potentiele Pinkpop namen tussen? Vast wel ;-)

Ik zou enkel Deftones graag nog eens willen zien.

Haha ik ook denk ik. En Weezer. Verder een matig lijstje namen (voor mij dan).

Ik kijk nu al uit naar 40 pagina's discussie over Volbeat. :-)

Krijgt Dennis alsnog gelijk en krijgen we straks alsnog Volbeat als headliner.

Hebben we volgend jaar misschien iets als

Volbeat - Green Day - MUSE

als headliners.

Is er iig genoeg budget voor een goed dagprogramma. :lol:

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread