Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Bij St Gallen (25 tm 28 juni / weekand na Pinkpop)
Neu bestätigt fürs #OASG20! PLACEBO | SAM FENDER | MILKY CHANCE | LOCO ESCRITO | MONOLINK | BISHOP BRIGGS | SONS OF THE EAST | MISCHGEWEBE | 5K HD | SKICLUB TOGGENBURG | PSYCHO’N’ODDS | CAMILLA SPARKSSS | WE ARE AVA |SEBASS | BUNGLE BROTHERS | CHEIBE BALAGAN | SLAM POETRY | MORE EATS | URBAN.MOTION.MUSIC.TOUR |TWO & THE SUN | JULIA HEART | TOBIAS JENSEN | DANIEL FIN | GINGER & THE ALCHEMISTS |PA-TEE & P-BEAT | BONDI DJ-SET | GIGOLO ROMANTICO | KID SIMIUS DJ-SET
Ik begin langzaam steeds meer hoop te houden op Placebo....
Sem Fender is wel apart dat hij alleen is aangekondigd voor Hurricane op de 21e. De 20e staat hij in Leicester UK.
Vraag me steeds af of hij dan toch de cancel van afgelopen jaar komt goed maken, 19e kan theoretisch nog?
Milky Chance staat een week voor Pinkpop nog op Bonnaroo en de week na PInkpop op St Gallen, misschien een kanshebber?

edit: aanhankend op dat Sam Fender verhaal... Bombay Bicycle Club alleen aangekondigd op Southside op de 19e, zou wel een kanshebber voor Pinkpop kunnen zijn 20e of 21e?

edit: aanhankend op dat Sam Fender verhaal… Bombay Bicycle Club alleen aangekondigd op Southside op de 19e, zou wel een kanshebber voor Pinkpop kunnen zijn 20e of 21e?
Staan al op DTRH, dus waarschijnlijk niet.

Als je zegt dat Spinvis niet op pinkpop staat omdat het zeur muziek is ben je toch teveel met jezelf bezig. Spinvis kan toch prima op Pinkpop gewoon in de tent? Denk dat de tent rammetje vol staat. Dat het misschien iets beter past bij andere festivals is iets anders.
Maar hoop dat Pinkpop dit soort namen wel blijft boeken voor de afwisseling.

Blijft helaas ijdele hoop vrees ik. Spinvis roept meer aversie op de Frans Bauer kennelijk.

Als je zegt dat Spinvis niet op pinkpop staat omdat het zeur muziek is ben je toch teveel met jezelf bezig. Spinvis kan toch prima op Pinkpop gewoon in de tent? Denk dat de tent rammetje vol staat. Dat het misschien iets beter past bij andere festivals is iets anders.
Maar hoop dat Pinkpop dit soort namen wel blijft boeken voor de afwisseling.

Die is echt heel erg welkom! En aangezien Dennis heeft uitgeteld dat er nogal wat NL namen bij moeten komen, kunnen we gewoon blijven hopen toch? Het zou een van de kwalitatief beste Nederlandse namen in jaren zijn voor Pinkpop...

Ik ben ook pro spinvis !
Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik ook altijd een beetje sceptisch over de act/de muziek was.

Heb me vorig jaar op een brakke morgen toch mee laten slepen op Lowlands, en het was echt magisch mooi ! Echt waar mensen, zou een waardevolle toevoeging zijn voor Pinkpop.

Spinvis is het beste wat Nederland te bieden heeft. Heel gelaagd en muzikaal echt enorm sterk. Nummers als Trein vuur Dageraad en Artis gaan het echt goed doen op het veld.

Zoals gezegd... Ik persoonlijk ben voorstander van (eindelijk) Spinvis op Pinkpop.
Maar ik zie Pinkpop veel eerder grijpen naar Glen Faria, Blanks, Joe Buck, My Baby, Donnie, Ilse DeLange, Miss Montreal, Di-rect, Racoon, Blof, Afrojack of Doe Maar.

Misschien dat Mojo eerder Spinvis op een meer alternatief gericht festival plaatst dan op het meer commerciele Pinkpop?

Zoals gezegd… Ik persoonlijk ben voorstander van (eindelijk) Spinvis op Pinkpop.
Maar ik zie Pinkpop veel eerder grijpen naar Glen Faria, Blanks, Joe Buck, My Baby, Donnie, Ilse DeLange, Miss Montreal, Di-rect, Racoon, Blof, Afrojack of Doe Maar.

Misschien dat Mojo eerder Spinvis op een meer alternatief gericht festival plaatst dan op het meer commerciele Pinkpop?

