Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
ik zie nu pas dat deze reactie van gebruiker Set komt…

Kan dus wel de prullenbak in!! Vorige reacties waren ook vette onzin

Ik heb even op efestivals gezocht om welke reacties het gaat, maar ik zou hem niet zo snel wegstrepen eigenlijk.
Komen heel erg overeen met wat is gebeurt en wat ik van mijn bron (heel dicht bij het vuur) heb meegekregen.
En daarbij heb ik het over de volgende reacties van Set.
- Geen JT (wel degelijk geprobeerd, aldus mijn bron)
- Volbeat geen headliner (ook voor de Volbeat show al bevestigd vanuit mijn bron)
- De naam FF is vanuit mijn bron ook gevallen, al weet ik niet of dat echt al 'onderhandelingen' waren.
- PJ was geboekt voor Pinkpop samen met Ziggo, maar PP gecancelled (Aldus mijn bron. Vanuit welke kant het gecancelled is, weet ik niet)
- Er wordt nog geprobeerd een laatste headliner binnen te slepen (Aldus mijn bron geen ACDC, al zit dat wel in de goede denkrichting. Welke band het wél is, weet ik niet. een Back-up headliner staat al gereed. Wat dus ook overeenkomt met zijn eerdere 'An other band will be added as Headliner.' en 'An other headline-worthy band is already booked. ')

Ik neem hem dus wel serieus, of over welke reactie heb jij het met 'vette onzin'?
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Ik probeer vrijwel dagelijks informatie los te peuteren, tot nu toe zonder succes ;)
Zal het meteen hier delen als ik iets hoor.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Indiaantje89 wrote:
Mij lijkt Dido een heel toffe boeking voor in de tent.

met Eminem?

of bedoel je je tentje op de camping
1f61b.svg
Eminem mag altijd meekomen. En in mijn tent.. nee hoor... Ik vind haar oprecht een goede muzikant. Hits als White Flag, Thank You, Here With Me etc.. maar ook heel veel platen van haar zijn heel vet geremixed door trance dj's waardoor ik best veel van haar werk ken. Haar stem ligt me wel.
.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Dido is juist zo'n act die ik op een festival meepak omdat ze goede hits en een fijne stem heeft maar waar ik nooit een kaart voor jou kopen als ze een zaalshow heeft. Zou een fijne toevoeging zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
DennisvdBr wrote:
ik zie nu pas dat deze reactie van gebruiker Set komt…

Kan dus wel de prullenbak in!! Vorige reacties waren ook vette onzin


Ik heb even op efestivals gezocht om welke reacties het gaat, maar ik zou hem niet zo snel wegstrepen eigenlijk.
Komen heel erg overeen met wat is gebeurt en wat ik van mijn bron (heel dicht bij het vuur) heb meegekregen.
En daarbij heb ik het over de volgende reacties van Set.
– Geen JT (wel degelijk geprobeerd, aldus mijn bron)
– Volbeat geen headliner (ook voor de Volbeat show al bevestigd vanuit mijn bron)
– De naam FF is vanuit mijn bron ook gevallen, al weet ik niet of dat echt al ‘onderhandelingen’ waren.
– PJ was geboekt voor Pinkpop samen met Ziggo, maar PP gecancelled (Aldus mijn bron. Vanuit welke kant het gecancelled is, weet ik niet)
– Er wordt nog geprobeerd een laatste headliner binnen te slepen (Aldus mijn bron geen ACDC, al zit dat wel in de goede denkrichting. Welke band het wél is, weet ik niet. een Back-up headliner staat al gereed. Wat dus ook overeenkomt met zijn eerdere ‘An other band will be added as Headliner.’ en ‘An other headline-worthy band is already booked. ‘)

Ik neem hem dus wel serieus, of over welke reactie heb jij het met ‘vette onzin’?

