Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Staat een mooie naam in dat nieuwsbericht.

Laat dat nu net zijn wat zij gemeen hebben met The Last Internationale. Deze New Yorkse band levert sinds 2008 namelijk Rock met een hoofdletter R en draait hun hand niet om voor kritiek op de maatschappij in hun sterke lyrics. Die thematiek in hun songs is niet het enige dat de band linkt met de rocklegendes van Rage Against The Machine

:-P

Ellie Goulding is een toffe toevoeging imo. Al had ik die op de zaterdag verwacht. Die zaterdag blijft echt behoorlijk leeg.

Ik neem aan dat Ellie Goulding dan Noord afsluit (en NBT daarvoor).
Mainstage Kensington - TOP - RHCP.

Blijf het een bijzondere strategie van namen droppen vinden. Ellie Goulding is dan wel van een aardig formaat, maar die andere namen hadden toch makkelijker een bulkaankondiging kunnen zijn

voor de volledigheid

Vrijdag
Red Hot Chilli Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // 5SOS // Keane // Lost Frequencies – live // Ellie Goulding // Balthazar // Supergrass // Frenna Deluxe // Querbeat // JC Stewart // Elle Hollis

Zaterdag
Post malone // Marshmello // Ragn’n’Bone Man // Crowded House // Deftones // Chef’Special // James Arthur // Floor Jansen // Liam Payne // Mabel // Danny Vera // Joost // Frank Carter & The Rattlesnakes

Zondag
Guns n’ Roses // Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // Gojira // Dermot Kennedy // The Pretty Rechless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // The Last Internationale

Iemand die een inschatting kan maken van de podiumverdeling van die vrijdag? Die dag is echt sterk voor Pinkpop...

The Last Internationale is toch eigenlijk een hele onopvallende, niet zo bijzondere rockband. Waarom staan die zo vaak op grote festivals. Hoeveelste keer Pinkpop al?

Iemand die een inschatting kan maken van de podiumverdeling van die vrijdag? Die dag is echt sterk voor Pinkpop…
ik denk
mainstage : Keane - 5SOS - Kensington - TOP - RHCP
IBA : Frenna Deluxe - Supergrass - Balthazar - Ellie Goulding - Nothing But Thieves
Brightlands : Elle Hollis - JC Stewart - Lost Frequencies/ +2
Stage 4 : Querbeat / +3

Vrijdag
Red Hot Chilli Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // 5SOS // Keane // Lost Frequencies – live // Ellie Goulding // Balthazar // Supergrass // Frenna Deluxe // Querbeat // JC Stewart // Elle Hollis

Main: 5SOS - Kensington - TOP - RHCP
Noord: Keane - NBT - Ellie Goulding
Brightlands: Elle Hollis - Supergrass - Lost Frequencies - Balthazar
Stage 4: Queerbeat (da's een carnavalsact?) - JC Stewart - Frenna

Querbeat past als 13-koppige band letterlijk niet eens op het podium van stage 4..

"Querbeat is een Duitse brassband, die actief is in het carnaval van Keulen en populair werd bij een mix van carnaval-liedjes en samba-ritmes. Sinds 2016 schrijft en speelt de band eigen nummers".

Of dit "past" is m.i. sowieso vrij discutabel.

Frenna staat niet op stage 4 hoor, rijgt de ene hit aan de ander. Heeft vorig jaar in Nederland de meeste albums verkocht en gestreamd, edison popprijs gewonnen en speelt met liveband.

Frenna staat niet op stage 4 hoor, rijgt de ene hit aan de ander. Heeft vorig jaar in Nederland de meeste albums verkocht en gestreamd, edison popprijs gewonnen en speelt met liveband.

Wist ik niet, maar dan klopt mijn inschatting zeker niet. Misschien maar eens in verdiepen dan.

Die vrijdag is idd niet mis!

Ik vraag me echt af wat ze met die zaterdag gaan doen. Moeten echt wat grote namen bij. Maar wie past en kan daar nog?

eloelo wrote:
Iemand die een inschatting kan maken van de podiumverdeling van die vrijdag? Die dag is echt sterk voor Pinkpop…

ik denk
mainstage : Keane – 5SOS – Kensington – TOP – RHCP
IBA : Frenna Deluxe – Supergrass – Balthazar – Ellie Goulding – Nothing But Thieves
Brightlands : Elle Hollis – JC Stewart – Lost Frequencies/ +2
Stage 4 : Querbeat / +3

Zoveel namen en zo weinig wat ik zou willen zien. Alleen Supergrass en Balthazar.

Maar objectief wel mooi gedaan voor de doelgroep!

Users who are viewing this thread