Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

avdb wrote:
Geen idee of dit al ter sprake is gekomen (kreeg het in elk geval niet terug gevonden hier) maar weet iemand of se Black Keys nog een optie kan zijn? Volgens mij zouden ze dit jaar nog naar Europa komen en hun Noord Amerikaanse tour eindigt half mei.

Blijven 2020 in Amerika. Auerbach had in een interview eind 2019 aangegeven enkel in VS te touren voorlopig.

rhcp wrote:
Even terug komend op de Nederlandse namen. Wie verwachten jullie nog meer op de Line-up? Verwacht zeker nog snelle + live band, suzan en freek en racoon en hoop dat het daarbij blijft. Zou snelle en racoon nog wel leuk vinden.

Omdat Snelle al op ParkCity Live Heerlen staat lijkt hij me eerder groot afvaller. Racoon lijken de kleinere festivals aan te doen. Maar weet het nooit he…
Suzan en Freek lijken alleen nog de 21e te kunnen.
Helaas Within Temptation al op Pop on Top Valkenburg, en helaas De Dijk al op Bospop had ik eigenlijk wel op gehoopt. De Staat hebben ook al veel data staan, waaronder de 19e op Rock for People.
Ik zou denken aan Glen Faria, Joe Buck, Diggy Dex. Maar moeilijk te voorspellen verder…

Hoe kom jij steeds bij Glen Faria? Op zijn theatertour in het najaar na treedt die toch helemaal niet op op het moment? Wijst er nog niet op dat die festivals gaat doen. Of heb ik iets gemist?

Snelle zouden ze eigenlijk ook niet moeten missen.

Ik verwacht Raymond van het Groenewoud (I know, niet Nederlands) ook wel ergens op Pinkpop. Donnie zou ook tof zijn.

Ik denk dat Maan weer komt. Die is behoorlijk hot & happening krijg ik het idee. Maan en Floor zijn dat beiden, waarvan die laatste reeds aangekondigd is...

Ik denk dat Maan weer komt. Die is behoorlijk hot & happening krijg ik het idee. Maan en Floor zijn dat beiden, waarvan die laatste reeds aangekondigd is…
aangezien Maan al op Pop on Top Valkenburg staat, lijkt ze me afvaller.
(overigens de 20e staat ze in Hoorn, die dag kan ze sowieso niet)

Welkom in het Pinkpop Topic.
Euhm, beetje rare opmerking?

Wat is het doel van je opmerking?
Is het dat de genoemde namen je niet bevallen of relateer je je niet aan de inhoudt van het gesprek?

ben benieuwd...

Dit is nagenoeg het enige topic waar het zonder ironische ondertoon over Snelle en Racoon kan gaan. Enough said lijkt me.

Dit is nagenoeg het enige topic waar het zonder ironische ondertoon over Snelle en Racoon kan gaan. Enough said lijkt me.
Ik snap niet wat de richting is van je reacties?
Lijkt wel of je het sarcastisch bedoeld richting een serieuze discussie, dus inderdaad zonder ironische ondertoon ja...
Beetje vernederend voor de mensen die wel serieus willen ingaan op deze discussie.

erg misplaatst dus imo...

Afijn jongens, het zijn inderdaad namen die op Pinkpop kunnen staan, net als Dennis’ favoriet Borsato. Het is alleen tekenend voor de staat van het festival dat het in dit topic meer gaat over Snelle, Maan en Borsato dan over kwalitatief sterke namen, of in ieder geval grotere namen. Want die moeten ook nog aangekondigd worden.

Ik snap niet wat de richting is van je reacties?
Lijkt wel of je het sarcastisch bedoeld richting een serieuze discussie, dus inderdaad zonder ironische ondertoon ja…
Beetje vernederend voor de mensen die wel serieus willen ingaan op deze discussie.

erg misplaatst dus imo…

Dat komt omdat zowel Snelle als Racoon serieuze namen (zouden kunnen) zijn voor het Pinkpop affiche...

Ik had het dan ook veel toepasselijker gevonden als hij dit had geplaatst onder jouw suggestie van Donnie met Frans. Dat soort crap heeft natuurlijk helemaal niks met muziek te maken, en zal in andere topics dus ook never nooit niet genoemd worden. Zonde van het typen. Hier in het Pinkpop topic echter kom je er gewoon daadwerkelijk mee op de proppen. Daarmee zet je de deur wagenwijd open voor een beetje spot lijkt me...

Afijn jongens, het zijn inderdaad namen die op Pinkpop kunnen staan, net als Dennis’ favoriet Borsato. Het is alleen tekenend voor de staat van het festival dat het in dit topic meer gaat over Snelle, Maan en Borsato dan over kwalitatief sterke namen, of in ieder geval grotere namen. Want die moeten ook nog aangekondigd worden.

Ieder jaar staan er een aantal Nederlandse namen op Pinkpop, dus het lijkt me niet zo gek om die te bespreken. En dan zijn Snelle en Racoon gewoon grote kanshebbers. Het is niet alsof ze een hele hoge spot gaan innemen he.

Lijkt me een prima dagje, misschien nog Clouseau en Scooter erbij.

Clouseau staat al op ParkCIty Live en lijkt daarmee afvaller voor Pinkpop.
Scooter heeft nog data vrij rond Pinkpop en nog geen NL datum.
Borsato lijkt trouwens aankomende zomer niets te doen...

Users who are viewing this thread