dan begrijp jij mij niet?????????Nu slaat het namelijk nergens op.
dat is juist het hele punt niet!Dat is het hele punt juist: .
dit is het punt! het ligt niet aan dit "soort" lineup. dat is tegenwoordig dus de Pinkpop lineup.Je maakt het wel erg dramatisch. Met hetzelfde recept verkocht pinkpop in 2017 en 2018 uit.
oké, als je dat veilige hap noemt of niet spannend en zonder risico, dat is meer een persoonlijke kijk op hoe lineups volgens iemand er uit moeten zien. Dus ik bedoel, volgende jaren krijgt Pinkpop van dezelfde mensen gewoon weer zelfde commentaar over de lineup.
Wat ik juist probeer te zeggen is dat het niet aan de lineup ligt, maar meer aan de kosten voor het kaartje sinds 2018 dat de verkoop minder gaat. Precies ook wat Paddy zegt met zelfde recept in 2017.
En dan nog, de nadruk wordt gelegd op uitverkopen. Terwijl mijn inziens Pinkpop geen probleem heeft met kaarten blijven verkopen tot op de dag zelf en ook geen probleem heeft met de stempel "uitverkocht" bij >60.000 bezoekers op 1 dag. Maar ook geen probleem met beschikbaarheid op Ticketmaster, waarvan ze zelf in 2018 zeiden dat dat een poging was om illegaal doorverkoop te onderdrukken, door "gewoon" te blijven verkopen. Met een veel te druk veld bij Pearl Jam tot gevolg (vermoed zelfs >70.000 op terrein).
Daar zit veel meer in, dan de lineup maken zoals het Festileaks forum het zou willen.