Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ik had stiekem ergens nog Nightwish verwacht. Ik zie Floor niet echt als festivalact solo. Aangezien ze vooral de iets uitgekledere After Forever, ReVamp en Nightwish dingen doet. Buiten de nummers van Beste Zangers.

voor de volledigheid

Vrijdag
Red Hot Chilli Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // 5SOS // Keane // Lost Frequencies – live // Supergrass // Balthazar // JC Stewart // Elle Hollis

Zaterdag
Post malone // Marshmello // Ragn’n’Bone Man // Crowded House // Chef’Special // Deftones // James Arthur // Floor Jansen // Liam Payne // Mabel // Joost // Frank Carter & The Rattlesnakes // Danny Vera

Zondag
Guns n’ Roses // Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // Gojira // The Pretty Rechless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // Dermot Kennedy

nog de afsluiter Noord en sub main open op zaterdag?

Floor Jansen op de zaterdag?!
Was logischer geweest op de zondag imo.
Klopt, maar er moeten wel kaarten worden verschoven. Daarom op zich een logische zet om haar op zaterdag neer te zetten (net als de andere toevoegingen).

Floor Jansen is een mooie toevoeging. Tof voor haar dat ze deze aandacht nu krijgt en daarmee de metalmuziek in haar kielzog. Een boeking waar ik blij mee zou zijn als ik Pinkpop ganger.

Yeah naast Chef Special gister vandaag Floor Jansen bevestigd. Een niet uitverkochte Pinkpop is prima, beter zelfs is het wat rustiger en niet te druk.

Joost is zeker ook een toffe toevoeging. Die maakt overal een feestje van.
Floor was logischer op de zondag geweest maar alsnog ook zeker een topboeking.
Zaterdag voor mij alsnog niet sterk genoeg voor een dagticket maar het wordt wel al beter.

Wie is dat eigenlijk Joost, werkelijk geen idee.

Waar moet ik naar luisteren om die te leren kennen? Nooit van gehoord, behalve dat ik de naam wel eens hier en daar zag langskomen..

Waar moet ik naar luisteren om die te leren kennen? Nooit van gehoord, behalve dat ik de naam wel eens hier en daar zag langskomen..
Heeft vorig jaar o.a. op Lowlands, Pukkelpop & Zwarte Cross gestaan. Staan wat live-registraties van op YouTube.

Ik heb zelf helemaal niks met Nightwish (en het genre in het algemeen) en ik ken niks van haar solo, maar gelet op de reacties en het feit dat ze de popprijs won, wel een goede boeking, I guess. Puur persoonlijk wordt de dag voor mij alleen leuker door Joost (betekent wel al dat ik 4 acts zou willen zien).

DennisvdBr wrote:

Heeft vorig jaar o.a. op Lowlands, Pukkelpop & Zwarte Cross gestaan. Staan wat live-registraties van op YouTube.

Quote je nou songteksten ;-)?

Joost breekt inderdaad wel een tent af.

Jesper wrote:

DennisvdBr wrote:

Quote je nou songteksten ;-)?

Joost breekt inderdaad wel een tent af.
Hahaha je hebt me door! Maakt het wel makkelijk te onthouden

Ik heb zelf helemaal niks met Nightwish (en het genre in het algemeen) en ik ken niks van haar solo, maar gelet op de reacties en het feit dat ze de popprijs won, wel een goede boeking, I guess. Puur persoonlijk wordt de dag voor mij alleen leuker door Joost (betekent wel al dat ik 4 acts zou willen zien).

Good for you. Nog steeds elk jaar met de vrienden mee naar Landgraaf omdat je ze maar niet overtuigd krijgt een keer ergens anders te gaan kijken. Ik hoop dat je een mooi spoorboekje bij elkaar krijgt!

@Oasiss

Floor speelt solo ook veel werk van Nightwish, After Forever en natuurlijk de nummers uit Beste Zangers. Ze is echt een fantastische zangeres, denk dat jij het optreden ook wel kan waarderen.

@DennisvdBr

[video]https://www.youtube.com/watch?v=GL7avWJOejE[/video]

Oasiss wrote:

Good for you. Nog steeds elk jaar met de vrienden mee naar Landgraaf omdat je ze maar niet overtuigd krijgt een keer ergens anders te gaan kijken. Ik hoop dat je een mooi spoorboekje bij elkaar krijgt!

Ik heb het nog niet opgegeven ;-). Joost staat ook op Werchter.

ah...

Nou, hopnlijk staat die idd in een tent, dan ben ik bij een andere stage ;)

Hoe moet ik hem inschatten, Stage 4 of Brightlands?

ah…

Nou, hopnlijk staat die idd in een tent, dan ben ik bij een andere stage
1f609.svg

Hoe moet ik hem inschatten, Stage 4 of Brightlands?

Ik denk zelf wel Brightlands.

Users who are viewing this thread