Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Sorry maar komen ze nu nog met een gouden tip aanzetten als er al 20 namen bekend zijn :?:
De logica hiervan ontgaat mij totaal.....
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.382
5.985
We kunnen gewoon nog op de derde headliner stemmen.
RAGE AGAINST THE MACHINE
Rise Against
The Black Keys

Kun je doen, maar het lijkt me dat die gewoon al geboekt is. Dus dat is een leuke manier om je stem weg te gooien :wink:

Maar inderdaad wel vreemd om op dit punt nog die Gouden Tip open te zetten. Beetje mosterd na de maaltijd.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik verwacht voor de vrijdag niet meer hele grote namen.
Voor de zaterdag en zondag verwacht ik zeker nog:
Khalid, Wolf Alice, Charli XCX, Mike Shinoda, Foals, Lewis Capaldi, Lucas & Steve, The Black Eye Peas.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Ik verwacht voor de vrijdag niet meer hele grote namen.
Voor de zaterdag en zondag verwacht ik zeker nog:
Khalid, Wolf Alice, Charli XCX, Mike Shinoda, Foals, Lewis Capaldi, Lucas & Steve, The Black Eye Peas.
Mike Shinoda gaat die op tour ? Ik zou het geweldig vinden was iets te jong toen linkin park op Pinkpop dus zou hem graag willen zien
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Heb even het GnR forum gecontroleerd. Daar hebben ze de European leg vandaag na 3 pagina’s gesloten omdat er geen enkele info/bron/artikel is dat ze überhaupt in Europa gaan touren...
http://www.mygnrforum.com/topic/223029-european-leg/
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Paar sterkere namen, moet ook wel, met 2 wat mindere headliners.
Ze zullen ook wel zien dat de peppers en post malone geen 50.000 bezoekers trekken.
Vrijdag sterke dag nu. Dat gaat goed verkopen nu.
Zaterdag mwoa.
Zondag begint erop te lijken. Gaat en staat met de headliner.
Pinkpop goed bezig, vroegtijdig namen droppen & kaartverkoop.
Eindelijk.....
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zou Nightwish niet de zondag kunnen afsluiten ? Zijn op dit moment toch wel heel erg populair in Nederland en hebben beide ziggo shows in no time uitverkocht.
Heb deze naam nog niet verder voorbij zien komen op het forum.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Trouwens, gaat TOP subben/co headlinen of Noord afsluiten? Voor beide is veel te zeggen maar ik denk/vrees dat Noord aan de kleine kant is…

Verwacht dat ze voor rhcp staan om Mainstage. Net als dit jaar op Sziget voor de foo's. 5sos zal denk ik Iba afsluiten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Zou Nightwish niet de zondag kunnen afsluiten ? Zijn op dit moment toch wel heel erg populair in Nederland en hebben beide ziggo shows in no time uitverkocht.
Heb deze naam nog niet verder voorbij zien komen op het forum.

Het zou gewaagd zijn, maar niet onmogelijk. Misschien de backup headliner :?:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.048
6.094
eloelo wrote:
Trouwens, gaat TOP subben/co headlinen of Noord afsluiten? Voor beide is veel te zeggen maar ik denk/vrees dat Noord aan de kleine kant is…

Verwacht dat ze voor rhcp staan om Mainstage. Net als dit jaar op Sziget voor de foo’s. 5sos zal denk ik Iba afsluiten.
aangezien ze op de site boven Volbeat staan en onder RHCP en Malone, zal het Noord aflsuiter zijn. past ook meer bij het gerucht omrend TOP, als Noord aflsuiter.

btw, staat nu ook NBT ook weer boven Kensington op de site.
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Zoals nu uitziet krijgen we de vrijdag nog 10 namen, de zaterdag nog 13 namen en de zondag nog 11 namen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.243
4.520
Misschien kunnen we het nog even hebben wie het meeste recht zou hebben op een hogere positie. TOP, Volbeat of Kensington.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.048
6.094
Heb even het GnR forum gecontroleerd. Daar hebben ze de European leg vandaag na 3 pagina’s gesloten omdat er geen enkele info/bron/artikel is dat ze überhaupt in Europa gaan touren…
http://www.mygnrforum.com/topic/223029-european-leg/
wel een aankondiging...
en de eerste die officieel op de tourpagina staat.
De 5 ZuidAmerikaanse data in 2020 Lollapalooza's, Estereo Picnic en Vive Latino stonden nog niet op de site...



wachten op meer?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken