Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

wel grappig dat een uitspraak van Jan nu wel als waar word aangenomen, nu het uitkomt

Uitspraken van Jan over bands die niet komen zijn doorgaans wel betrouwbaar gebleken.
Het probleem van Jan zit hem in de uitspraken over bands waar ze mee in onderhandeling (of erger: 'bijna rond') zijn.

GnR zou wel kunnen. Zou wel een domper zijn natuurlijk

Dat is smaak. GnR is zéér welkom wat mij betreft. TOP, dát zou ik een domper vinden (als headliner/festivalafsluiter. Zeker niet als boeking elders op een pinkpop podium). De grootste domper, dat blijft natuurlijk Post Malone...

Aan de andere kant zou GnR natuurlijk wel een consequente boeking zijn. Dan heb je drie headliners die vocaal live niet altijd even sterk zijn. :lol:

Aan de andere kant zou GnR natuurlijk wel een consequente boeking zijn. Dan heb je drie headliners die vocaal live niet altijd even sterk zijn.

Maar of dit dan de "lijn in de programmering" is die Pinkpop volgens ons zo nodig heeft? ;-)

Om de kaartverkoop een beetje goed door te laten lopen lijkt het me wel handig om deze week weer wat aan te kondigen ja. Zeker met al die andere aankondigingen deze week, o.a. Rock Werchter.

12:00 niets…

13:00 even afwachten maar, als er deze week uberhaupt iets komt

Iets regelmatigs zou wel leuk zijn....doe dan net zoals RW

GnR is een peperdure act met een waardeloze livereputatie.
Daarbij hebben ze hun reünie inmiddels wel voldoende uitgemolken.

Slash met Myles Kennedy is vele malen beter dan het gedrocht Axl Rose erbij betrekken.

Die waardeloze live reputatie is iets van meer dan 10 jaar geleden. Live reputatie van de afgelopen not in this lifetime is goed, met alleen een wisselende zangkwaliteit (zelfs soms wisselend tijdens een optreden).

Van mij mag GnR gerust komen, U2 mag weg blijven.
Ik heb niks met die band, al vind ik het bandje van zijn zoon wel echt goed.
Hopelijk is de aankondiging inderdaad enkel een album aankondiging.

Bono vind ik een extreme pretentieuze eikel maar de muziek vind ik wel te pruimen maar goed...dat wordt em niet.

Oasiss wrote:
GnR is een peperdure act met een waardeloze livereputatie.
Daarbij hebben ze hun reünie inmiddels wel voldoende uitgemolken.

Slash met Myles Kennedy is vele malen beter dan het gedrocht Axl Rose erbij betrekken.

Die waardeloze live reputatie is iets van meer dan 10 jaar geleden. Live reputatie van de afgelopen not in this lifetime is goed, met alleen een wisselende zangkwaliteit (zelfs soms wisselend tijdens een optreden).

Eigenlijk heb ik louter beeldmateriaal gezien waarvan de willekeurige karaokebar moeiteloos wint. De recensies die ik lees onderstrepen dat eigenlijk, ook nu nog. Volgens werd een van die laatste passages in de Goffert enkel gered omdat die guy van ACDC langskwam.

Met alle acts die in goffert/ziggodome etc worden aangekondigd verwacht ik niet dat er mensen zijn die nu een ticket voor pinkpop kopen. Iedereen zal nu wachten op de laatste headliner of overige programma voor dat ze tickets kopen

Ik verwacht momenteel ook niet meer iets van Pinkpop vandaag. Wellicht zondag? Wanneer de opener bekend gemaakt word?

dat is dan maandag ochtend

Finale Nu Of Nooit is om 18u afgelopen as. zondag, dan is de opener ook bekend. Ze zullen dan geen andere acts aankondigen, dat zou het nieuws van Nu Of Nooit doen ondersneeuwen.

Verder gaat Nu Of Nooit in zijn geheel op de schop, zie https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190624_00111494/nu-of-nooit-gaat-op-de-schop.
Sorry als dat hier al eens gepost is.

Users who are viewing this thread