gesp wrote:
RubenFrusciante wrote:
gesp wrote:
Frenna staat niet op stage 4 hoor, rijgt de ene hit aan de ander. Heeft vorig jaar in Nederland de meeste albums verkocht en gestreamd, edison popprijs gewonnen en speelt met liveband.
Haha heb die mafkees een keer in Lloret in een club gezien, die zong zonder te overdrijven 2 woorden per refrein, dan was Boef nog 10x beter.
Zal wel niet relevant zijn voor een festivalshow natuurlijk, al vind ik dat je artiest gewoon altijd je best moet doen, en deze luie zak deed echt helemaal niks.
Was jij niet diegene die enkele weken terug iemand die zijn mening gaf over hypocrisie aansprak en dat het irritant was acts waar je zelf niet veel aan vindt de hele tijd af te kraken??
Nou ik zeg ook gewoon dat ik verwacht dat hij dit niet doet op een festivalshow en dat dus echt wel beter zal zijn.
Maar lijkt me dat ik mijn eigen ervaring, die ook nog eens over iets niet muziek-gerelateerds als Lloret gaat, met een kleine korrel zout mag geven, of heb je dat liever niet?
Misschien had ik het duidelijker moeten verwoorden, “zal wel niet relevant voor een festival zijn” slaat op mijn ervaring met hem in Lloret, ik verwacht hem op een muziekfestival dus veel beter.