Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht voor de vrijdag niet meer hele grote namen.
Voor de zaterdag en zondag verwacht ik zeker nog:
Khalid, Wolf Alice, Charli XCX, Mike Shinoda, Foals, Lewis Capaldi, Lucas & Steve, The Black Eye Peas.
Ik verwacht voor de vrijdag niet meer hele grote namen.
Voor de zaterdag en zondag verwacht ik zeker nog:
Khalid, Wolf Alice, Charli XCX, Mike Shinoda, Foals, Lewis Capaldi, Lucas & Steve, The Black Eye Peas.
Heb even het GnR forum gecontroleerd. Daar hebben ze de European leg vandaag na 3 pagina’s gesloten omdat er geen enkele info/bron/artikel is dat ze überhaupt in Europa gaan touren...
http://www.mygnrforum.com/topic/223029-european-leg/
Paar sterkere namen, moet ook wel, met 2 wat mindere headliners.
Ze zullen ook wel zien dat de peppers en post malone geen 50.000 bezoekers trekken.
Vrijdag sterke dag nu. Dat gaat goed verkopen nu.
Zaterdag mwoa.
Zondag begint erop te lijken. Gaat en staat met de headliner.
Pinkpop goed bezig, vroegtijdig namen droppen & kaartverkoop.
Eindelijk.....
Zou Nightwish niet de zondag kunnen afsluiten ? Zijn op dit moment toch wel heel erg populair in Nederland en hebben beide ziggo shows in no time uitverkocht.
Heb deze naam nog niet verder voorbij zien komen op het forum.
Zou Nightwish niet de zondag kunnen afsluiten ? Zijn op dit moment toch wel heel erg populair in Nederland en hebben beide ziggo shows in no time uitverkocht.
Heb deze naam nog niet verder voorbij zien komen op het forum.
eloelo wrote:
Trouwens, gaat TOP subben/co headlinen of Noord afsluiten? Voor beide is veel te zeggen maar ik denk/vrees dat Noord aan de kleine kant is…
Verwacht dat ze voor rhcp staan om Mainstage. Net als dit jaar op Sziget voor de foo’s. 5sos zal denk ik Iba afsluiten.
aangezien ze op de site boven Volbeat staan en onder RHCP en Malone, zal het Noord aflsuiter zijn. past ook meer bij het gerucht omrend TOP, als Noord aflsuiter.
btw, staat nu ook NBT ook weer boven Kensington op de site.
Heb even het GnR forum gecontroleerd. Daar hebben ze de European leg vandaag na 3 pagina’s gesloten omdat er geen enkele info/bron/artikel is dat ze überhaupt in Europa gaan touren… http://www.mygnrforum.com/topic/223029-european-leg/
wel een aankondiging...
en de eerste die officieel op de tourpagina staat.
De 5 ZuidAmerikaanse data in 2020 Lollapalooza's, Estereo Picnic en Vive Latino stonden nog niet op de site...