Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr wrote:
ah…

Nou, hopnlijk staat die idd in een tent, dan ben ik bij een andere stage
1f609.svg

Hoe moet ik hem inschatten, Stage 4 of Brightlands?

Ik denk zelf wel Brightlands.
Moet dat tot mijn spijt ook wel toegeven. Minimaal Brightlands, zelf. Zou me ook niks verbazen als hij de mainstage opent of iets dergelijks. De beste jongen brengt gewoon veel volk op de been (al weet je maar nooit hoe dat op Pinkpop gaat vallen).

Ik denk zelf dat het ook veel beter tot zijn recht komt in de (Brightlands) tent en anders eventueel op Noord. Main stage zou ik niet echt passend vinden (al staat ie daar kennelijk op Werchter wel).

Ik denk zelf dat het ook veel beter tot zijn recht komt in de (Brightlands) tent en anders eventueel op Noord. Main stage zou ik niet echt passend vinden (al staat ie daar kennelijk op Werchter wel).
Joost stond ook op Pukkelpop op de Main Stage. Is heerlijk om zo vroeg op de dag even wakker geschud te worden, zeker in de middag aan de main waar de sfeer toch doorgaans het minste is. Lukte hem heel goed op PKP!

Main kan zomaar een pop-dagje worden. Dan zowel in de tent (Frank Carter etc) en op Noord (Deftones) wat hardere namen. Wel raar dat ze 5SOS en Liam Payne niet op dezelfde dag zetten trouwens. Enige leuke naam deze drop is Joost.

Ik durf er toch wel op te gokken dat Danny Vera de Main opent op zaterdag. Waar Joost staat mag Joost weten, die ken ik (nog) niet...

Ik durf er toch wel op te gokken dat Danny Vera de Main opent op zaterdag. Waar Joost staat mag Joost weten, die ken ik (nog) niet…
ik hoop in ieder geval op Danny Vera als main opener.
Gezien zijn in de lucht geschoten populariteit, alle zalen uitverkocht (incl AFAS) en de booming spot in de top2000, verwacht ik dat ook wel.

Ik begrijp de hype rondom Danny Vera niet helemaal, maar lijkt mij inderdaad ook wel voor de hand liggend dat hij mainstage opent.

Timmetje wrote:
Floor Jansen op de zaterdag?!
Was logischer geweest op de zondag imo.

Juist niet. Die zondag staat al vol met hardere namen.
precies, Pinkpop doet dat juist goed door de genre's over de dagen uit te spreiden en als het goed is gaan we dat ook terug zien met de verdeling Main/Stage4 en IBA/Brightlands.

edit: dit dus ;)
Liever op zaterdag. Op die andere dagen loop je het risico op een clash…

Paddy wrote:

Timmetje wrote:

precies, Pinkpop doet dat juist goed door de genre’s over de dagen uit te spreiden en als het goed is gaan we dat ook terug zien met de verdeling Main/Stage4 en IBA/Brightlands.

Op dit moment staat er in het genre van Post Malone eigenlijk nog niets anders op die zaterdag.... om die dagtickets te verschuiven zijn er nog wel wat soortgelijke acts nodig op de za.

DennisvdBr wrote:

Paddy wrote:

Timmetje wrote:

precies, Pinkpop doet dat juist goed door de genre’s over de dagen uit te spreiden en als het goed is gaan we dat ook terug zien met de verdeling Main/Stage4 en IBA/Brightlands.

Op dit moment staat er in het genre van Post Malone eigenlijk nog niets anders op die zaterdag…. om die dagtickets te verschuiven zijn er nog wel wat soortgelijke acts nodig op de za.

Als je de namen per genre niet wat verdeelt, ga je geen weekendtickets verkopen, omdat dan voor velen alle namen, die ze willen zien, op 1 dag staan. (en er zal nog wel wat pop bijkomen hoor die zaterdag, maar die rock/metalnamen moeten er ook zijn voor de liefhebbers daarvan, die anders een dag staan te niksen.

Dan ben je een jaar te laat, Joost was afgelopen jaar al camping entertainment
echt??

nou, in dat geval mag Janse Bagge ook wel de campingtainment van vorig jaar doorzetten naar de Pinkpop-lineup!

wild gokje?

vrijdag
mainstage
Balthazar - Keane - Kensington - Twenty One Pilots - Red Hot Chili Peppers
IBA Parkstadstage / Noord
??? - ??? - Supergrass - 5sos - Nothing But Thieves
Birghtlandstent
Elle Hollis - ??? - ??? - JC Stewart - Lost Frequenties
( ??? 4 x Stage 4 en 1x Garden of Love )

zaterdag
mainstage
Danny Vera - Chef' Special - Crowded House - Rag N Bone Man - Post Malone - Mershmello
Frank Carter - Liam Payne - Floor Jansen - Deftones - ???
Birghtlandstent
??? - Joost - Mabel - James Arthur - ???

zondag
mainstage
??? - ??? - Disturbed - Volbeat - Guns N Roses
Dermot Kennedy - Inhaler - Of Monsters and Men - Zara Larson - Anderson Paak
Birghtlandstent
The Marcus King Band - The Pretty Reckless - ??? - ??? - Goijra

ontbreken volgens mij nog circa 26 namen??

wild gokje?

vrijdag
mainstage
Balthazar – Keane – Kensington – Twenty One Pilots – Red Hot Chili Peppers
??? – ??? – Supergrass – 5sos – Nothing But Thieves
Birghtlandstent
Elle Hollis – ??? – ??? – JC Stewart – Lost Frequenties

zaterdag
mainstage
Danny Vera – Chef’ Special – Crowded House – Rag N Bone Man – Post Malone – Mershmello
Frank Carter – Liam Payne – Floor Jansen – Deftones – ???
Birghtlandstent
??? – Joost – Mabel – James Arthur – ???

zondag
mainstage
??? – ??? – Disturbed – Volbeat – Guns N Roses
Dermot Kennedy – Inhaler – Of Monsters and Men – Zara Larson – Anderson Paak
Birghtlandstent
The Marcus King Band – The Pretty Reckless – ??? – ??? – Goijra

ontbreken volgens mij nog circa 26 namen??
Joost mainstage zou ik ook niet van verschieten, was op Pukkelpop een enorm succes. Rock Werchter heeft hem ook op mainstage dit jaar.

Users who are viewing this thread