Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ik gok op:

Post Malone – Guns N Roses – Muse
21 Pilots – Billie Eilish – Volbeat

Coldplay gaat niet touren. Geen album uit en geen tourplannen. Jammer.
Dan zou ik eerder Post Malone en 21 Pilots omdraaien, maar zou hier wel een kaartje voor kopen, zou een leuke line up zijn, denk alleen niet dat ie zal uitverkopen..

Mijn voorspelling voor Pinkpop 2020:

Vrijdag: Eminem/Taylor Swift , Billie Eilish, Lewis Capaldi
Zaterdag: Muse, Volbeat, Kaiser Chiefs, Kensington
Zondag: Coldplay, Imagine Dragons, Anderson .Paak

blijkbaar komt er een reünie van Supergrass.

zou imo best een kanshebber kunnen zijn voor Pinkpop

Vanmiddag belde Koen en Sander van 538 met mr. Pinkpop. Ze probeerden Smeets een naam te ontfutselen, maar die hield zijn mond. En zei volgens mij ook zoiets dat hij zich hier niet meer zo mee bemoeide. Er zouden ook nog geen namen definitief vastliggen.

is ook wel vroeg om iets te ontfutselen ;)

Maar, de eerste aankondigingen zijn normaal gezien november.
Als er al niet een paar zijn die al een jaar of wat "vastliggen", dan is het wel deze maanden de laatste puntjes op de 'i' ...

als ik er van uit ga dat het aanbod (zoals gezegd) goed is, verwacht ik geen situaties als vorig jaar. (als er niet in december nog tours gecanceld worden)
ik denk, dat er al e.e.a. op papier staat, dat de vvk eerder start (waarschijnlijk) onderstreept die gedachte. Omdat, naar mijn idee, er anders niet met volle zekerheid deze stap genomen wordt.
Ik denk dat er wel e.e.a. al goed vastligt en de vvk al vroeg start. Hopelijk nog voor de eerste naam, maar misschien gelijk met RW of een ander evenement in België met een gelijke hoofdact. Ik vraag me af of daar vooraf iets van naar buiten komt of dat het als slag bij heldere hemel ineens eerste naam en start vvk is?!?

Als ik momenteel zou voorspellen, kom ik ongeveer nu al op deze namen:
Iron Maiden, Neil Young, Coldplay /
Volbeat, Within Temptation, The Weeknd, Marco Borsato, Royal Blood, Liam Gallagher /
Billie Eilish, Keane, Danny Vera, Alter Bridge, Charlie XCX, Black Keys /
Anderson .Paak, Korn, Lewis Capaldi, Nielson, Lucas Nelson, Dermot Kennedy /
Raven Age, Joe Buck, Mamma’s Gun, Blackwave, Alfa Mist, Tyler Childers /
ik denk dat ik hier nog aan toevoeg:
Supergrass, Wolf Alice, Roxeanne Hazes, Laurence Jones
Panic At The Disco, Franz Ferdinand, The Vaccines, Sam Smith

Maakt waarschijnlijk weinig uit voor Pinkpop, maar nu minder zo: Steve van Zandt (gitarist E Street Band) gaf aan tijdens een interview op Engels tv gisteren dat er geen plannen zijn voor Bruce om te touren in 2020 momenteel. "If Bruce wants to do something he'll let us know" zei die ongeveer.

Volbeat, Within Temptation, The Weeknd, Marco Borsato, Royal Blood, Liam Gallagher /
Anderson .Paak, Franz Ferdinand, The Vaccines, Sam Smith /
Panic At The Disco, Korn, Lewis Capaldi, Nielson, Lucas Nelson, Dermot Kennedy /
Supergrass, Wolf Alice, Roxeanne Hazes, Laurence Jones /
dan verwacht ik ook nog,
Glen Faria, Janse Bagge Bend, Merol, Deposit, Inhaler
?

Maakt waarschijnlijk weinig uit voor Pinkpop, maar nu minder zo: Steve van Zandt (gitarist E Street Band) gaf aan tijdens een interview op Engels tv gisteren dat er geen plannen zijn voor Bruce om te touren in 2020 momenteel. “If Bruce wants to do something he’ll let us know” zei die ongeveer.
2021, vaker gezegd

DennisvdBr wrote:
Anderson .Paak, Franz Ferdinand, The Vaccines, Sam Smith /
Panic At The Disco, Korn, Lewis Capaldi, Nielson, Lucas Nelson, Dermot Kennedy /
Supergrass, Wolf Alice, Roxeanne Hazes, Laurence Jones /

dan verwacht ik ook nog,
Glen Faria, Janse Bagge Bend, Merol, Deposit, Inhaler
?

Het wordt er met de post erger op. :wink: :-P

Na het geruchten festileaks topic lijkt

The Killers - Green Day - Pearl Jam
Marco Borsato - Post Malone - Billie Eilish

Me de meest reële gok subs en headliners voor 2020.

Het zou mij toch echt verbazen als The Killers de komende zomer nog headliner zijn van de grote majors. Begint langzaam aan toch wat vergane glorie te worden. De laatste cd werd wat lauw ontvangen en de helft van de band is ermee gestopt. Optreden op RW enkele jaren geleden was toch niet echt best meer, ook al ben ik zelf best fan van hun muziek. Met een sterke coheadliner geloof ik er nog wel, maar dan zijn The Killers wat mij betreft de opwarmer.

The Killers – Green Day – Pearl Jam
Marco Borsato – Post Malone – Billie Eilish

Dat lijkt me inderdaad wel een heel realistische gok te zijn.

Waren ijzersterk op Glastonbury.

Zeker, maar die show was toch een soort 'special' en geen reguliere festivalshow zoals ze dat op de andere festivals gaan doen.

Laat ik het zo zeggen. Wat mij betreft moeten ze die headlinerplek echt verdienen met een nieuwe sterke cd, voor mij gaan ze anders langzaam de categorie Kaiser Chiefs in. Genieten van de oude hits en memoreren wat een toffe band dit vroeger was.

Timmetje wrote:

The Killers – Green Day – Pearl Jam
Marco Borsato – Post Malone – Billie Eilish

Dat lijkt me inderdaad wel een heel realistische gok te zijn.
Lijkt me niet!
2 headliners stonden er recent, 2017 en 2018.
Lijken me juist niet reëel om die reden.

Users who are viewing this thread