avdb wrote:
Geen idee of dit al ter sprake is gekomen (kreeg het in elk geval niet terug gevonden hier) maar weet iemand of se Black Keys nog een optie kan zijn? Volgens mij zouden ze dit jaar nog naar Europa komen en hun Noord Amerikaanse tour eindigt half mei.
Blijven 2020 in Amerika. Auerbach had in een interview eind 2019 aangegeven enkel in VS te touren voorlopig.
rhcp wrote:
Even terug komend op de Nederlandse namen. Wie verwachten jullie nog meer op de Line-up? Verwacht zeker nog snelle + live band, suzan en freek en racoon en hoop dat het daarbij blijft. Zou snelle en racoon nog wel leuk vinden.
Omdat Snelle al op ParkCity Live Heerlen staat lijkt hij me eerder groot afvaller. Racoon lijken de kleinere festivals aan te doen. Maar weet het nooit he…
Suzan en Freek lijken alleen nog de 21e te kunnen.
Helaas Within Temptation al op Pop on Top Valkenburg, en helaas De Dijk al op Bospop had ik eigenlijk wel op gehoopt. De Staat hebben ook al veel data staan, waaronder de 19e op Rock for People.
Ik zou denken aan Glen Faria, Joe Buck, Diggy Dex. Maar moeilijk te voorspellen verder…