Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Wat ik net zit te bedenken is dat het ook AC/DC zou kunnen zijn. Dat zou me dan wel een stunt wezen…. Die staan bijna nooit op festivals. Maar ja, gaan die überhaupt nog wel op tour volgend jaar
2753.svg

Lijkt me sterk. Alle geruchten rondom een tour met oud-leden waaronder met Chris Slade gaat al een poos de rondte. Chris Slade heeft echter zojuist een tour aangekondigd met The Chris Slade Timeline voor 2020. Zit in mei nog in Zwitserland, lijkt me sterk dat er daarna opeens een tour met AC\DC komt.

Wat ik net zit te bedenken is dat het ook AC/DC zou kunnen zijn. Dat zou me dan wel een stunt wezen…. Die staan bijna nooit op festivals. Maar ja, gaan die überhaupt nog wel op tour volgend jaar
2753.svg
als ze aankondigen zal het deze maand moeten zijn.
en dat verwacht ik nog steeds wel, dat die tour komt.
FOH engineer heeft het min of meer bevestigd op tour te gaan met AC/DC.
Er zijn een aantal nieuwe tracks opgenomen.
Het is alleen geen act die je zo maar aan festivals verbind, minstens 1 moet wel lukken. Ben voor NL alleen bang dat het "gewoon" Gelredome of Goffertpark gaat worden.

en niet te vergeten... Zegut heeft ze ook al voorspelt

Zouden ze niet gewoon wachten totdat de PJ Ziggo show is uitverkocht? En dan bekend maken dat ze ook op Pinkpop staan?

Ik heb het al eerder geroepen, ik zie RATM nog wel komen (hoop ik dan)

Zou me niets verbazen als het uiteindelijk toch Justin Timberlake of anders Robbie Williams wordt.

PJ wrote:
2753.svg

Lijkt me sterk. Alle geruchten rondom een tour met oud-leden waaronder met Chris Slade gaat al een poos de rondte. Chris Slade heeft echter zojuist een tour aangekondigd met The Chris Slade Timeline voor 2020. Zit in mei nog in Zwitserland, lijkt me sterk dat er daarna opeens een tour met AC\DC komt.

Chris Slade was drummer van 1989 tot en met 1994 en van 2015 tot (?). Het wordt meer dan waarschijnlijk 'gewoon' weer Phil Rudd achter de drums.

Chris Slade was drummer van 1989 tot en met 1994 en van 2015 tot (?). Het wordt meer dan waarschijnlijk ‘gewoon’ weer Phil Rudd achter de drums.
correct...

en Rudd was er ook al bij in Vancouver bij de opname vorig jaar

Ben een beetje het spoor bijster van welke geruchten er nu actueel (en betrouwbaar) zijn, en welke niet (meer)…

Tijdje geleden was het een erg hardnekkig gerucht, vanuit meerdere bronnen, dat RHCP de enige gitarenheadliner zou zijn, en dat er nog een popact voor de zondag zou komen. Meest genoemde naam was toen Timberlake. Daarna waren er ineens vanuit meerdere bronnen concrete Pearl Jam aanwijzingen. Die lijken nu toch niet te komen, waardoor er hier wordt doorgeschakeld met namen als GnR en AC/DC. Wat is er met dat popact gerucht gebeurt dan?

Je vergeet Coldplay nog.. alle favorieten zijn wel langs gekomen.

Je krijgt toch sterk de indruk dat kleine beetjes informatie sterk worden opgeklopt en er maar wat wordt gepapegaaid.

Voor popact is 5SOS nog in de running, maar die wordt voornamelijk genegeerd hier. Wordt wel steeds waarschijnlijker als andere acts afhaken (Pearl Jam) of elders staan (The Killers, McCartney, 21 Pilots).

Wat Gesp zeg klopt inderdaad. De meest waarschijnlijke bovenkant van het affiche lijkt op dit moment inderdaad:

RHCP - POST MALONE - FIVE SECONDS OF SUMMER

Anders gewoon volbeat doorschuiven , lijkt me prima plan ! Lekker een lange set spelen met wat vuurwerk ?

Wat Gesp zeg klopt inderdaad. De meest waarschijnlijke bovenkant van het affiche lijkt op dit moment inderdaad:

RHCP – POST MALONE – FIVE SECONDS OF SUMMER

En die mening deel ik dus TOTAAL niet. 5SOS is bij lange na geen headliner materiaal. Daar kunnen de meningen normaliter natuurlijk over verschillen, maar het lijkt me redelijk bezopen dat zij de festivalafsluiter zijn op de dag waarop Volbeat (die het natuurlijk ook niet is, maar op alle fronten wel geschikter is dan 5SOS) in dat geval 'slechts' sub staat...

5SOS als headliner is even belachelijk als Volbeat. Volbeat trouwens, staan imo sowieso al veel te hoog op het affiche. Voor Pinkpop wel logisch, maar wat een parodie op een rockband.

Everyknight wrote:
Chris Slade was drummer van 1989 tot en met 1994 en van 2015 tot (?). Het wordt meer dan waarschijnlijk ‘gewoon’ weer Phil Rudd achter de drums.

correct…

en Rudd was er ook al bij in Vancouver bij de opname vorig jaar

Zozo is dhr rudd weer op het rechte pad.....?

Faith No More zet er nog ff wat UK data bij 10, 11, 15 en 16 juni
Hellfest was al 20 juni.
Kan me voorstellen dat ze 21 juni op Graspop staan.
Hoop dat ze 19 juni op Pinkpop staan.
Maar dat zou dan wel de Noord-headliner zijn. Waarmee TOP doorgestreept kan worden?
(imo liever FNM dan TOP trouwens)

Zouden ze niet gewoon wachten totdat de PJ Ziggo show is uitverkocht? En dan bekend maken dat ze ook op Pinkpop staan?

Ik heb het al eerder geroepen, ik zie RATM nog wel komen (hoop ik dan)
Nope, er staat al een tweede show klaar in de systemen bij Ticketmaster. Denk niet dat ze én twee keer Ziggo en dan nog eens PP er bovenop doen.

Faith No More zet er nog ff wat UK data bij 10, 11, 15 en 16 juni
Hellfest was al 20 juni.
Kan me voorstellen dat ze 21 juni op Graspop staan.
Hoop dat ze 19 juni op Pinkpop staan.
Maar dat zou dan wel de Noord-headliner zijn. Waarmee TOP doorgestreept kan worden?
(imo liever FNM dan TOP trouwens)

In 2015 was FTM geen Noord (toen nog 3FM stage) afsluiter. Toen stonden ze voor Slash.
Hoeven dus niet per se de afsluiter te zijn.

Desalniettemin kan TOP sowieso wel doorgestreept worden denk ik.

RHCP – POST MALONE – FIVE SECONDS OF SUMMER
Ik wil wel een wedje leggen dat PP die laatste headliner deelt met Graspop..... Daar moet ook nog wat bij en is in hetzelfde weekend....

Die zie ik niet komen. Maar GnR of AC/DC kunnen zowel op PP als Graspop staan als je het mij vraagt....

Users who are viewing this thread