Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

TOP naar RW...
Ik heb toch de hoop dat ze Pinkpop overslaan en dat Pinkpop FNM op vrijdag Noord laat afsluiten

Ik zie trouwens niet in waarom Pinkpop nog zou wachten met Twenty One Pilots. Ditzelfde geldt voor Faith No More overigens.

mart1234 wrote:

gesp wrote:

PJ wrote:
En ze hebben dus al een back up headliner. Die zal dan nu wel als sub geboekt zijn maar wordt doorgeschoven als GnR niet lukt
1f609.svg

Voor mijn gevoel zijn de backup headliners al op de vrijdag en zaterdag geplaatst..

Zou de boeking van Guns N’ Roses wel snappen maar dat hoeft van mij toch ook echt niet: vergane glorie en de reüniehype is wel weg. Zou RHCP – Post Malone – GNR zelfs vrij zwak vinden, helemaal als je ziet wat er in de buurt is tijdens Pinkpop.

Wat zou je dan liever zien er zijn niet veel bands over meer die even pinkpop uit kunnen verkopen?

Lana Del Rey, Tame Impala, The Weeknd, Florence And The Machine, Taylor Swift, Paul McCartney, Kendrick Lamar, Justin Timberlake, Kings Of Leon, Robbie Williams, The Killers, 21 Pilots, Pearl Jam. In volgorde, zie zo ongeveer iedereen liever dan RHCP en GNR.
Nogmaals. Die Pinkpop kunnen uitverkopen.

De vraag was wie ik liever zou zien?

Vrijwel alle genoemde namen zijn headliners op major festivals, waarbij enkele eventueel als co-headliner kunnen. Zou die constructie graag op Pinkpop zien.

Er zijn nu eenmaal niet veel namen die Pinkpop doen uitverkopen, dat ben ik wel met hem eens. RHCP en Post Malone gaan dat ook niet doen vrees ik voor Jan zijn rendement.

wenteldave wrote:

De vraag was wie ik liever zou zien?

Vrijwel alle genoemde namen zijn headliners op major festivals, waarbij enkele eventueel als co-headliner kunnen. Zou die constructie graag op Pinkpop zien.

Er zijn nu eenmaal niet veel namen die Pinkpop doen uitverkopen, dat ben ik wel met hem eens. RHCP en Post Malone gaan dat ook niet doen vrees ik voor Jan.
Was sowieso een vaag gestelde vraag, aangezien ik eruit haalde welke artiesten jij op Pinkpop wilde zien èn die Pinkpop konden uitverkopen.
RHCP en Post Malone gaan dat ook niet doen, nee. Daar ben ik het ook mee eens.

Alvast geen Flume, Major Lazer, Tchami, Princess Nokia, Petit Biscuit, The Black Madonna en meer op Pinkpop. Kans is groot dat die artiesten de hele maand juni in de V.S. blijven hangen voor pakweg Bonnaroo, Firefly etc.

Alvast geen Flume, Major Lazer, Tchami, Princess Nokia, Petit Biscuit, The Black Madonna en meer op Pinkpop. Kans is groot dat die artiesten de hele maand juni in de V.S. blijven hangen voor pakweg Bonnaroo, Firefly etc.
ai... Black Pumas staan daar ook tussen. Daar had ik nog wel op gehoopt!
Al kan zo'n klein bandje in een een paar dagen wel van Europa naar VS vliegen?
Verder zie ik niet zo veel wat ik persoonlijk zou missen.

ppganger wrote:
Morgen nieuwe namen , wat denken jullie ?

Is dat een zekerheidje?
Woensdag 12:00 is natuurlijk wel een lekker moment?

@DennisvdBr:
Black Pumas staan 12 feb in de Effenaar en is nog niet uitverkocht mocht je ze willen zien...

Ben ook wel benieuwd wie de 3de headliner gaat worden, maar ga er niet vanuit dat we dat dit jaar nog te horen krijgen...
Zondag wordt iig de opener bekend!

nee, toch?

U2 plaatst dit op hun FB account: Wednesday at 9pm in Tokyo, live from #thejoshuastreetour stage… some news from the band. (12noon UK/Ireland, 7am US EST). Dus 13.00 uur onze tijd….

maar vader en zoon op 1 dag op Pinkpop... is wel iets om over te fantaseren :mrgreen:

Nieuws van U2? Is dat nog een mogelijkheid?

Some news coming from the band in a few hours.

Live from the stage of the Joshua Tree Tour in Tokyo.

Tokyo - 9pm. Ireland - 12 noon. US - 7am (EST) & 4am (PST)

De verwachtingen blijven hier denk ik echt te hoog.
1f609.svg
nou ja... U2?

volgens mij wil Pinkpop ze al lang terug zien.
vind trouwens wel apart dat op atu2 ze ook geen idee hebben wat er komt "What could it be? Stay tuned, folks!"

maar even los van U2...
blijkbaar Catfish and the Bottlemen naar Hurricane? Misschien daar nog nieuws vandaag en klapt Pinkpop mee, of het is er een voor BKS vanavond?

Timmetje wrote:
De verwachtingen blijven hier denk ik echt te hoog.
1f609.svg

nou ja… U2?

volgens mij wil Pinkpop ze al lang terug zien.
vind trouwens wel apart dat op atu2 ze ook geen idee hebben wat er komt “What could it be? Stay tuned, folks!”

maar even los van U2…
blijkbaar Catfish and the Bottlemen naar Hurricane? Misschien daar nog nieuws vandaag en klapt Pinkpop mee, of het is er een voor BKS vanavond?

Zou heel vreemd zijn als Pinkpop dat niet zou willen, lijkt me!

Nog wat nieuws vandaag zou leuk zijn. Catfish and the Bottlemen zou ik zelf een heel fijne toevoeging vinden, een van de leukere zelfs.

Ik lees dat Faith no More een headlineset in nederland gaat spelen maar dit zou niet in Megaland zijn. (Set op efestivals, ondanks Dennis zen afkeur naar dat member, nog niets fout gezegd maar ook enkel nog maar gissingen gedaan.)

Als U2 komt dan mag ik wel heel erg snel kaarten kopen voor die dag........maar goed........dat zou echt een fucking Vlaamse reus uit een tering hoge hoed zijn.

Als U2 komt dan mag ik wel heel erg snel kaarten kopen voor die dag……..maar goed……..dat zou echt een fucking Vlaamse reus uit een tering hoge hoed zijn.

U2 komt niet uit Vlaanderen..

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread