DennisvdBr wrote:
Timmetje wrote:
meer kwaliteitsacts
dus wat er nu staat is minder kwaliteit?
Laat maar, ik geloof niet dat dat een fatsoenlijke discussie gaat opleveren.
Niet om die discussie weer aan te zwengelen, maar ja, imo heeft Rock Werchter zeer zeker meer kwaliteitsacts op het programma staan dan Pinkpop heeft.
Of vindt jij het dagprogramma van Pinkpop oprecht beter?
Daarnaast heeft Werchter meer acts op één dag, stopt de dag niet stipt om 00:00u, en hebben ze een dag extra voor hetzelfde geld dat je voor Pinkpop betaalt.
Prijs/kwaliteit (en kwantiteit) ligt bij PP wat lager. Denk dat dat de reden is dat mensen sneller zullen uitwijken naar een Werchter.
Prijzen voor grote concerten zijn de laatste jaren echt door het dak gegaan.
Guns N’ Roses vraagt in Duitsland 132 euro voor een staanplaats tijdens een stadionconcert. Voorvakken zijn nog duurder. Metallica was vorig jaar in de Arena 88 euro. Rammstein in Goffertpark 87 euro. Paul McCartney is daar 99 euro. Is toch waanzin, of ligt dat aan mij?
Dat ze op Pinkpop niet langer mogen doorgaan na 00:00 kan je idd zien als mankementje. Maar, ze zouden er ook voor kunnen kiezen een uur eerder te beginnen, ipv langer doorgaan, ipv 13:00 om 12:00? Als het je specifiek om die extra act gaat?De reden dat ik het Dennis vroeg was omdat hij in het Werchter topic eerder aangaf het (en dan met name de zondag) een prachtaffiche te vinden. Was daarom wel nieuwsgierig waarom de Pinkpop lineup voor hem dan toch beter was, helemaal gezien zijn kritiek op Malone als headliner. Was niet flauw bedoelt iig.
Ik blijf me verbazen over de zaterdag. De combinatie Post Malone – Marsmellow vind ik persoonlijk vele malen schandaliger dan Justin Bieber – Martin Garrix (of welke dj het ook was) van een paar jaar geleden.
Als je dan toch de coladrinkende pubertjes wenst aan te spreken, zorg dan voor echte kwaliteit in plaats van de afspeeltapes van Post Malone en Marsmello.
Mag hopen dat dat allemaal op Noord staat, waardoor het nog wel te doen is om die peuterpop te ontwijken.
Je houdt je nog in...Rockbeer wrote:
Ik blijf me verbazen over de zaterdag. De combinatie Post Malone – Marsmellow vind ik persoonlijk vele malen schandaliger dan Justin Bieber – Martin Garrix (of welke dj het ook was) van een paar jaar geleden.
Als je dan toch de coladrinkende pubertjes wenst aan te spreken, zorg dan voor echte kwaliteit in plaats van de afspeeltapes van Post Malone en Marsmello.
Mag hopen dat dat allemaal op Noord staat, waardoor het nog wel te doen is om die peuterpop te ontwijken.
Hele, hele diepe zucht.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk Marshmello geheel aan me voorbij laten gaan. Malone lijkt me nog wel interessant om eens te bekijken, maar heb er geen hoge verwachtingen van. Dat zal waarschijnlijk op een afstandje zijn, met bier en frikandellen... Denk dat ik het beste van die dag tegen die tijd ook wel achter de rug heb.Over Post Malone spreek ik mij niet uit, die muziek is niets voor mij maar van zijn live reputatie weet ik niets af, maar zo’n Marsmellow kan je toch echt niet serieus nemen?
Al zeker niet als afsluiter.
tja, meningen over kwaliteitsacts verschillen inderdaad hèHele, hele diepe zucht.
Joe wrote:
Over Post Malone spreek ik mij niet uit, die muziek is niets voor mij maar van zijn live reputatie weet ik niets af, maar zo’n Marsmellow kan je toch echt niet serieus nemen?
Al zeker niet als afsluiter.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk Marshmello geheel aan me voorbij laten gaan. Malone lijkt me nog wel interessant om eens te bekijken, maar heb er geen hoge verwachtingen van. Dat zal waarschijnlijk op een afstandje zijn, met bier en frikandellen… Denk dat ik het beste van die dag tegen die tijd ook wel achter de rug heb.
Timmetje wrote:
Hele, hele diepe zucht.
tja, meningen over kwaliteitsacts verschillen inderdaad hè
Bizar om de lezen hoe men praat over steeds meer oplopende kosten. Dit komt mede door 95% van de festivalgangers die bijna voor niets muziek streamen i.p.v. muziek te kopen. De kosten en vergunningen zijn in NL flink gestegen en in België zijn tickets voor concerten/cultuur e.d. altijd al meer gesubsidieerd door de overheid en gemeenten maken minder kosten dan festivals in NL. Spaar gewoon voor je hobby en erger je minder. enjoy music zonder te zeuren over geld
Ik zie bij Pinkpop 2 verbeterpunten.
wat aan de marketing al beter is is de vorm van aankondigingen vanaf november en de start verkoop. Maar je kan inderdaad twijfelen over de frequentie die er nu in zat, van de aankondigingen. Het is nog niet dat het gehele affiche bekend is, waardoor ik eigenlijk ook verwacht dat er daarna pas iets meer aan marketing gedaan gaat worden. Echter, de vraag is, hoe gaat het met de verkoop (achter de schermen) en is er een andere vorm van marketing nodig in die eerste maanden?Ik zie bij Pinkpop 2 verbeterpunten. Waarvan de eerste het belangrijkste.
1) Marketing,
2) Infrastructuur:
– Campings dichterbij.