Als jou bron zegt dat het geen AC/ DC is maar we wel in die richting moeten denken dan blijft er maar 1 andere over.
GnR.
En ik vraag me dan echt af wie die back up headliner is voor het geval het eerste niet door zou gaan. Zal iets zijn wat het "net niet" is.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Dido is juist zo’n act die ik op een festival meepak omdat ze goede hits en een fijne stem heeft maar waar ik nooit een kaart voor jou kopen als ze een zaalshow heeft. Zou een fijne toevoeging zijn.
Dat vooral ja.. ze was recentelijk nog in de AFAS Live.. Had er ook geen zin om voor af te reizen. Maar op een festival lijkt me het een prima act, en weer eens wat anders.
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
Die kant lijkt het - vanuit de geruchten - nu inderdaad wel op te gaan. Al weet ik niet waar die geruchten begonnen zijn.
Hierdoor durf ik er eerlijk gezegd geen geld op te zetten, misschien dat er nog een verrassing uit de hoge hoed wordt getoverd?
Ik blijf optimistisch :)

De naam GnR heb ik nog niet horen vallen. Ik ga straks eens even lopen vissen!

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Timmetje wrote:
Dido is juist zo’n act die ik op een festival meepak omdat ze goede hits en een fijne stem heeft maar waar ik nooit een kaart voor jou kopen als ze een zaalshow heeft. Zou een fijne toevoeging zijn.

Dat vooral ja.. ze was recentelijk nog in de AFAS Live.. Had er ook geen zin om voor af te reizen. Maar op een festival lijkt me het een prima act, en weer eens wat anders.
Had wel een kaart gekocht voor Brussel begin dit jaar.
Prima concert. Goede band en zingen kan ze uitstekend.
Kan zo op PP. Niets mis mee..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Als headliner 3 nu niet GnR, Robbie Williams, Timberlake of 5SOS is ben ik iig het spoor bijster.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
En ze hebben dus al een back up headliner. Die zal dan nu wel als sub geboekt zijn maar wordt doorgeschoven als GnR niet lukt :wink:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Wat moeten we hiervan denken......
https://www.viagogo.de/Konzert-Tickets/Hard-Rock-Metal/AC-DC-Karten?AffiliateID=49&adposition=1t1&PCID=PSDEGOOKONACDCC129231EFF5&AdID=399433364288&MetroRegionID=&psc=%2c&ps=%2c&ps_p=0&ps_c=2037226457&ps_ag=72138476815&ps_tg=kwd-829648667224&ps_ad=399433364288&ps_adp=1t1&ps_fi=%2c&ps_li=%2c&ps_lp=1004437&ps_n=g&ps_d=c&gclid=EAIaIQobChMIxuGtyOiY5gIVTed3Ch0IsQd6EAAYASAAEgIt8PD_BwE
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Wat we daarvan moeten denken? Dat iemand een domme fout gemaakt heeft. Op Maryland Deathfest staat (natuurlijk) niet AC/DC zelf, maar een tribute-act (ACxDC).
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
En ze hebben dus al een back up headliner. Die zal dan nu wel als sub geboekt zijn maar wordt doorgeschoven als GnR niet lukt ?

Voor mijn gevoel zijn de backup headliners al op de vrijdag en zaterdag geplaatst..

Zou de boeking van Guns N' Roses wel snappen maar dat hoeft van mij toch ook echt niet: vergane glorie en de reüniehype is wel weg. Zou RHCP - Post Malone - GNR zelfs vrij zwak vinden, helemaal als je ziet wat er in de buurt is tijdens Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ze zijn natuurlijk bij Mojo wel in het mes gelopen met Coldplay. Daardoor Post Malone al noodgedwongen gepushed.
Er is natuurlijk wel op meerdere paarden gewed, alleen de vraag is waar Mojo het hardst aan de teugels trekt.
Dat Coldplay afspringt, daar kan Mojo niets aan doen natuurlijk, dat is uiteindelijk keuze van de band zelf.

Mojo zal nog wel een plan hebben, anders hadden ze Volbeat wel doorgedrukt imo.

Ik zie Pinkpop nog wel op The Who uitkomen?
Springsteen lijkt helaas voor later in het jaar pas te touren.
Waar ik nog nieuws van verwacht zijn AC/DC en Guns N Roses.
Gerucht AC/DC tour ligt al te lang sluimeren, dat suddert lekker door zo...
Guns N Roses zal het voor 2020 vast niet bij Estereo Picnic en Lollapalooza's houden in maart en april.

