dat is niet mijn keuze toch dat er niets anders tijdens de headliner speelt?Maar lang zal dat niet meer zijn. Ach Bruno Mars viel me ook nog mee in 2018, Malone zal toch niet zo erg zijn als Bieber of Robbie Williams dat ik na een paar nummers het terrein ontvlucht?
Maar wat ik dan niet snap Dennis:
Jij hebt meerdere malen gezegd voorstander te zijn van geen andere acts tijdens de headliner omdat de volle aandacht dan bij de headliner ligt. Maar daarnaast geef je dus aan weg te gaan als die headliner je niet bevalt? Dat is toch dubbel?
Wat is dan de reden dat je alsnog liever niet tijdens de headliner de kans krijgt om bij een andere act te gaan kijken?
dat is een keuze die de organisatie maakt omdat "bepaalde headliners" bepaalde eisen met zich mee brengen, waardoor een act in Stage 4 als een "verstoring" ervaren zal worden. Het voordeel voor Pinkpop is dat dat op dat moment 100% aandacht voor de headliner met volledig concert is, wat Pinkpop kan bieden.
Dat vind ik een groot voordeel voor Pinkpop en ook een beslissing waar ik voorstander van ben.
Dat dat ondergeschikt is aan de mening van een deel van het (voornamelijk weekend) publiek dat de headliner niets vind, dat is dan jammer en helaas.
Het wel laten spelen van een act in Stage 4 tijdens de headliner, kan wel ten koste gaan van het boeken van de grote headliners.