Ik vraag het je toch weer....

Glenn Faria staat in het najaar in de theaters maar lijkt verder nergens op te treden. Is helemaal geen spoor van enig nieuws mbt festivals.
Heb jij inside info of hoop je het gewoon?

Ik vraag het je toch weer….
een vermoeden van ;)

sterker nog, het had niet veel gescheelt of hij stond er afgelopen jaar met Davina Michelle op het podium. Echter kreeg hij ook de uitnodiging om met Tino in Olympisch Stadion te staan die zelfde dag. Hij koos voor de uitnodiging van Tino Martin.
In een interview laatst gaf hij zelf ook aan zelf ook graag op Pinkpop te staan. Nou is wel tijd voor Flinke Namen...

Deze gedachte vat echt perfect samen waarom Pinkpop ook totaal niet bij mij past. Een festival waar de gemiddelde bezoeker blijer wordt van Direct en Racoon dan van Spinvis… Brrrr!

Ik wordt acuut depressief van Spinvis.

Aansteller

Ik ben recent helemaal into Tame Impala. Ik heb voor de lol even naar de tour gekeken.
Het is wel veel in Amerika. Het is dus niet zeker of dat voor de groep goed aansluit.
Maar ik zie wel dat in het weekend van 20 juni er een gaatje vrij is.
Ik zou zeggen pak jouw kans Pinkpop. Dan heb je mijn weekendticket gegarandeerd.

Ik zie dat een paar pagina's terug men het er al over had.
Ik denk niet dat het onmogelijk is. Misschien wel moeilijk.
Het zou denk ik wel weer heel wat publiek aantrekken.

bcmrmaybe wrote:
Ik wordt acuut depressief van Spinvis.

Ik word acuut depressief van taalfouten.
ik vond het wel een grappige reactie op "Een festival waar de gemiddelde bezoeker blijer wordt van Direct en Racoon dan van Spinvis… Brrrr!".
Want Direct/Racoon of eerder genoemde Snelle is toch meer Pinkpop dan Spinvis, wat eigenlijk ook een nutteloze discussie is. De kans dat Spinvis naar Pinkpop komt lijkt me sowieso nihil, om meerdere redenen. Jammer, helaas...

Der zullen Nederlandse acts komen maar om daar zo'n discussie over te houden vind ik wel ver gaan want dat zijn toch de acts niet waar mensen hun kaarten voor halen want dan gaan ze wel naar een ander festival toe wat goedkoper is in NL

Der zullen Nederlandse acts komen maar om daar zo’n discussie over te houden vind ik wel ver gaan want dat zijn toch de acts niet waar mensen hun kaarten voor halen want dan gaan ze wel naar een ander festival toe wat goedkoper is in NL
Tim Akkerman, gooi ik er toch nog even in... Fijne singer songwriter voor Brightlandstent imo.

Miley Cyrus schijnt ook te gaan touren. Zou ook nog wel een mooie zijn voor op de zaterdag. Of zou die alleen voor een headlinerspot komen?

Ik ben recent helemaal into Tame Impala. Ik heb voor de lol even naar de tour gekeken.
Het is wel veel in Amerika. Het is dus niet zeker of dat voor de groep goed aansluit.
Maar ik zie wel dat in het weekend van 20 juni er een gaatje vrij is.
Ik zou zeggen pak jouw kans Pinkpop. Dan heb je mijn weekendticket gegarandeerd.

Ik zie dat een paar pagina’s terug men het er al over had.
Ik denk niet dat het onmogelijk is. Misschien wel moeilijk.
Het zou denk ik wel weer heel wat publiek aantrekken.

Het is mooi om te blijven dromen. Maar Pinkpop gaat echt Tame Impala niet meer aankondigen...
Als ze deze band hadden waren ze iedereen wel voor geweest. Deze naam zou er namelijk voor zorgen dat veel mensen die naar 1 festival gaat in een jaar misschien voor Pinkpop zou kiezen ipv DTRH of BKS of welk festival dan ook.
Het is namelijk ook niet een naam die zeer regelmatig in Nederland te zien is.

Miley Cyrus schijnt ook te gaan touren. Zou ook nog wel een mooie zijn voor op de zaterdag. Of zou die alleen voor een headlinerspot komen?
Week voor Pinkpop nog Bonnaroo.
Denk dat het voor Europa pas eind augustus gaat worden.

Ik heb trouwens een onderbuikgevoel voor nieuws vandaag van Pinkpop....

Users who are viewing this thread