Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Enkele weken voor Pinkpop komt de podium-indeling pas. Tegelijk met het blokkenschema dus. Dat is wat Pinkpop antwoord op mijn vraag althans. Jammer wel.
ahaa...
thanx, dat blijft voorlopig bij speculeren en puzzelen voor ons dus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Heb mezelf een beetje verdiept in die nieuwe (redelijk onbekende) namen van gisteren.
Nona, kende ik al. Lekkere sound en beetje Amy Winehouse sound.
Bishop Briggs, heel aangenaam en lekkere power. Zal ik zeker in mijn playlist opnemen.
Sea Girls, weer zo'n 1001 pop/rock bandje, doet me denken aan Nothing But Thieves, bevalt me wel.
Ten Times A Million, lijkt voor mij een soort combi Nothing But Thieves / Royal Blood, dikke prima.
Velvet Volume, doet me sterk denken aan 90's act Garbage. Heel prettig!

Maisie Peters, Saint PHNX, Ares en The Big Moon weten me niet zo te pakken.

Ik heb echter het idee, dat het niet echt nodig gaat zijn, naar Stage 4 te gaan voor me. Maar het is fijn om te weten dat er een paar (kleine) opties zijn.
Heb wel het idee dat Pinkpop met deze acts goed invulling geeft aan Stage 4, alleen afwachten hoe ze tegenover acts op mainstage staan?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.033
3.711
Heb mezelf een beetje verdiept in die nieuwe (redelijk onbekende) namen van gisteren.
Nona, kende ik al. Lekkere sound en beetje Amy Winehouse sound.
Bishop Briggs, heel aangenaam en lekkere power. Zal ik zeker in mijn playlist opnemen.
Sea Girls, weer zo’n 1001 pop/rock bandje, doet me denken aan Nothing But Thieves, bevalt me wel.
Ten Times A Million, lijkt voor mij een soort combi Nothing But Thieves / Royal Blood, dikke prima.
Velvet Volume, doet me sterk denken aan 90’s act Garbage. Heel prettig!

Maisie Peters, Saint PHNX, Ares en The Big Moon weten me niet zo te pakken.

Ik heb echter het idee, dat het niet echt nodig gaat zijn, naar Stage 4 te gaan voor me. Maar het is fijn om te weten dat er een paar (kleine) opties zijn.
Heb wel het idee dat Pinkpop met deze acts goed invulling geeft aan Stage 4, alleen afwachten hoe ze tegenover acts op mainstage staan?

Voor de verandering eens eens met je, alleen ruil ik TTAM graag om met The Big Moon. Verwacht zelf echter ook niet veel in 4 aanwezig te zijn.
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Tja. de nieuwe namen deze week zeiden mij niet zo veel, maar na luisteren klinkt het best aardig. Maar goed, dan komt het kleine festivalletje Dauwpop vandaag met nieuwe namen!! Weval, Pip Blom, Personal Trainer, Chef Special, Hallo Venray, Scram C Baby en SONS. En dat naast acts als Wolfmother, Mark Lanegan band, Kensington, Typhoon, Eefje de Visser, Klangstof, Zwangere Guy en Maxi Jazz!! En dat voor 65 euries. Goed gedaan Dauwpop!!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.392
6.023
Cootje wrote:
Eigenlijk mis ik m’n jaarlijks uitje naar Paradiso toch wel een beetje…
1f609.svg
263a.svg
mis toch ’n bepaalde spanning/opwinding en het speciale Pinkpop-gevoel… komt miss als de podiumindeling bekend wordt gemaakt en de app vernieuwd is!
Wel blij met enkele namen uit de drop van gisteren
1f601.svg


voel met je mee…

btw, Placebo 2 festivals toegevoegd. Servie 24 juni en Macedonie 25 juni.
dat is nog maar 2 a 3 dagen van Pinkpop vandaan…
kom op nu?

Jullie zijn ook van harte welkom bij Paradiso tijdens een ander leuk programma hoor :wink: ik bijt niet.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
DennisvdBr wrote:

Cootje wrote:
Eigenlijk mis ik m’n jaarlijks uitje naar Paradiso toch wel een beetje…
1f609.svg
263a.svg
mis toch ’n bepaalde spanning/opwinding en het speciale Pinkpop-gevoel… komt miss als de podiumindeling bekend wordt gemaakt en de app vernieuwd is!
Wel blij met enkele namen uit de drop van gisteren
1f601.svg



voel met je mee…

btw, Placebo 2 festivals toegevoegd. Servie 24 juni en Macedonie 25 juni.
dat is nog maar 2 a 3 dagen van Pinkpop vandaan…
kom op nu?

Jullie zijn ook van harte welkom bij Paradiso tijdens een ander leuk programma hoor ? ik bijt niet.

Tot zondag dan! :wink:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.392
6.023
Dr. Hannibal wrote:

DennisvdBr wrote:

Cootje wrote:
Eigenlijk mis ik m’n jaarlijks uitje naar Paradiso toch wel een beetje…
1f609.svg
263a.svg
mis toch ’n bepaalde spanning/opwinding en het speciale Pinkpop-gevoel… komt miss als de podiumindeling bekend wordt gemaakt en de app vernieuwd is!
Wel blij met enkele namen uit de drop van gisteren
1f601.svg



voel met je mee…

btw, Placebo 2 festivals toegevoegd. Servie 24 juni en Macedonie 25 juni.
dat is nog maar 2 a 3 dagen van Pinkpop vandaan…
kom op nu?