De combinatie Volbeat en GnR was in 2018 best een succesvolle combi.
Ik zou het een sterke zet vinden. Heeft GnR nog nooit op Pinkpop gestaan, dus dat zou best een mooi randje geven aan de lineup imo.
Na 3x Slash verwelkomen op Pinkpop, zou het wel eens tijd worden. Na 2017 en 2018 in Goffertpark, geloof ik niet dat ze dat nogmaals doen. Vandaar dat de kans voor Pinkpop hier best mogelijk kan zijn.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
PJ wrote:
En ze hebben dus al een back up headliner. Die zal dan nu wel als sub geboekt zijn maar wordt doorgeschoven als GnR niet lukt
1f609.svg


Voor mijn gevoel zijn de backup headliners al op de vrijdag en zaterdag geplaatst..

Zou de boeking van Guns N’ Roses wel snappen maar dat hoeft van mij toch ook echt niet: vergane glorie en de reüniehype is wel weg. Zou RHCP – Post Malone – GNR zelfs vrij zwak vinden, helemaal als je ziet wat er in de buurt is tijdens Pinkpop.
Wat zou je dan liever zien er zijn niet veel bands over meer die even pinkpop uit kunnen verkopen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Ze zijn natuurlijk bij Mojo wel in het mes gelopen met Coldplay. Daardoor Post Malone al noodgedwongen gepushed.
Er is natuurlijk wel op meerdere paarden gewed, alleen de vraag is waar Mojo het hardst aan de teugels trekt.
Dat Coldplay afspringt, daar kan Mojo niets aan doen natuurlijk, dat is uiteindelijk keuze van de band zelf.

Mojo zal nog wel een plan hebben, anders hadden ze Volbeat wel doorgedrukt imo.

Ik zie Pinkpop nog wel op The Who uitkomen?
Springsteen lijkt helaas voor later in het jaar pas te touren.
Waar ik nog nieuws van verwacht zijn AC/DC en Guns N Roses.
Gerucht AC/DC tour ligt al te lang sluimeren, dat suddert lekker door zo…
Guns N Roses zal het voor 2020 vast niet bij Estereo Picnic en Lollapalooza’s houden in maart en april.

De combinatie Volbeat en GnR was in 2018 best een succesvolle combi.
Ik zou het een sterke zet vinden. Heeft GnR nog nooit op Pinkpop gestaan, dus dat zou best een mooi randje geven aan de lineup imo.
Na 3x Slash verwelkomen op Pinkpop, zou het wel eens tijd worden. Na 2017 en 2018 in Goffertpark, geloof ik niet dat ze dat nogmaals doen. Vandaar dat de kans voor Pinkpop hier best mogelijk kan zijn.

Ik geloof nog steeds niet dat Coldplay überhaupt ooit een serieuze kandidaat is geweest. Die gaven vanaf moment 0 al aan niet op toernee te gaan. Dat waren volgens mij nooit meer dan hardnekkige geruchten waar veel net als vorig jaar weer teveel ijdele hoop op legden.

The Who is meer een Bospop headliner. Imo geen geschikte headliner voor Pinkpop meer.

Hoe groot is de kans dat ze als noodgreep de RHCP naar zondag proberen te verplaatsen en dan alsnog de Pilots ala vrijdag headliner aantrekken?
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Dennis, hoe kom je nou bij Coldplay? Er zijn nooit onderhandelingen tussen Pinkpop en Coldplay geweest, aangezien Coldplay momenteel helemaal niet wil touren (om milieu-redenen). Dat is hier toch ook al door wat (zelfverklaarde) "insiders" bevestigd, dat Coldplay nooit een optie is geweest voor Pinkpop? Of geloof je nog steeds die fantasieverhalen van die persoon (op efestivals, geloof ik) die beweerde dat Coldplay de headliner zou worden van TW Classic, terwijl het dus gewoon al die tijd al om Paul McCartney ging.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken