Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Even over Balthazar. Ga dat zien. Is live gewoon nog 10 keer sterker dan op plaat. Heb ze nu afgelopen jaar 2 keer live gezien. En op plaat ben ik er niet helemaal weg van maar live is het gigantisch goed. Die meerstemmigheid, de muzikaliteit, hele toffe instrumentale stukken, mega goeie energie en vibe op het podium. Oftewel echt een aanrader!

Eens, die band verdien gewoon een hoge spot op IBA. Echt één van de betere boekingen.

Eens, die band verdien gewoon een hoge spot op IBA. Echt één van de betere boekingen.
gezien ze voor de vrijdag pas als 12e genoemd wordenm verwacht ik niet dat ze erg laat op de dag staan.

sterker nog, met de namen die boven ze staan, heb ik het idee dat main en IBA al gevuld zijn zelfs? maar kan het ook mis hebben.

Podium zegt niet alles. De Staat op Main in 2011 (dacht ik?) was echt kleurloos. De Staat in de tent in 2016 was FANTASTISCH. Daar zal overigens het repertoire (lees: Witch Doctor) grotendeels aan mee helpen, maar een zogenaamde 'downgrade' is niet altijd meteen negatief. Daar zullen jullie ook tal van voorbeelden van kunnen noemen...

Zo. The Kik ook op Pinkpop. ja toch, niet dan!?

Mag ik? ja ik mag... de knuppel in het hoenderhok gooien, olie op het vuur...etc... Maar is dit niet de line up die ze voor het 50-jarig bestaan hadden moeten programmeren? Is natuurlijk subjectief en door de vraag te stellen weten jullie mijn antwoord waarschijnlijk al. Ik heb er in ieder geval zin in... kom maar door met de andere namen!!!

wenteldave wrote:
The Last Internationale in Stage 4 staat,

Stonden 2018 in Brightlands. Ik denk niet dat ze “terug” gezet worden naar Stage 4.

Stonden in 2015 en 2018 hoofdpodium op RW, dit jaar staan ze 's namiddags op The Slope (kleinste podium). Kan dus weldegelijk.

DennisvdBr wrote:

wenteldave wrote:
The Last Internationale in Stage 4 staat,

Stonden 2018 in Brightlands. Ik denk niet dat ze “terug” gezet worden naar Stage 4.

Stonden in 2015 en 2018 hoofdpodium op RW, dit jaar staan ze ’s namiddags op The Slope (kleinste podium). Kan dus weldegelijk.
kan?

ik vraag me eerlijk gezegd af of er al Stage 4 namen tussen de aankondigingen zitten, daar zit namelijk ook een stuk van mijn twijfel.
hopelijk deze week deze podiumindeling

ik gok ongeveer zo iets?

VRIJDAG (6 open spots?)
mainstage
(+1) - Keane - Kensington – Twenty One Pilots – Red Hot Chili Peppers
IBA Parkstadstage / Noord
Frenna Deluxe – Supergrass - Ellie Goulding – 5SOS - Nothing But Thieves
Birghtlandstent
Elle Hollis - JC Stewart - Balthazar - Querbeat - Lost Frequencies
4 x Stage 4
1x Garden of Love

ZATERDAG (8 open spots?)
mainstage
Danny Vera - (+1) – Crowded House – Rag N Bone Man - Post Malone – Marshmello
Liam Payne – Floor Jansen – Deftones - Chef’Special – (+1)
Birghtlandstent
(+1) - Frank Carter – Joost – Mabel – James Arthur
4 x Stage 4
1x Garden of Love

ZONDAG (7 open spots?)
mainstage
The Kik – (+1) - Disturbed – Volbeat – Guns N Roses
(+1) - Of Monsters and Men – The Pretty Reckless – Zara Larson – Anderson .Paak
Birghtlandstent
The Last Internationale - Dermot Kennedy – Inhaler – Marcus King - Gojira
4 x Stage 4
1x Garden of Love

edit... echter ben ik er in dit geval dus nog wel van uit gegaan dat er nog geen Stage 4 act is aangekondigd.

Serieus? De Kik aankondigen en dat was het? Als er nu elke dag een naam gedropt wordt, snap ik het nog wel, maar een "special announcement" voor alleen De Kik?

Serieus? De Kik aankondigen en dat was het? Als er nu elke dag een naam gedropt wordt, snap ik het nog wel, maar een “special announcement” voor alleen De Kik?
Ik heb het vage vermoeden dat dat te maken heeft met de aankondiging van de Ahoy gig van The Kik.
Dat ze Pinkpop gelijk aan moesten / wilde aankondigen.
Misschien zelfde scenario als bij Chef Special, die kondigden ook zichzelf aan de maandag ochtend en de dinsdag er na zaten ze in pakketje.

Fornax wrote:
Serieus? De Kik aankondigen en dat was het? Als er nu elke dag een naam gedropt wordt, snap ik het nog wel, maar een “special announcement” voor alleen De Kik?

Ik heb het vage vermoeden dat dat te maken heeft met de aankondiging van de Ahoy gig van The Kik.
Misschien zelfde scenario als bij Chef Special, die kondigden ook zichzelf aan de maandag ochtend en de dinsdag er na zaten ze in pakketje.

Ze moeten bij Pinkpop nog wel een beetje oefenen met hun nieuwe aankondigingsstrategie in ieder geval. Er zit weinig lijn in en geen enkele aankondiging maakt op zichzelf voldoende indruk.

Fornax wrote:

Dat zou inderdaad wel kunnen, maar dan nog, drop nog een paar namen erbij en het is leuk.

ik gok ongeveer zo iets?

VRIJDAG (6 open spots?)
...
Frenna Deluxe
...
– JC Stewart – Balthazar – Querbeat – Lost Frequencies

ZATERDAG (8 open spots?)
...
(+1) – Frank Carter – Joost – Mabel – James Arthur

ZONDAG (7 open spots?)
...
The Last Internationale – Dermot Kennedy – Inhaler – Marcus King – Gojira

edit… echter ben ik er in dit geval dus nog wel van uit gegaan dat er nog geen Stage 4 act is aangekondigd.

of... zouden hier al Stage 4 namen tussenstaan???

ik gok ongeveer zo iets?

VRIJDAG (6 open spots?)
mainstage
(+1) – Keane – Kensington – Twenty One Pilots – Red Hot Chili Peppers
Frenna Deluxe – Supergrass – Ellie Goulding – 5SOS – Nothing But Thieves
Birghtlandstent
Elle Hollis – JC Stewart – Balthazar – Querbeat – Lost Frequencies
4 x Stage 4
1x Garden of Love

...

Nothing but Thieves op IBA? Stonden in 2018 nog op Mainstage, wat mij betreft ook terecht. was live verrassend goed. Ik denk dat dat je +1 is. zou mij niks verbazen als 5SOS afsluit op IBA.

Maar vandaag is het dinsdag. straks om 10 uur weer wat namen?

DennisvdBr wrote:
ik gok ongeveer zo iets?

VRIJDAG (6 open spots?)

Frenna Deluxe

– JC Stewart – Balthazar – Querbeat – Lost Frequencies

ZATERDAG (8 open spots?)

(+1) – Frank Carter – Joost – Mabel – James Arthur

ZONDAG (7 open spots?)

The Last Internationale – Dermot Kennedy – Inhaler – Marcus King – Gojira

edit… echter ben ik er in dit geval dus nog wel van uit gegaan dat er nog geen Stage 4 act is aangekondigd.

of… zouden hier al Stage 4 namen tussenstaan???
Mag hopen van wel. Om nou in een van je laatste aankondigingen alle namen voor Stage 4 bekend te maken is wel een beetje droevig.

Users who are viewing this thread