Jullie zijn ook van harte welkom bij Paradiso tijdens een ander leuk programma hoor ? ik bijt niet.

Tot zondag dan! ?

Jade Bird? Ben ik ook bij ja! Was vorige keer in Paradiso Noord heel leuk, benieuwd hoe het nu in de grote zaal uitpakt. Veel plezier!
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Even in het nieuws van nu...
Eerste festivals gecancelled...
Moeten we ons al zorgen maken dat Pinkpop wordt afgelast door het Corona virus?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Even in het nieuws van nu…
Eerste festivals gecancelled…
Moeten we ons al zorgen maken dat Pinkpop wordt afgelast door het Corona virus?
nog niet

daar kunnen we pas over een maand a eind april iets zinnigs over zeggen.
ik verwacht dat de ontwikkelingen rond het virus in de gaten worden gehouden en hoe de situatie dan er voor staat.
over juni festivals of tours van acts (voornamelijk overzeese) kan je nu nog weinig zeggen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.258
2.199
ikke wrote:
Even in het nieuws van nu…
Eerste festivals gecancelled…
Moeten we ons al zorgen maken dat Pinkpop wordt afgelast door het Corona virus?

nog niet

daar kunnen we pas over een maand a eind april iets zinnigs over zeggen.
ik verwacht dat de ontwikkelingen rond het virus in de gaten worden gehouden en hoe de situatie dan er voor staat.
over juni festivals of tours van acts (voornamelijk overzeese) kan je nu nog weinig zeggen.

Uitgebreid artikel hierover op 3voor12: https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2020/maart/Corona-sneeuwbal-rolt-festivalwereld-binnen.html
Daar staat zo'n beetje alles in wat er over te zeggen valt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Voorlopig ook afhankelijk van ontwikkeling in Veiligheidsregio Zuid-Limburg.
Evenementen
"Voor evenementen geldt het beleid zoals we dat gemeld hebben de laatste tijd", zegt Annemarie Penn-te Strake van de Veiligheidsregio Zuid-Limburg. "We doen dat op basis van de info van onze eigen Veiligheidsregio en de minister. Alles kan gewoon doorgang vinden tot nader orde." Ze benadrukt wel dat er een ander advies geldt voor evenementen in de Limburgse grensgemeenten, 'omdat de samenleving daar zo vervlochten is'.
https://www.1limburg.nl/zes-nieuwe-coronabesmettingen-limburg

Spannend aangezien in het Duitse Gangelt en Herzogenrath de corona besmetting is gevonden... Nou, Google maar eens hoe ver die plaatsjes van Landgraaf af zijn. Of de nieuwe gevallen in Simpelveld, Geleen en Maastricht.
Ik mag toch hopen dat het lenteweer zijn uitwerking gaat hebben?
Vooralsnog, imo geen reden tot paniek!
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
ff weer een leuk naampje in de ether slingeren. De La Soul? Zijn eind Mei en Begin Juli in de UK, dus heel Juni staat nog open...

Iets mompelt met: wens...vader...gedachte
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.548
6.223
Voorlopig ook afhankelijk van ontwikkeling in Veiligheidsregio Zuid-Limburg.

Evenementen
“Voor evenementen geldt het beleid zoals we dat gemeld hebben de laatste tijd”, zegt Annemarie Penn-te Strake van de Veiligheidsregio Zuid-Limburg. “We doen dat op basis van de info van onze eigen Veiligheidsregio en de minister. Alles kan gewoon doorgang vinden tot nader orde.” Ze benadrukt wel dat er een ander advies geldt voor evenementen in de Limburgse grensgemeenten, ‘omdat de samenleving daar zo vervlochten is’.

https://www.1limburg.nl/zes-nieuwe-coronabesmettingen-limburg

Spannend aangezien in het Duitse Gangelt en Herzogenrath de corona besmetting is gevonden… Nou, Google maar eens hoe ver die plaatsjes van Landgraaf af zijn. Of de nieuwe gevallen in Simpelveld, Geleen en Maastricht.
Ik mag toch hopen dat het lenteweer zijn uitwerking gaat hebben?
Vooralsnog, imo geen reden tot paniek!

Lenteweer heeft geen invloed op het coronavirus toch?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.548
6.223
Post Malone had trouwens eerst 19 en 20 juni op zijn site onder de tour dates staan. 19 is inmiddels weggehaald. Lijkt erop dat hij dan toch misschien niet een nummer met RHCP gaan doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Lenteweer heeft geen invloed op het coronavirus toch?
dat moeten we nog maar zien...

laten we hopen dat de ontwikkeling van het virus over ongeveer een maandje in te dammen is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Post Malone had trouwens eerst 19 en 20 juni op zijn site onder de tour dates staan. 19 is inmiddels weggehaald. Lijkt erop dat hij dan toch misschien niet een nummer met RHCP gaan doen.
die 19e stond er nog na de aankondiging idd...
dat was het "foutje" dat hij eigenlijk de vrijdag als sub stond gepland maar is doorgeschoven als zaterdagheadliner, iets met een cancel van een headliner die alsnog de stekker uit een tour trok...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.548
6.223
Timmetje wrote:
Lenteweer heeft geen invloed op het coronavirus toch?

dat moeten we nog maar zien…

laten we hopen dat de ontwikkeling van het virus over ongeveer een maandje in te dammen is.

Denk dat we er zeker van kunnen zijn dat dat (helaas) niet gaat gebeuren. Maar hoop met je mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken