Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Timmetje wrote:
Vanaf maandag kun je kaarten voor de Pinkpop zondag winnen via Radio Veronica. Hoor je in de ochtendshow een nummer van Guns n Roses en app je op tijd dan maak je kans op twee tickets.

Zou me niet verbazen als die dag wat achterloopt. Op Kink waren er ook al acties voor die zondag.

Ja, lijkt er op deze manier op dat de zondag vooralsnogt het minst verkoopt. Verbazingwekkend. Toch een beetje Guns n Roses fatigue in Nederland?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
mattman wrote:

Timmetje wrote:
Vanaf maandag kun je kaarten voor de Pinkpop zondag winnen via Radio Veronica. Hoor je in de ochtendshow een nummer van Guns n Roses en app je op tijd dan maak je kans op twee tickets.


Zou me niet verbazen als die dag wat achterloopt. Op Kink waren er ook al acties voor die zondag.

Ja, lijkt er op deze manier op dat de zondag vooralsnogt het minst verkoopt. Verbazingwekkend. Toch een beetje Guns n Roses fatigue in Nederland?
of Kink en Veronica mogen enkel dagkaarten weggeven en hebben enkel "feeling" met de rock-zondag?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Timmetje wrote:

mattman wrote:

Timmetje wrote:
Vanaf maandag kun je kaarten voor de Pinkpop zondag winnen via Radio Veronica. Hoor je in de ochtendshow een nummer van Guns n Roses en app je op tijd dan maak je kans op twee tickets.


Zou me niet verbazen als die dag wat achterloopt. Op Kink waren er ook al acties voor die zondag.


Ja, lijkt er op deze manier op dat de zondag vooralsnogt het minst verkoopt. Verbazingwekkend. Toch een beetje Guns n Roses fatigue in Nederland?

of Kink en Veronica mogen enkel dagkaarten weggeven en hebben enkel “feeling” met de rock-zondag?

Dat lijkt me voor de hand liggender ja. Ik denk dat bijzonder weinig luisteraars van Veronica Marshmello kennen, laat staan dat er een nummer van gedraaid wordt op die zender.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Ze draaien regelmatig Circles van Post Malone en muziek van de RHCP. Maar voor die vrijdag is er geen reden om kaarten weg te geven idd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
die radiostations moeten hun keuze ook wel op een bepaalde manier maken.
het is niet zo dat ze kaarten krijgen om weg te geven, ze moeten ze eerst kopen om ze te kunnen weggeven.
dan denk ik dat ze bewust kiezen voor dagkaarten, maar misschien ook bewust voor een dag in het weekend. Dan denk ik dat deze radiostations meer hebben met de classic rock van Guns.
dus, ik zoek er verder weinig achter, gerelateerd aan de kaartverkoop.

Daarbij, weiger ik te geloven dat deze dag nog ver onder de 20.000 dagkaarten zit. Maar gezien er nog geen ticket alert is, ook nog niet boven de 25.000.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Nieuw hier, maar ook maar eens een naampje opgooien... Pennywise? Lijkt mij wel leuk en ik zie nog een groot gapend gat in de tour agenda tussen juni en juli en nog geen NL-data.... Hoop overigens wel dat ze zo weer wat bekend maken... en dan inderdaad volgende week de rest + tijdschema oid
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Stereophonics aangekondigd als special guest bij Kings Of Leon en Snow Patrol in het Zuiderpark, de vrijdag na Pinkpop. Dus waarschijnlijk niet op Pinkpop, helaas.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Stereophonics aangekondigd als special guest bij Kings Of Leon en Snow Patrol in het Zuiderpark, de vrijdag na Pinkpop. Dus waarschijnlijk niet op Pinkpop, helaas.
Wordt nu op zich wel een aardig feestje. Indian Askin er ook bij.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Stereophonics aangekondigd als special guest bij Kings Of Leon en Snow Patrol in het Zuiderpark, de vrijdag na Pinkpop. Dus waarschijnlijk niet op Pinkpop, helaas.

Ik heb Stereophonics laatst in de afas gezien, laat ik het zo zeggen: ik vind ze op plaat een stuk beter.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
In de 013 vond ik ze wel goed. Maar toen hadden ze net ze net Keep The Village Alive uitgebracht. Waar de prachtige I Wanna Get Lost With You en Mr & Mrs. Smith opstonden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Niets gisteren, dus de reeks van dinsdag 10:00 is al doorbroken.
Maar ook vandaag 10:00 en 12:00 niets.
Wellicht volgende week pas weer nieuws dan?

maar, ook stil op de sociale kanalen.
Misschien volgt er dan toch nog iets deze week?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Incubus exclusief naar Tivoli in de week van Pinkpop. Beetje jammer dit!

Stereophonics aangekondigd als special guest bij Kings Of Leon en Snow Patrol in het Zuiderpark, de vrijdag na Pinkpop. Dus waarschijnlijk niet op Pinkpop, helaas.

Deden we nog shotjes voor gemiste acts? Want dan ga ik al weer lekker zo op de woensdag middag. Lunch shotjes, dat breekt zo lekker de week :lol:

Edit: al zie ik nu dat de berichten al van gisteren zijn, maar toch. Kan hier niet altijd up to date blijven heh...
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Niets gisteren, dus de reeks van dinsdag 10:00 is al doorbroken.
Maar ook vandaag 10:00 en 12:00 niets.
Wellicht volgende week pas weer nieuws dan?

maar, ook stil op de sociale kanalen.
Misschien volgt er dan toch nog iets deze week?

Dat vraag ik me dus ook af... Wordt nu toch wel echt tijd dat ze weer wat (of gewoon alles) bekend maken. Las overigens dat Biffy Clyro een show in Nederland geeft maar nog niet zegt waar en wanneer...
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
DennisvdBr wrote:
Niets gisteren, dus de reeks van dinsdag 10:00 is al doorbroken.
Maar ook vandaag 10:00 en 12:00 niets.
Wellicht volgende week pas weer nieuws dan?

maar, ook stil op de sociale kanalen.
Misschien volgt er dan toch nog iets deze week?

Dat vraag ik me dus ook af… Wordt nu toch wel echt tijd dat ze weer wat (of gewoon alles) bekend maken. Las overigens dat Biffy Clyro een show in Nederland geeft maar nog niet zegt waar en wanneer…

Ik vond het al vreemd dat niemand in dit topic dit interview aangehaald heeft... Was het zelf van plan tot ik zag dat jij het zojuist benoemd had.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Imagine Dragons kanshebber voor zaterdag? Eerste(?) festival vandaag aangekondigd.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
rhcp wrote:
Imagine Dragons kanshebber voor zaterdag? Eerste(?) festival vandaag aangekondigd.

Lijken me tegenwoordig toch headliner en die positie heeft Post Malone al.

Zijn die nou ook al headliner ja? Triestig dat die gebakken lucht het zo goed doet...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken