Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Wow. 21 Pilots en 5seconds of Summer erbij op vrijdag. Dat is heel erg sterk zeg.

En Gojira?!?!?!?! Wtf moeten die daar nou? begrijp me niet verkeerd. Groot fan van de band maar toch wat misplaatst.

Gojira hahaha

Maar: sterke vrijdag, tering.
En: Anderson Paak. Mooi man.

De rest boeit me niet zo.

VRIJDAG: Red Hot Chili Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // Five Seconds of Summer // KEANE // Lost Frequencies // Supergrass // Balthazar // JC Stewart

ZATERDAG: Post Malone // Crowded House // Deftones // James Arthur // Mabel // Frank Carter & The Rattlesnakes // Danny Vera // Rag'n'Bone Man

ZONDAG: Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // Dermot Kennedy // Gojira

Die zondag headliner moet dan ook wel een stevige act zijn zeg. Zien jullie het al voor je?

Main Stage zondag:

Disturbed - Gojira - Zara Larsson - Volbeat - Justin Timberlake :lol:

Die vrijdag is idd steeds sterker aan het worden. Dagprogramma gaat de goede kant op.

Blij met TOP, anderson, ragn bone man, goijra en frank Carter. 5sos heb ik niks mee maar die vrijdag is heel sterk!

Is het niet zo dat Gojira rond tourt (of toerde) met Volbeat, Slipknot & Behemoth ? Wellicht dat daar de bevestiging van Gojira vandaan komt ?
Ik vind de zondag wel een mooi rijtje worden hoor met Volbeat, Paak. Disturbed , PRette Reckless , Inhaler & Gojira :-)

Er zitten echt mooie namen tussen maar je moet wel heel breed in je smaak zijn wil je hier een hele dag kunnen vermaken.

Dus een rock headliner op de zondag wordt wel heel plausibel met deze undercard. Maar wie??

En waarom is Goijira misplaatst? Er stonden vroeger wel vaker stevige acts. Iedereen roept om gitaren, laten we blij zijn dat er eindelijk een paar leuke namen tussen staan ?

Is het niet zo dat Gojira rond tourt (of toerde) met Volbeat, Slipknot & Behemoth ? Wellicht dat daar de bevestiging van Gojira vandaan komt ?
Ik vind de zondag wel een mooi rijtje worden hoor met Volbeat, Paak. Disturbed , PRette Reckless , Inhaler & Gojira
1f642.svg
Zondag wordt opeens bizar sterk. Nu nog een headliner...

Van wat ik zie op de socials gaat 5SOS heel veel vrijdagkaarten pushen, ook omdat zij verder helemaal geen Nederlandse headlineshow hebben. Verkopen normaal gewoon de Ziggo uit.

VRIJDAG: Red Hot Chili Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // Five Seconds of Summer // KEANE // Lost Frequencies // Supergrass // Balthazar // JC Stewart

ZATERDAG: Post Malone // Crowded House // Deftones // James Arthur // Mabel // Frank Carter & The Rattlesnakes // Danny Vera // Rag’n’Bone Man

ZONDAG: Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // Dermot Kennedy // Gojira
thnxs Jesper

nog ff Guns N Roses aankondiging afwachten binnenkort... dan is het een top affiche!

Nu vind ik het jammer dat ze dit jaar tegelijk met Graspop zijn.
Volbeat, Gojira, Disturbed, Frank Carter, Pretty Reckless.
Dit zijn al veel betere namen dan voorgaande jaren binnen mijn smaak.

Users who are viewing this thread