Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Pearl Jam boeken ze gewoon weer hoor als die met een nieuw album komen. Zouden wel gek zijn die te laten lopen.

Pearl Jam boeken ze gewoon weer hoor als die met een nieuw album komen. Zouden wel gek zijn die te laten lopen.
Rock Werchter zal ze wel hebben, maar in Nederland gaan die gewoon 3 avonden Ziggo staan. Vast... Die weddenschap durf ik alvast wel aan.

btw
Het wordt er met de post erger op.
1f609.svg
1f61b.svg

haha, en ik blijf mijn lijstje aanvullen tot ik ongeveer 60 namen heb... Misschien fotosjop ik er dan een fake postertje van, gewoon voor de fun...

Timmetje wrote:

Rock Werchter zal ze wel hebben, maar in Nederland gaan die gewoon 3 avonden Ziggo staan. Vast… Die weddenschap durf ik alvast wel aan.

btw

Timmetje wrote:
1f609.svg
1f61b.svg

haha, en ik blijf mijn lijstje aanvullen tot ik ongeveer 60 namen heb… Misschien fotosjop ik er dan een fake postertje van, gewoon voor de fun…

Als je gelijk krijgt krijg je een Pinkpop frietje van me.

DennisvdBr wrote:

Timmetje wrote:

Rock Werchter zal ze wel hebben, maar in Nederland gaan die gewoon 3 avonden Ziggo staan. Vast… Die weddenschap durf ik alvast wel aan.

btw

Timmetje wrote:
1f609.svg
1f61b.svg

haha, en ik blijf mijn lijstje aanvullen tot ik ongeveer 60 namen heb… Misschien fotosjop ik er dan een fake postertje van, gewoon voor de fun…

Als je gelijk krijgt krijg je een Pinkpop frietje van me.

En van mij een biertje. Kan je toch weer tien minuten vooruit.

Na het geruchten festileaks topic lijkt

The Killers – Green Day – Pearl Jam
ik heb het idee dat je naar de wishlist lijst van FIB Benicassim heft gekeken.
Kan, maar vergeet niet dat het een wishlist is... echter vooral dat Benicassim ergens eind juli is, dus je zal wellicht tourende acts in mei/juni niet in die lijst zien ;)

Kijk anders in het overzicht, opmerkingen zijn in dat topic welkom uiteraard

Michael Stipe komt mogelijk met nieuw solowerk. Zou een naam zijn waar ik voor naar Landgraaf kom. Waarschijnlijk valse hoop.

The Killers – Green Day – Pearl Jam Dan zou ik sowieso afhaken..

Een REM reunie zou wel danig tof zijn. Stipe solo weet ik eigenlijk niet of dat wat is.

dat klopt...
Maar een plotselinge verveelvoudiging van airplay tijdens kantooruren is alleszins opvallender.
Meestal bij dit soort bands geen toeval.

Ik zeg het maar gewoon.
Het was niet zo dat Maiden zo veel airplay op deze tijdstippen had.
Sowieso tour hangt in de lucht...
Aankondiging over enkele weken / maand of 2.
Bij voorgaande passage bij Gelredome, niet zo veel airplay. Mwah, misschien Wheatus met Teenage Dirtbag wat vaker. Nu, valt het me opvallend meer op... Kan gewoon geen toeval zijn!

(Dit soort airplay was er trouwens ook met Rammstein of Metallica voor bepaalde aankondigingen... ;) )

Mooi concert voor in het Goffertpark volgend jaar!!!! Volledige setlist in het zonnetje met een goed voorprogramma. Heerlijk.

Mooi concert voor in het Goffertpark volgend jaar!!!! Volledige setlist in het zonnetje met een goed voorprogramma. Heerlijk.
grapjas

Kans voor Pinkpop is optimaal.
Mijn onderbuikgevoel zegt me dat het goed zit.

Ik hoop en denk het niet.
Ik heb ze liever in Ziggo of het Goffert. Liever met echte fans ipv festivalvolk dat er doorheen blijft kletsen

Eerlijk is eerlijk, het zou wel gaaf zijn als ze komende editie op Pinkpop staan maar voor de beste show met inderdaad fans is een Goffertpark misschien beter. Al twijfel ik of ze 60.000 man op de been brengen, zeg niet dat het niet kan, maar twijfel wel of ze dat halen in Nederland, misschien nog wat geluk met dat het dicht bij de Duitse grens is.

Een REM reunie zou wel danig tof zijn. Stipe solo weet ik eigenlijk niet of dat wat is.

Gaat niet gebeuren. De kans dat Liam en Noel ooit weer een keer samen Wonderwall zingen is nog groter dan dat R.E.M. bij elkaar komt. Maar ik zal wel de eerste zijn die een ticket koopt.

Elke act doet het beter voor eigen fans... ;)

Voordeel Pinkpop is dat ze als afsluiter niets naast en niets na zich hebben en ze sowieso niet afschrikken van een festival spelen. Daarbij willen ze nog al eens bij een nieuwe leg naar locaties gaan waar ze lang niet, of zelfs nog nooit, gestaan hebben. Dus zeg sowieso nooit nooit...
De concentratie harde fans zal sowieso vooraan te vinden zijn.
Qua kaartverkoop zullen bijna 30.000 dagkaarten wel te doen zijn zo'n dag.
Het nadeel is dat de LOTB tour al in GelreDome heeft gestaan, niet geheel uitverkocht. Vandaar dat een festival setting in Nederland logischer is. Maar kan in voordeel werken om voor 'nieuw' publiek te staan.
Ik denk dat het in Benelux gaat om 1 gig, Sportpaleis, Ziggo of Pinkpop.
(Aangezien ik Fortarock voor iets kleinere formaten headliners zie gaan. Verwacht ik dat niet)...

We zullen zien!

Timmetje wrote:

Maiden in het zonnetje?

Beetje verkeerd geformuleerd idd. Lekker in de zomer. Niet lekker in het zonnetje.

Maiden zie ik Ziggo of Goffert doen. Misschien Forta. Maar PP kleine kans.

Joe wrote:

Timmetje wrote:

Maiden in het zonnetje?

Beetje verkeerd geformuleerd idd. Lekker in de zomer. Niet lekker in het zonnetje.

Maiden zie ik Ziggo of Goffert doen. Misschien Forta. Maar PP kleine kans.
Dat klinkt al beter ja. :)

Users who are viewing this thread