timvannisselroij wrote:
Ja ik ben het met Timmetje eens. Post Malone is op dit moment een van de grootste artiesten van de wereld met miljarden streams op Spotify en 50 miljoen luisteraars per maand. Je moet er natuurlijk wel van houden, ik snap best dat liedjes als Rockstar en Wow als niks ervaren kunnen worden. Maar probeer eens ‘Go Flex’, ‘I Fall Apart’ of ‘Stay’ 3 rustige liedjes. En voor Marshmello geldt hetzelfde, deze man heeft ook miljarden streams op een paar liedjes en is net zoals Post Malone onder de jeugd zeer populair. Misschien is het een beetje de generatiekloof maar ik vind het als 16 jarige echt niet slecht (dan heb ik het alleen over de headliners, niet de rest van de namen voor de zaterdag).
Heeft leeftijd er iets mee te maken? Nu zou het alleen maar iets het kunt versterken dat Post Malone ongekend populair is onder de jeugd.
Heb zelf wel al meerdere keren geprobeerd om ernaar te luisteren, ook aangespoord door vrienden, maar zoals jullie ook weten, kom ik er gewoon niet doorheen. Zelfs bij de rustige nummers die je hierboven neerzet. Zelfde geldt voor Marshmello. Direct na zijn aankondiging naar proberen te luisteren en een paar weekjes geleden weer, maar het lukt niet. Ben er wel van overtuigd dat het bij beide artiesten bomvol gaat staan, maar ik kan ook zeker begrijpen waarom veel mensen de camping opzoeken.