Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Justin Timberlake (of eigenlijk Coldplay), Anderson Paak, Of Monsters and Men en Dermot Kennedy zou een uitstekend dag main stage zijn, en dan kan het gitaargeweld naar North met Volbeat als afsluiter daar. Denk echter dat het eerder omgedraaid is (en er een headliner like GnR komt) en ik eventueel de hele dag op North sta (met Anderson Paak als kers op de taart).

Wordt nu wel duidelijk dat de headliner van zondag op PP, de vrijdag headliner van GMM is.
dat verwacht ik niet.
ik denk dat dat 2 verschillende zijn momenteel

maar, momenteel he
Die van Pinkpop verwacht ik uit VS en die van Graspop ander continent

Jesper wrote:
VRIJDAG: Red Hot Chili Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // Five Seconds of Summer // KEANE // Lost Frequencies // Supergrass // Balthazar // JC Stewart

ZATERDAG: Post Malone // Crowded House // Deftones // James Arthur // Mabel // Frank Carter & The Rattlesnakes // Danny Vera // Rag’n’Bone Man

ZONDAG: Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // Dermot Kennedy // Gojira

thnxs Jesper

nog ff Guns N Roses aankondiging afwachten binnenkort… dan is het een top affiche!

Het is wachten op de touraankondiging van GnR.
Kan haast niet anders toch??

Toch benieuwd welke kant die zondag op gaat.

Gaat zondag main een metal dag worden met GNR als headliner? Of komen de Metal namen op noord met Volbeat als afsluiter? En staat Anderson Paak voor Justin Timberlake.

Rex Orange County mag trouwens van mij ook zeker nog van dat affiche uit Stockholm.

Het gaat wel echt de goede kant op zo. Die vrijdag is wel echt een mooie lijst met namen, die gaat wel uitverkopen zo denk ik. En de zondag met een mooie rock headliner er boven ook.
Alleen de zaterdag kan ik nog niet zoveel mee...

Trouwens, gaat TOP subben/co headlinen of Noord afsluiten? Voor beide is veel te zeggen maar ik denk/vrees dat Noord aan de kleine kant is...

Trouwens, gaat TOP subben/co headlinen of Noord afsluiten? Voor beide is veel te zeggen maar ik denk/vrees dat Noord aan de kleine kant is…
zoals ze boven Volbeat staan op de site en onder RHCP en Malone... Noord afsluiter.
lijkt me wel 100% duidelijk

Toch benieuwd welke kant die zondag op gaat.

Gaat zondag main een metal dag worden met GNR als headliner? Of komen de Metal namen op noord met Volbeat als afsluiter? En staat Anderson Paak voor Justin Timberlake.

Hier ben ik ook benieuwd naar.

Zie dat laatste scenario van je eigenlijk wel gebeuren. Dat die hardrock / metalbands elkaar op Noord opvolgen, net als in 2017 toen System Of A Down Noord afsloot vlak voor Kings Of Leon op Mainstage begon te spelen.

Die vrijdag is echt abnormaal goed. Enorm blij met TOP! Ook 5SOS is een hele fijne toevoeging.

Benjamin wrote:
Is het niet zo dat Gojira rond tourt (of toerde) met Volbeat, Slipknot & Behemoth ? Wellicht dat daar de bevestiging van Gojira vandaan komt ?
Ik vind de zondag wel een mooi rijtje worden hoor met Volbeat, Paak. Disturbed , PRette Reckless , Inhaler & Gojira
1f642.svg

Zondag wordt opeens bizar sterk. Nu nog een headliner…

Slipknot dan maar doen ;-) Dan ben ik er wel bij dit jaar op de zondag ;-)
GNR zou er oo prima achteraan kunnen uiteraard.

Het gaat wel echt de goede kant op zo. Die vrijdag is wel echt een mooie lijst met namen, die gaat wel uitverkopen zo denk ik. En de zondag met een mooie rock headliner er boven ook.
Alleen de zaterdag kan ik nog niet zoveel mee…

Op zaterdag gaat waarschijnlijk ook nog het meeste komen. Vooralsnog ben ik wel erg benieuwd naar Post Malone, maar heeft de dag verder nog niets (Crowded House misschien wel grappig, maar kan me prima voorstellen dat ik dat zou skippen).

Hoop wel dat ik het mooi binnen een spoorboekje krijg?
Dik gedrukt wat ik wil gaan zien.

VRIJDAG (10 namen) : Red Hot Chili Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // Five Seconds of Summer // KEANE // Lost Frequencies // Supergrass // Balthazar // JC Stewart

ZATERDAG (8 namen): Post Malone // Crowded House // Deftones // James Arthur // Mabel // Frank Carter & The Rattlesnakes // Danny Vera // Rag’n’Bone Man

ZONDAG ( 10 namen): (HEADLINER) // Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // Dermot Kennedy // Gojira

Wel aardig vorm nu!?!
met 28 namen, met een ontbrekende headliner voor zondag... Denk ik dat dit de helft van het affiche is?

Wel gaaf dat Gojira er staat. Die willen gaan doorpakken naar groter publiek. Zullen ook wel op RW staan ipv GMM.
Zou ik ook nog logisch vinden, aangezien ze afgelopen editie op Graspop stonden, als ik me niet vergis.

VRIJDAG: Red Hot Chili Peppers // Twenty One Pilots // Nothing But Thieves // Kensington // Five Seconds of Summer // KEANE // Lost Frequencies // Supergrass // Balthazar // JC Stewart

ZATERDAG: Post Malone // Crowded House // Deftones // James Arthur // Mabel // Frank Carter & The Rattlesnakes // Danny Vera // Rag’n’Bone Man

ZONDAG: (HEADLINER) // Volbeat // Anderson .Paak & The Free Nationals // Disturbed // Zara Larsson // The Pretty Reckless // Of Monsters and Men // The Marcus King Band // Inhaler // Dermot Kennedy // Gojira

Voor mij staat of valt het nog altijd met een mooie derde headliner. Vind het aantal interessante namen voor mij persoonlijk nog wat mager...

Users who are viewing this thread