Oasiss wrote:
Indiaantje89 wrote:
Oasiss wrote:
roluf wrote:
Timmetje wrote:
Ga het morgen ff bekijken. Interessant is het sowieso.
Wat gewoon opvalt is dat elk argument waarom ze PP had kunnen headlinen wordt weggewuifd. Grammys, uitverkochte zalen, aantal hits, aantal streams, headlineslots op andere grote festivals etc etc. Niks is genoeg.
Vandaar dat ik me afvraag wanneer ze voor jou of Dennis wel headlinewaardig zou zijn.
Ik kan je wel vertellen waarom Billy nog niet kan headlinen. Dat heeft vorig jaar namelijk iedereen op Lowlands gezien. Goed optreden, goede nummers, uitstekende performence. Maar toch echt nog te weinig “goed” materiaal om een headline show te kunnen dragen
Ik weet niet hoe zinvol het is om deze discussie weer aan te zwengelen, maar volgens mij heeft Tim echt heel wat goede argumenten genoemd.
– ze verkoopt alles uit (had ze in België ook gedaan, maar het is inderdaad beter om een alu-hoedje op te zetten en te verkondigen dat het is verplaatst omdat de Belgen haar niet kunnen pruimen). Ziggo Dome binnen recordtijd uitverkocht, kaartjes op Swap gaan in een zucht voor 100 eu weg.
– ontzettend veel streams
– zo ongeveer alle grammys mee naar huis genomen
– scoort hit na hit
– headlinet elders net zo goed
– als 18-jarige gevraagd voor een James Bond themesong
Met het werk dat ze heeft kan ze makkelijk net zo lang spelen als Mumford & Sons of Kings of Leon in het verleden. Denk niet dat Post Malone veel langer gaat spelen.
Enige argument tegen is inderdaad ze pas 1 (echt) album heeft uitgebracht. Zou tegelijkertijd juist een argument voor kunnen zijn. Durf het eens aan en kom niet pas aan met haar een headlinepositie aan te bieden als iedereen dat al meermaals heeft gedaan.
Wat heeft dat nu weer met “alu-hoedje” te maken? Feit was dat er niet genoeg kaarten verkocht waren op dat moment om het Sportpaleis uit te verkopen.
Feit is ook dat het niet daarvoor is verplaatst en ik letterlijk hier iets heb gelezen in de trant van “of geloof je werkelijk dat is verplaatst omdat er meerdere evenementen tegelijk waren”. Ik ben er absoluut van overtuigd dat ze ook die dag in Werchter had uitverkocht. Al was het alleen dat er vanuit NL voldoende fans waren die dan ook wel daarheen waren gegaan.
Dat het niet, zoals op veel plekken, binnen een of enkele minuten uitverkoopt, betekent niet dát het niet uitverkoopt.
Ach kom, het is algemeen geweten dat “te weinig politie” een flauw excuus is voor een tegenvallende ticketverkoop.