Ja zoals ik zeg, hoe het jou uitkomt.
Heh? Ik heb altijd gezegd dat Pinkpop om de headliners draait en dat het dagprogramma voor Pinkpop/Mojo op de tweede plaats komt.
Het is een headlinerfestival, dat klopt, maar ik heb toch never nooit gezegd dat dat dagprogramma niet belangrijk is voor de kaartverkoop?
(had mijn oorspronkelijke reactie idd ff ge-edit want hij stond er wel heel krom
)
Of heb je het nu over mijn comments vorig jaar dat een act als Coldplay ten koste zou gaan van het dagprogramma? Want dan trek je dat bij deze nogal uit het verband.
En dan heeft die zaterdag ook nog eens twee headliners (want daar draait Pinkpop net om, bevestigde je) in hetzelfde genre.
Marshmellow en Malone zijn geen acts binnen hetzelfde genre….
Sum41 speelt op Rock Werchter en later die dag op Main square, een onderlinge afstand korter dan Landgraaf-Groningen. Over Sum41 was je wel enthousiast toch? Was zelfs je enige must see die dag toch?
Niet mijn enige mustsee, maar over SUM 41 was ik inderdaad wel enthousiast. Snap niet echt wat dat met deze discussie te maken heeft, want vind het ook in dat geval wat apart dat ze op dezelfde dag op twee dezelfde festivals in hetzelfde land spelen….
Als ze Pinkpop en Groningen hadden omgedraaid voor Rag ‘N Bone Man, was het dan wel goed geweest?
Het was iig logischer geweest ja. Alhoewel dat niet wegneemt dat het alsnog de exclusiviteit bij Pinkpop wegsteelt. Twee Mojo festivals op dezelfde dag die met elkaar concurreren is weird.
Niet om te zagen dit he Tim, want ik ben het helemaal eens dat het erg vreemd is dat hij op Groningen overdag staat en op het veel grotere Pinkpop zo laat.
Waarom discusseren we hier dan over?