Ik verwacht trouwens niet dat Nothing But Thieves IBA afsluit. Rock Werchter 2019 nog 2de op Mainstage. Zijn ze zoveel groter geworden om dan op Pinkpop IBA af te sluiten?
het punt is de volgorde op de site, normaal gesproken klopt die doorgaans wel met de topdownprogrammering...
De site staat duidelijk opgedeeld van : vrijdag / zaterdag / zondag, waarbij volgens mij dezelfde regel (dus vrijdag-zaterdag-zondag) in het zelfde tijdslot/stage hoort. Dat klopt voorgaande jaren ook wel. Vandaar Nothing But Thieves gelijke hoogte met Paak, ik denk dus afsluiter IBA.
Waar ik alleen niet geheel uit kom is met de zaterdag.
Nou weet ik niet of dat komt door Marshmello en dat daardoor alles 1 pot/stage hoger komt te staan?
Nou kan dat betekenen dat Rag N Bone man IBA/Noord staat, echter stond hij dat vorige keer ook en verwacht ik een hogere spot. Waar hij ook niet lijkt te passen bij de IBA namen van die dag maar juist meer aansluit in de Mainstage programmering?
Maar zo staat het nu op de site,
met achter de -> de stage die ik zelf denk?
RHCP / Post Malone-Marshmello / GnR -> Mainstage
TOP / ??? / Volbeat -> Mainstage
NBT / ??? / Anderson .Paak -> IBA
??? / Rag N Bone / ??? -> Mainstage of IBA
Kensington / Crowded House / Disturbed -> Mainstage
5SOS / ??? / Zara Larsson -> IBA
??? / Chef’Special / ??? -> Mainstage of IBA
Keana / Deftones / ??? -> Mainstage of IBA
Lost Frequencies / ??? / Gojira -> Brightlands
??? / James Arthur / ??? -> Brightlands of Stage 4
??? / Floor Jansen / ??? -> IBA of Brightlands
??? / Liam Payne / The Pretty Reckless -> Brightlands
??? / ??? / Of Monsters and Men -> IBA
Supergrass / ??? / ??? -> IBA
Balthazar / Mabel / Marcus King -> IBA of Brightlands
??? / Joost / ??? -> Brightlands of IBA
??? / Frank Carter / Inhaler -> IBA of Brightlands
??? / Danny Vera / ??? -> Mainstage of IBA
JC Stewart / ??? / Dermot Kennedy -> Brightlands (of Stage 4)
Elle Hollis / ??? / ??? -> Brightlands
Nou moet ik zeggen, ik heb nog niet vol overtuiging echt verwachtingen in Stage 4 gezet. Daar kan misschien nog een verschuiving inzitten.