Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr wrote:
dat is dan maandag ochtend

Finale Nu Of Nooit is om 18u afgelopen as. zondag, dan is de opener ook bekend. Ze zullen dan geen andere acts aankondigen, dat zou het nieuws van Nu Of Nooit doen ondersneeuwen.

Verder gaat Nu Of Nooit in zijn geheel op de schop, zie https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190624_00111494/nu-of-nooit-gaat-op-de-schop.
Sorry als dat hier al eens gepost is.

Ah thanks, reactie eigenlijk geplaatst zonder er over na te denken. Maakt het wel logisch opzich.

GnR is een peperdure act met een waardeloze livereputatie.
Daarbij hebben ze hun reünie inmiddels wel voldoende uitgemolken.

Slash met Myles Kennedy is vele malen beter dan het gedrocht Axl Rose erbij betrekken.

Heel hard oneens!

Zowel Slash met MK als GnR gezien, dat eerste was heel leuk maar dat tweede was werkelijk geweldig. Hun headline set op Graspop was een van de fijnste festival shows die ik ooit gezien heb, en dat 3 uur lang. Natuurlijk is Axl's stem niet meer wat het geweest is, maar instrumentaal zit het nog heel goed, de band leek samen veel plezier te hebben, en de sfeer had gewoon iets magisch. Heerlijke zomer avond momenten tijdens de improvisatie solo's van Slash tussendoor, machtig gitaargeluid. Echte levende legenden waarvan ik blij ben ze nog een keer samen gezien te hebben.

Enfin, dat is mijn persoonlijke ervaring dus. Andere live shows heb ik geen oordeel over want was ik niet bij. Maar ik zou het persoonlijke een hele vette boeking vinden voor Pinkpop eigenlijk.

Is Foals geen optie als backupheadliner/ headliner? Of staan ze al ergens anders tijdens pinkpop?

Is Foals geen optie als backupheadliner/ headliner? Of staan ze al ergens anders tijdens pinkpop?

Paddy wrote:

Oasiss wrote:

Slash met Myles Kennedy is vele malen beter dan het gedrocht Axl Rose erbij betrekken.

Die waardeloze live reputatie is iets van meer dan 10 jaar geleden. Live reputatie van de afgelopen not in this lifetime is goed, met alleen een wisselende zangkwaliteit (zelfs soms wisselend tijdens een optreden).

Eigenlijk heb ik louter beeldmateriaal gezien waarvan de willekeurige karaokebar moeiteloos wint. De recensies die ik lees onderstrepen dat eigenlijk, ook nu nog. Volgens werd een van die laatste passages in de Goffert enkel gered omdat die guy van ACDC langskwam.

Tja en dat is dus gewoon onzin. Ik weet niet naar welke karaokebars jij gaat, waar vergelijkbare gitaristen als slash staan?

Ik denk dat Tame Impala backup headliner is, ondanks down the rabbit hole. Een artiest die kan headlinen, maar niet zo snel als pinkpop headliner gezien zal worden.

Oasiss wrote:

Paddy wrote:

Oasiss wrote:

Die waardeloze live reputatie is iets van meer dan 10 jaar geleden. Live reputatie van de afgelopen not in this lifetime is goed, met alleen een wisselende zangkwaliteit (zelfs soms wisselend tijdens een optreden).

Eigenlijk heb ik louter beeldmateriaal gezien waarvan de willekeurige karaokebar moeiteloos wint. De recensies die ik lees onderstrepen dat eigenlijk, ook nu nog. Volgens werd een van die laatste passages in de Goffert enkel gered omdat die guy van ACDC langskwam.

Tja en dat is dus gewoon onzin. Ik weet niet naar welke karaokebars jij gaat, waar vergelijkbare gitaristen als slash staan?

Je kent het principe van karaoke?

Heb overigens volgens mij ook wel duidelijk kenbaar gemaakt (en anders bij deze) dat het probleem niet zo zeer bij de kwaliteiten van Slash ligt.

Karaoke met gitaren lijkt me idd een machtig mooi fenomeen.

SOAD op Werchter. Ook kanshebber voor Pinkpop?

Soad staat op 3 juni al in de ziggo dome. denk niet dat ze ook nog op Pinkpop staan. helaas

Weekje na Pinkpop in Stockholm...

oa Ellie Goulding, Jake Bugg, Anderson Paak, Rival Sons, Graveyard, Jimmy Eat World, Pretty Reckless, Mando Diao, Sigrid...

Los van de headliners toch weinig speciaals. Zou Anderson Paak wel errug fijn vinden.

https://www.pinkpop.nl/2020/twenty-one-pilots-anderson-paak-the-free-nationals-5sos-ragnbone-man-gojira-en-meer-bevestigd-voor-pinkpop-2020/
Nadat de line-up van Pinkpop 2020 de afgelopen weken al flink gesierd werd door achttien klinkende namen, kunnen we hier vandaag nog eens tien pareltjes aan toevoegen. De Sint is ons gunstig gezind, want Twenty One Pilots en 5SOS (5 Seconds of Summer) zijn toegevoegd aan het programma voor vrijdag 19 juni, terwijl het festival op zaterdag vergezeld wordt door Rag’n’Bone Man, Mabel en Frank Carter & The Rattlesnakes. Voor het programma op zondag 21 juni kunnen we Anderson .Paak & The Free Nationals, Gojira, Dermot Kennedy, The Pretty Reckless en The Marcus King Band aankondigen. Eerder zijn Red Hot Chili Peppers, Post Malone, Volbeat, Nothing But Thieves, Kensington, Crowded House, Disturbed, Zara Larsson, KEANE, Deftones, Lost Frequencies live, James Arthur, Of Monsters and Men, Supergrass, Balthazar, Inhaler, Danny Vera en JC Stewart reeds bevestigd voor de 51e editie van Pinkpop. De headliner voor de zondag wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt. Het festival vindt volgend jaar plaats op vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 juni op Megaland in Landgraaf en kaarten zijn te koop via www.ticketmaster.nl en Buro Pinkpop.

Users who are viewing this thread